Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

idiotiske drenge!
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 16:52

hej alle Junior'Heste'Ænder

- jeg blev inspireret lidt af et indlæg længere nede. ("hvor mange kæreste har du haft?") så jeg tænkte på om I har nogle pinlige / dumme oplevelser med drenge, som i vil dele med os andre ænder ??

jeg ved det godt indlægget er lidt åndssvagt, men keder mig XD - men starter selv:

jeg er endelig kommet over min gamle kæreste, og da jeg så for en ny, (som i øvrigt går i min klasse) går alt bare helt perfekt, lige indtil den dag, han slår op til noget der hedder fredagsdisko. jeg blev selvf. ked af det og næste dag skriver idioten self: vil du ikke komme sammen igen? tænker kun på dig! du er bare alt for mig osv. jeg skriver til ham, at han begik en fejl og jeg synes måske vi bare skulle være venner osv. for ikke at gøre ham ked af det. Han skriver at han ikke kan leve med det og siger at jeg er alt for ham og at hvis jeg dag gerne vil komme sammen med ham igen, vil han rigtig gerne komme sammen med ham - 3 dage senere, til min fest, spørger han så min .. jah! hvad skal vi kalde det ? aha, min værste fjende! så kan man så spørger sig selv ? mener drenge altid det de skriver eller siger ??

ellers forsat god dag

knus fra Sissel

"Araber og Fuldblods rytter for evigt"

[Shaggy] [Futura] [Dagina]

0
0
Svar på denne tråd

sdasdsad
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 17:18

der er vel altid den med at have s*x med eksen hvor så ens mor kommer brasende ind

men det var nu meget sjovt, specielt da min mor og jeg har et meget åbent forhold til s*X og snakker meget om det osv.

- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.

0
0
Svar på denne tråd

is med fløde
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 18:04
Josefine: Uha ja, det er nok den væreste Var mig og kæresten udsat for i lørdags, det var godt nok hans far der kom brasende ind, men alligevel? PINLIGT!

Lotte med araberponyen Grafik ox

Den omvanderne Naruto fan er ankommet.
Rigtige rytter rider araber
0
0
Svar på denne tråd

okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 18:17

det tror jeg ik

Josefine : omg jeg tror jeg ville dø xD

Lulu Frandsen

Hále Bob & Perle de Phantomic

-----------------------------------

JHN's Punk B-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider