Du skal have et stykke pap, og så skriver du så hele alfabetet, vejen rundt om, samt "ja" og "nej". Så tager du et lys og tager et glas omvendt henover. Du skal selvfølgelig have nogle at spille det med. Når I så skal til at spille det, skal I alle lægge fingeren over på det, og spørge "er der en ånd i glasset". Hvis svaret er ja, kan I så begynde at spørge løs - men undlad venligst at spørge den om død o.lign!
MEEEEN! Ja, der skal altid et men til, med sådanne ting. Det er ikke en sååå forfærdelig god idé. Jeg har spillet det et par gange, og den sidste gang var virkelig *spookey*. Da vi havde spillet det, og jeg var taget hjem og skulle sove, var det næsten som om, at der hele tiden var en eller anden på mit værelse, der grinede dumt - kald det fantasi eller ej; men det er vel på en måde også lige meget, for uhyggeligt er det! Men her kommer så pointen... Da jeg stod op, var der brændt hul i min dyne!!!!!!!!!!!! Beviset har my hund, hun bruger faktisk lidt af den dyne, der kunne bruges, som seng nu..

Oooookay, så lov mig at passe på - eller endnu bedre, lade helt være med at spille det!
Katrine