Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ånden i glasset....
Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 16:26

Hejsa...

Nogle af jeg der har "leget" Ånden i glasset ?????

Hvis ja, hvordan gør man, og hvad sker der ???

Knus Christina :-@
0
0
Svar på denne tråd

Re: Ånden i glasset....
Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 16:36
Jeg ved ikke hvor mange gange dette emne har været oppe efterhånden !!!

Men tja, jeg har ik' spillet det, er ik' helt sikker på hvordan man gør, men tror nok at... ej, glem det! ;) Ved det ikke helt, og er ogs' ligeglad, for jeg skal bestemt ikke spille det! (i hvert fald ik' lige nu) Har vigtigere ting at tage mig til ;-D

- *Dixie* 8-)
De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting.
Citat: Peter Plys ...
Præsentation Hjemmeside Mail
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 17:05
nånå dixie..... hmmmmm man skal selvfølgelig have et glas og nogen at spille med og så skal man skrive hele alfabetet og talne op til 10 man skal også sige en eller anden ramse men den kan jeg desværre ik huske... men det er vildt uhyggeligt at spille det mig og nogle andre spillede det da det var fredag den 13.... uhhhhh
men er det ik blevet forbudt??
OBS: husk hvis du får en ond ånd i glasset, så pust i det og smader det ind i vægen så det går i stykker ellers vil det spøge i dit hus.....
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 17:10
SKRIGER..!!!!!!!!! ÅNDER ER SÅ UHYGGELIGT
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 17:57
har spillet d..& tror ik en skid på d...!!;-DDen eneste du ka stole 100 % på r DIG SELV:) husk altid d;-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 18:56
Ja, jeg syndes det er lidt åndsvagt ;D
Bare min mening :D

QnuzzAr :*

Anna og hendes buzzi pony Simba! 8-)

Hey SøDe!! Er du ikke bare sød at kikke forbi mine HP'er??
det ville gøre moi SÅ glad!! ;D:D
www.ananazz.webbyen.dk
eller ;D:D
www.annafrank.subnet.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 19:01
Prøv at søge under emnet, og min historie vil dukke op.

Lad for guds skyld vær med det! Du kan være uheldig og få en oplevelse som jeg gjorde... Skulle hilse og sige at det IKKE er sjovt!!!

Marlene
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 20:28
Emnet har været oppe mange gange, lad venligst være med at tage det op igen!

Jeg har ikke så meget lyst til at fortælle dig hvordan man gør, det er et farligt spil, og jeg vil ikke råde dig til at prøve!

Jeg har selv prøvet, og er blevet meget bange for at være alene hjemme, og meget bange for ånder og spøgelser.

LAD VÆRE!

- *Smile*

En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P

**Små venlige ord har en STOR virkning!**

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 20:47
Du skal have et stykke pap, og så skriver du så hele alfabetet, vejen rundt om, samt "ja" og "nej". Så tager du et lys og tager et glas omvendt henover. Du skal selvfølgelig have nogle at spille det med. Når I så skal til at spille det, skal I alle lægge fingeren over på det, og spørge "er der en ånd i glasset". Hvis svaret er ja, kan I så begynde at spørge løs - men undlad venligst at spørge den om død o.lign!

MEEEEN! Ja, der skal altid et men til, med sådanne ting. Det er ikke en sååå forfærdelig god idé. Jeg har spillet det et par gange, og den sidste gang var virkelig *spookey*. Da vi havde spillet det, og jeg var taget hjem og skulle sove, var det næsten som om, at der hele tiden var en eller anden på mit værelse, der grinede dumt - kald det fantasi eller ej; men det er vel på en måde også lige meget, for uhyggeligt er det! Men her kommer så pointen... Da jeg stod op, var der brændt hul i min dyne!!!!!!!!!!!! Beviset har my hund, hun bruger faktisk lidt af den dyne, der kunne bruges, som seng nu.. :-) Oooookay, så lov mig at passe på - eller endnu bedre, lade helt være med at spille det!

Katrine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 20:51
Hm, tror alligevel ikke jeg vil prøve det :-@
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider