|
|
| Hvidt underlag |
|
|
Heej Alle xD Næsten hver gang jeg rider med hvidt underlag ( Rider altid med hvide gamacher ) spørger folk om jeg skal til stævne, og hvis jeg ikke skal er der mange som syntes det er mærkeligt at jeg gør det. Når jeg skifter underlag tager jeg bare det øverste i bunken. Er jeg den eneste som syntes det er okay at ride med Hvidt i hverdagen ? .
» Cecilie Atzen « Den Heldige Ejer Af Ceylon "Skade gør ondt, men gør klogere"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Jeg synes det er underligt at ride med hvidt til hverdag, men det må man selvfølglig selv om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Jeg rider også tit med hvidt underlga til hverdag... Vores underlag fra Pallerhaff er jo naturligvis hvide og der har jeg både et til stævnebrug og et jeg bruger til hverdag. matcher det bare tit sammen med en anden farve bandager, som passer til broderi-farven...  Her er det godt nok de hvide der er kommet på... Tror nok jeg red undervisning den dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Jeg rider også tit med hvidt underlga til hverdag... Vores underlag fra Pallerhaff er jo naturligvis hvide og der har jeg både et til stævnebrug og et jeg bruger til hverdag. matcher det bare tit sammen med en anden farve bandager, som passer til broderi-farven...  Her er det godt nok de hvide der er kommet på... Tror nok jeg red undervisning den dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dcfvgbhjkl |
|
|
Jeg rider også med hvidt i hverdagen. Synes det er helt lige meget. Men til springstævner er det grimt at ride med hvidt underlag, kun pænt i dressur. Synes jeg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjo... |
|
|
syns sagtens man kan ride med hvidt i hverdagen, har jeg også selv tit gjort, ser jeg ikke noget galt i  haha Karen, jeg elsker dit ansigtsudtryk på det billede haha, hvor ser du dog intelligent ud xD heeh
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN/mail - julieschack@hotmail.com ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvidt underlag. |
| Forfatter:  |
min pru pru |
| Dato:  |
18-06-2007 08:42 |
|
jeg rider næsten kun med hvidt underlag til stævner. jeg er bange for at det bliver beskidt hvis jeg bruger det for tit, 
Fra mig til dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Kender da mange der altid rider med hvidt, både til hverdag og stævner..  Selv rider jeg kun med hvidt til stævner, hvis det altså er i dressur, i spring rider jeg ALDRIG med hvidt..
Skrev Michala med dressur æslet: Safian´s Gormline
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Jeg aldrig med hvidt da det ser rimelig dumt ud på en hvid hest 
Mvh. Rikke med Escape Dance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| wgfstudryu |
| Forfatter:  |
Chris (Zoltan) |
| Dato:  |
18-06-2007 10:25 |
|
Tja.. Farver er så pæne på Zoltan, så rider aldrig med hvidt i hverdagen. Synes også at det er sådan lidt "højtideligt" at ride med hvidt, da det jo for det meste bruges til stævner. Så synes næsten det er 'synd' at ride med til hverdag..  Men det er jo en smagssag! 
--> Chris <3 ~ Med Zoltan Of Swing ~ ~ Zoltan til salg - ring/skriv og hør nærmere ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juleamnd |
|
|
Maeh - Ja okay, gamacherne er hvide Men det reservegamacherne, når de andre er våde. Underlaget er lyserødt 
Mvh. Rikke med Escape Dance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg kan godt finde på at smække et hvidt underlag på i hverdagene. For mig er farven ret ligegyldig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Rider aldrig med hvidt til hverdag, da jeg er det største svin på jorden Desuden ejer jeg faktisk ikke et hvidt underlag - rider med Epirus' ejers til stævner - det er også lidt federe, da der er stutteriets logo broderet på. Men han er nu meget lækker i hvidt  Men tror da egentlig også at hvidt er super flot til Ceylon, så kan da godt forstå at du også rider med det til hverdag (:
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Rider ikke mit hvidt til hverdag, men syndes ikke der er noget galt med at man gør det  Det jo bare et underlag :p
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|