Hey ducks =D someone awaken? 
Nå, men som nogle af jer måske ved, er jeg kommet af med min elskede kanin, Magic Turbo Trøffel <3
Jeg skal jo på efterskole næste år, og da den er meget opmærksomhedskrævende, ville det være synd for den at beholde den. Så har truffet det valg at skille mig af med den.
Puk Elgård (hokus krokus-værten) kom en dag hen og spurgte om jeg ville af med Trøffel, da hun vidst havde hørt "rygter" om det. Og da min lille trøffel jo er en legende i kvarteret, ville hun meget gerne have den. Så tænkte jeg over det, og den ville få det rigtig godt hod hende, men hendes børn <33 de er bare SÅ søde!
I morgen skal mig og Louise (dilli) aka THE SHAMAN ud og ride tur hos mig. Så hun kører hjem til mig med dilli bag i bilen, og så skal vi ud og score hotties i ridetøj
men først skal vi lige lave en døgner
(har indtaget for mange kylhydrater de sidste par timer, så er monster-walla-min-fætterrfeddbmww hyperr lige nu =D)
MEN BILLEDER AF SKØNHEDEN <333333 (ikke i rækkefølge, kun lidt xD) :

Næsten lige da jeg havde fået den <33

Den startede karrieren tidligt 

Min søde (døde) lille trøffel 

Mongoltrøffel <333

Nuuumse 

Min kanin er sej <3

det er altså teknik det der 8D

"Hvordan overtager jeg bedst muligt verdensherredømmet?"

Spanske skridt! (kan i se hvor gangstaninja min kanin er?!) 

Lååååf <3 (gammelt - og med smadret hånd !!!)

hottelotte/håttelåtte <333

ind sneg sig lige et billede af min elskede, nu afdøde hund, chili, som jeg altid vil elske og huske. r.i.p. <3

DM i Haderslev 2005 <3

smukke dyr for fanden 

Model <3

Man kan altså godt elske en kanin :i (L)

Hæhæhæhæhæ 8D

Farvel siger trøffel <333
Og så lige et par billeder af mig og diller, halvvejs igennem vores døgner (PÅ WEBCAM!):

Hehe, ja diller har fået aids (af mig), det er derfor vi er så glade for livet <3

vi er flotte (og overtrætte) <33

Farvel siger diller aka louise aka the shaman <33333
Kommenter ducks, når i nu engang står op, og THE SHAMAN, DU GØR DET BARE NU 
hej heej <333