Det her er taget fra deres hjemmeside:
KBH
Tilføjet d. 14/05-2007
Hej alle sammen
Tak for et super stævne i parken denne weekend og tak til alle jer som var inde og støtte os. Charlotte og jeg havde et rigtig godt stævne. Charlotte vandt en klasse med Misbehaven om lørdagen og Winny blev nr 2 og torsdagen. Udover det var Charlotte rigtig god i GP, stævnets største klasse, hvor hun red med 0 fejl med Rosina. Fik desværre 8 fejl i omspr., med det blev til en flot 10 plads.
Jeg blev nr 3 og 1 med Andante, dejligt at hun var så godt springende. Lanthanid var flyvende og vandt den første klasse og var med til at vinde Nations springningen fredag. Det var jo helt vildt at være med i fredags... At vinde Nation springningen på dansk grund for første gang nogensinde var jo helt fantastisk... Så et stort tak til Lanthanid, vores landstræner og selvfølgelig hele holdet... Det er en oplevelse man altid vil huske.
Lanthanid blev også nr 6 i mellem finalen igår og sprang med glæde og lyst, dejligt at han stadig synes det er så sjovt.
Carola var også fin hele weekenden. Men vi havde desværre et grimt styrt inden gp på omvarmingen. Vi red ind på banen alligevel men fik desværre en lille dum bom... Rigtig surt da hun virkelig sprang godt. Jeg tur derefter en tur på skadestuen og fik afvide at jeg har brækket et ribben:-( Men ellers har Carola og jeg det fint i dag.
Tak til alle jer som har købt min bog i weekenden:-) Glæder mig til at høre hvad I synes om den.
KH Tina Lund