Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Vejlefjordskolen
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 20:35

Hey..

Jeg overvejer at begynde på Vejlefjordskolen, i 2.g som kostelev. Så er meget interesseret i at høre om der er nogle der går på den herinde?

Hvordan forholdene er for hestene? Har man overhovedet mere tid til at ride?

Det sociale?

Hvilke linier er der? Hvordan er lærerne?

Er det værd at gå der som kostelev?

Er skolen meget religiøs? Må man gerne have en kæreste derovre?

Glæder mig til at høre svar!

0
0
Svar på denne tråd

Vejlefjordskolen
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 21:29

Hej.

Jeg går på Vejlefjordskolen i 6 kl. Jeg er rimelig glad for at gå der. Har bare ikke så god en lærer, men hun underviser kun til 7 kl.

Det er en god skole, med mange muligheder, hvad enten det er ridning, kor, fodbold osv. Der er gode forhold for hestene med ridehus og ridebane. Og har hørt man har god tid til at ride.

De laver mange sociale aktiviteter for kosteleverne hver dag, og der er mulighed for at gå ture i naturen, eller svømme i havet, eller skolens svømmehal.

Tror også kosteleverne har det rigtig godt sammen.

Ja, man må gerne have kærester, men ikke snave helt vildt og sådan.

Skolen er en Adventistskole, med egen kirke, så mener kosteleverne skal gå i kirke om lørdagen.

Jeg tror dem der er kostelev er glade for det. Og der er nogle voksne som er utrolig gode at snakke med, hvis man er ked af det.

Det er en Vegetarisk skole, så du må ikke spise kød.

Hvis du vil høre mere kan du gå ind på www.vejlefjordskolen.dk

Kirsten Laursen

Edzer & Farrari<3

100% dressurrytter <3

0
0
Svar på denne tråd

Hey...
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 21:42

Ok tak..

Ja har været inde på hjemmesiden..

Men var nu mere interesseret i at høre andres erfaringer med skolen..

Det lyder ellers godt :)

Så får du heldigvis også en anden lærer efter 7 klasse ;)

0
0
Svar på denne tråd

sdaasdsasad
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 08:16

Min veninde gik derude, det var hun vist meget glad for. Der er massere tid til heste, men så vidt jeg forstod var den meget religiøs. Og man skal selv passe hestene, dvs. skiftevis vagter om vinteren - så har man hestene en weekend hvor man er hjemme, må man køre derud tror jeg? (nok hvis man ikke bor for langt væk). Maden er vegetarmad og ja, det er sku fint nok. Jeg var derude og se om jeg ville gå der, men nejtak - jeg blev skræmt langt pommerens i vold, @!#$ jeg synes den er for streng.

- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 10:03
Jeg bor ligeoven for skolen på en gård. Det var da også min oldefar, der i sin tid solgte jord til skolen så de kunne bygge den. Det skulle han aldrig have gjort. Jeg har haft flere forskellige plejebrødre, der har gået der og har selv været der ned i et lille stykke tid. Har kun dårlige erfaringer med den skole, så ville selv aldrig gå dernede. Og her mener jeg både med hensyn til undervisningen og opstaldningsmuligheder.

At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre

Dyden i midten, sagde Fanden.

Han satte sig mellem to advokater.

0
0
Svar på denne tråd

erfaringer
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 11:55

Hvis du snakker om du gerne vil høre nogle erfaringer, så kender jeg nogler der går i 9 og Gym 10. De er ikke særlig glade for at gå der, da de ikke syntes de lærer nok. De har fortrudt de kom derned.

Kirsten Laursen

Edzer & Farrari<3

100% dressurrytter <3

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder ikke for godt
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 14:00

Ej nu er jeg helt skræmt væk.. bare ved tanken om at gå der..

Jeg er slet ikke religiøs, er dog døbt og konfirmeret.

Jeg syntes bare at omgivelserne så meget smukke og fredelige ud. Og tanken om at kunne ride en tur inden skoletid, og efter lyder bare perfekt..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider