|
|
| # Dressur på Dulle'Deus (Igen) :b |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
13-06-2007 22:04 |
|
Hej ænder. Ja, det bliver godt nok lagt mange billeder ind af Amadeus fortiden x) Men her er de (;   ^^ Sjovt monent.   ^^ Opad bakke :b    ^^ SE CATJA! et billede hvor Deus går dybt (;  ^^ Jeg sidder da godt nok grimt der? lidt under lod        ^^ se hans hjerte på bagparten :b  ^^ Hans SEJE hjerte! :b - Det går rigtigt fint med at få Deus til at slappe af. så INGEN kritik til at han måske spænder lidt op. Måske går han lidt højt. men han har altså heller ikke verdens længeste hals (; -Forresten nogle der skal til Lundtofte springstævne her i week? Skal selv starte LC-LB Kritik modtages i en pæn tone
Isabella © Med superspringeren Amadeus ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Han er super lækker og sikke et fantastisk underlag. Synes det ser bedre ud end sidst (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
Bella |
13-06-2007 22:08 |
|
Tak. Og ja, det er pænt sejt x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ofjaojfaof |
|
|
Ser meget fint ud, bedre end sidst  Synes dog han smider ryggen på nogle af billederne?
Dillarh Dallarh dilli dancer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
Bella |
13-06-2007 22:24 |
|
Er det galopbillederne? Hvis, er det jo det moment, hesten næsten ikke har noget ryg på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
|
|
Shanie og Baloo ^ The Perfect Match ^ Allways Together Now And Forever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
Bella |
14-06-2007 19:16 |
|
116 læst. 5 svaret?  Shanie: Det skal dog siges, at han spænder mere op udenfor, end han gør indenfor (; -Syntes nu ikke en hest kan gå for dybt. Her, strækker jeg jo hele ryglinien ud på ham, og han går 100% afslappet. det er det der er meningen (; Og mange tak for din ros 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vil give. |
|
|
Shanie ret. en hest kan sagtens gå 'for' dybt, hvis det ikke er på den korrekte måde.
-Æblet ( ved at være en gammel stodder af en hestefreak her (; ..Vi er sgu alle så kloge.. -Så hvorfor sku jeg ikke også være det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
Bella |
14-06-2007 19:35 |
|
Min lille bøssehest  Så engang i et blad hvor de viste hvordan en hest skulle gå dybt, den snuste til jorden, -under bid. Og det var sådan de prof'e red dybt. så vil ikke tage den kritik (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Fedt underlag ! :b Og han er jo smuk som altid! Dog synes jeg ikke at det er de bedste billeder vi har set fra dig. På de fleste ser han ud til at smide ryggen, og ikke bagparten ret godt med. Set i det lys synes jeg at han går for højt i nakken. Og på det billeder hvor du skriver at han går dybt, ser jeg blot en hest der går med en smule sænket nakke, og så under lod. Men ingen tvivl om at du ved havd du laver - det synes jeg i hvert fald at jeg kan læse ud fra de svar du giver i div. indlæg. Så bare klø på (:
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hhh |
Stutteri Hvedholm |
14-06-2007 20:13 |
|
 hvodan/hvor har du lavet hjertet? knuZZZ...
Stutteri Hvedholm, avl af super Pintoer!!! men har også andre brilliante heste nu med føl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gode billeder |
|
|
Muhahaha, altid godt med billederfra dig af  - Jeg synes det ser ganske godt ud. Han spænder slet ikke lige så meget som han har gjort på andre billeder. Men dog skal han bruge ryggen mere synes jeg, men en ting ad gangen, nu skal ha jo lige lærer at gå afslappet Der hvor han går dybt, går han bag lod, men det kan være det er taget i et forkert øjeblik. Du sidder pænt, men husk at ret dig op og hælene ind til hesten. Så er det super. Jeg synes det bliver bedre for hver gang, og selv om der er ting der skal trænes i dressuren er de flot synes jeg. Når de små ting her bliver bedre, så er det super Altid sjovt at se billleder fra jer af. Sikke fin han er - men stakkels bøsse hest dog! Lyserødt sadelunderlag og så et HJERTE.. altså! Det kunne jeg aldrig finde på hvis jeg havde en vallak - okay måske lidt.. 
Sisse og Fantstiske Musse xD >> Stolt fjordbolle rytter 8D <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffssjkks |
|
|
Jeg læser, og svarer på dit indlæg 8D Fantastisk smuk pony da .. og fiine billeder.. Held og lykke til stævnet, kommer ikke 
•°..Skrev Frk. Krid°• - Hende med Tessa & Sera © Regndækken til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona »Fiona« |
14-06-2007 21:00 |
|
meget lækker hest  og herrer sejt underlag nice farve  held & lykke til stævnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Bella |
14-06-2007 23:22 |
|
Støjer: Han brugte ryggen SÅ meget idag (som så var ugår :b) -som sagt er billedet taget på et forkert tildspunk (især galop billederne) Hvor hesten netop næsten ikke har noget ryg på. -Dog har han heller ikke værden lææængeste hals (; - Og tak. Ja, jeg prøver, og prøver med at få ham til at slappe af. dog er det også udendørs. Zasha: Mange tak søde (; <3 Stutteri Hvedholm: Det er noget lyserødt glimmer jeg købe på Roskilde Dyreskue. Kan desværre ikke huske hvad butik :/ Sisse & Musse: Haha, ja x) Tak, og ja. det er taget på et forkert tidspunkt. Og ja. jeg elsker min bøsse hest  To sidste: Mange tak begge 2 (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvorfor sjal den. |
|
|
Hvorfor skal den være lyserød? dukkehest  haha, jeg må altså sige, jeg sys din hest er lækker Minder utrolig meget om min, den der holdning og attitude. Gud heelved' den spænder, men når du får dens fremadgåning til at virke positivt, så har du den bedste hest! tro mig ! Meget mere energi end de kedelige man skal ride ride ride for at få lidt gnist i 
Mvh, Ukompliceret (MeFeNiRo) F'ck the mainstream 8D . '' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3 Punk isn't dead. It's hiding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
Bella |
15-06-2007 12:55 |
|
Ukompliceret: Nemlig! Kunne ikke sige det bedre. er lidt træt af de heste, som vikrlligt går "afslappet", hvor de bare går, med snuden i jorden, og 50 kg i tøjlen, hvor man bare skal sidde og sparke til den for at få den til at gå op ad bakke! - Min bøsse hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| daav.. |
CJessen (StarBoy) |
15-06-2007 13:17 |
|
Ukompliceret og Bella: Der er vist noget I har misforstået. Eller også er vi bare af vidt forskellig opfattelse af hvordan en hest skal gå. En hest/pony som naturligt går højt i nakken og spænder, kan sagtens blive redet dybt, og det skal en hest altså kunne. Jeg troede faktisk for et år siden, at det ikke kunne lade sig gøre med en pony, som har en naturlig holdning ved at have hovedet højt. Men der har jeg taget fejl. Jeg har altid fået af vide i mine kritikker, at Boy gik for spændt. Men efter jeg fik skiftet underviser, skete der pludselig noget. Og de sidste to kritikker jeg har fået, har der ikke stået noget om at han var spændt, men derimod at han havde rigtig god bæring. Det skal siges, at han ikke går "med snuden i jorden, og 50 kg i tøjlen" til trods for at han er afslappet.  Sådan går han stort set nu til stævnerne. Hverken spændt eller "kedelig og dyb" at se på. Jeg er enig I at hesten ikke behøver, at gå med hovedet i jorden, men en god hest skal kunne både søge dybt(og her mener jeg ikke bare under lod), og kunne "samles op". Og selvfølgelig skal den ikke være spændt i nakken, når der går med nakken som det højeste punkt. Men altså hvis I synes det er fint hvordan jeres heste går, så er det jo dejligt for jer. Men jeg ved af erfaring, at det ikke er det man scorer point på hos en dommer  Men iøvrigt er Amadeus rigtig fin at se på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| cjessen. |
|
|
cjessen og bella.- I har begge misforstået mig  Bella - De skal sgu være afslappet! Men jeg siger bare at når du lær at ride den afslappet, så bliver den rara at se på, fordi den af natur har en vælvet holdning. cjessen - jeg mener en hest skal være afslappet bestemt . men når hun lær at ride den mere afslappet ser det meget bedre ud end med en hest , der skal kæmpes for at komme op med næsen 
Mvh, Ukompliceret (MeFeNiRo) F'ck the mainstream 8D . '' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3 Punk isn't dead. It's hiding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
Oompa |
15-06-2007 21:30 |
|
Gossshh den er jo gudesmuk som altid . 
» Oompa « " What doesn't kill you Makes you stronger ! "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ukompliceret.. |
CJessen (StarBoy) |
15-06-2007 21:40 |
|
Nårh okay, så er vi jo næsten enige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Bella |
16-06-2007 17:26 |
|
Har ALDRIG fået at vide til en kritik at han spænder? -Tak elelrs til jer andre også (; Jeg siger nu også at det går FREMAD med at han ikke spænder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijjbhjbjhb |
|
|
Hvor er han altså bare super lækker 
JHN's Punk  Lulu Frandsen Hále Bob & Perle de Phantomic -----------------------------------
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dildahlgårds Kira |
|
|
HAHAHA, jeg tror jeg skal mobbe Deus når vi ses!  Få et helt lyserødt outfit, og jeg aflyser alting, og kommer til ALLE stævnerne 
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bella... |
CJessen (StarBoy) |
16-06-2007 21:35 |
|
Det har jeg heller ikke skrevet. Nu ved jeg ikke lige hvilke klasser du starter, men det er omkring LB klasserne dommeren skal dømme efter det også .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|