Oi JHN,
Så er det vist på tide med nogle nye billeder af Fæhundene - det er lidt tid siden, så vidt jeg husker (ak og ve).
Det går fint med dem, de er helt færdige her i sommerheden. Hvis ikke de ligger og fiser den af på sofaen... ja, så gør de det nok i haven. Eller også er de ude og bade i det salte søvand!
Tjalfe er så småt kommet op og har rundet de 50 kg., mens Freja holder sig fint i samme vægtklasse (det er bare ham den lille fede der bliver ved med at vokse
). Og (næsten) modsat Freja, er han stadig jordens største nussegøj; han vil konstant kæles - hun vil kun når det passer hende. Men de klinger nu meget godt sammen, de to hunnere...
Og de savler stadig som de plejer... og så er der jo en masse godt at rulle sig i her i sommertiden

Som nogen ved, er Freja blevet steriliseret. Hun havde en betændt livmoder og måtte akut opereres. -Men hun er back in action og er frisk og frejdig igen 
Nok snak - nu til nogle billeder fra i lørdags, hvor vi var babysittere for en lille Fæhund også. Men han er vist ikke med på nogle af de her billeder...

Freja med det blændende smil og kameratække

En flot tøs med seletøj 

*Slurp - sikke en lækkerbisken!* (LOL)

To faarlige Fæhunde

Snigende uldtæppe...

Og et halvgammelt billede af en snorkboblende Freju. Billedet taler vist for sig selv

Tjalfetrolden! Se hvor nuttet han ser ud blandt de høje græsstrå 

Tjalfe forrest... meget begejstret

Tjalfe og Emmas numser (Emma er en af deres gode legekammerater)

Tjalfe... med snuden i linsen

Sletternes herre vandrer over de åbne vidder...

Og findes atter camoufleret i det høje græs.
Og fra i dag:

Et noget besynderligt udtryk

Freja, inde i stuen, hvor jeg kanøflede hende 

Tjalfe, der står og ligner en tapir... elegant

Mimitrold er og bliver charmerende på billeder

Se ovenstående

Freja, den kære Mummimor. Elegant som altid!

... og dog...

... et intenst øjeblik

Og dette er så sidste billede i serien. Faktisk blev det taget, uden noget af os var klar over det (hvilket garanteret ikke ses, især ikke på Freja).
MEN! -Pipperne ska' også lige ha' et ord med
De har nemlig lige fået nyt bur...

Slut herfra! Håber I nød billederne.
Og Rollo - dette indlæg må jeg jo næsten dedikere til dig, da jeg ved hvor meget du savler over mine hunde