|
|
| # Springtræning på Dulle'Deus. |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
12-06-2007 18:54 |
|
Hej ænder (; Jep, så er der billeder fra os., IGEN xD - Vi sprang ca. 2 opvarmningsspring, også satte vi dem op, efter vi havde sprunget 2 spring, fik han skridte pause. -Pga. varmen. Vi sprang 125 (målte springet) men desværre gik kameraet tør for strøm, da vi sprang de. 110-115. Nu til billederne (;  ^^ Han ramte springet men rev ikke ned (;  ^^ Lidt for langt ude i venstre side.  ^^ Amadeus'es specielle måde at springe på, nogle gange springer han sådan, "skævt"  ^^ Ynglingsbillede. ca. 110 - 115. Undsyld at det er skævt :b - Kritik & Ros modtages i en PÆN tone, tak (;
Isabella © Med superspringeren Amadeus ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjfjghjyji |
|
|
Ejj en super smuk pony. Kan se du os er springrytter Med stil  Det ser godt ud!!!
XXBetteXX
Catrine & Indi - det svinger {©} You are my sunshine - ***
Had Mig Elsk Mig. Men Tag Stilling.
- GERNE EN FRÆK STILLING
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sedrgujiklæ |
|
|
Har ikke så meget forstand på springning men syntes måske du lægger lidt meget på halsen af den smuke pony og trækker underbenene lidt op Ellers ser det rigtigt flot ud smukke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qqq |
Bella |
12-06-2007 19:17 |
|
Catrine: Mange tak (; Zasha: Tak. Men, der er kun 1 billed man kan se mine ben ordenligt på, og ellers tror jeg det er "smag og behag" med at man lægger sig ned...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfghjklæ |
|
|
Tror jeg også . det er også første billeder jeg skrev det udfra men som sagt jeg har ingen forstand på sprining 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsadsadas |
|
|
Flot pony. Mener også du lægger dig for meget ned eftersom springene ikke er så høje  Men det ser godt ud 
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dildahlgårds Kira |
|
|
Du mangler en ordentlig fotograf! 
- Sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Vil mene at du overspringer - altså lægger dig for meget ned over halsen på hesten? Især når springene ikke er højere?
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlige billeder |
|
|
Haha, elsker de her billeder fra dig og Deus, i er så gode sammen og Deus er super køn. - Dejlige billeder. I ser ud til at nyde det - på trods af varmen. Dog vil jeg også sige du læner dig for meget frem, men du gover godt efter og har en pæn holdning udover du nærmest sidder på halsen af ham - endelig ikke tage det negativt, mere konstuktiv kritik Men jeg er jo ikke spring rytter og hvis det er det der fungere for dig vil jeg ikke blande mig i det. Sasma: Hahahaha! Smak, ta' dén! Du mangler en ordentlig fotograf Love it!
Sisse og Fantstiske Musse xD >> Stolt fjordbolle rytter 8D <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flex er den bedste ! |
L-F |
12-06-2007 21:12 |
|
Dejlige Deus  det ser fino ud .. Dog sys jeg nu jeg har set bedre billeder og en pænere stil fra både din og ponyens side. Det ligner lidt at han kravler over springene og glemmer at bruge ryggen og vrider lidt i kroppen hvis du forstår ? men det kan jo sagtens være hvis han har været træt pga. varmen osv. Han er nu ellers rigtig fin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sisse og Musse: |
|
|
Haha, så sjovt var det da heller ikke (Mit kamera løber i det mindste ikke tør )
- Sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
Bella |
12-06-2007 21:39 |
|
Jose: Tak. skal prøve at huske det (: Spasma: Det var MIT kamera, og Malene er ikke verdens bedste fotograf :b TheÆblemos: Vil nu sige, at jeg ikke syntes at 110-115 er lavt. Sisse & Musse: Mange tak (: - Skal prøve at huske det, det skal siges, at det ikke har givet problemer indtil videre (; LineFrederiksen: Ja, han "kravlede"! lidt over springene idag, og lå ikke så højt over som han plejede. Jeg tror det er varmen som gør ham trlæt og sløv. & tak.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Super sød pony , han har et kært hoved  hehe . Men pas lidt på din opstilling . Ikke komme til at kaste benene for langt tilbage , (kan selvfølgelig ikke vide om det bare var et 'uheldigt' spring lige det billede hvor man kan se dine ben)  Og så passe på med ikke at lægge dig for meget ned over ham, lad hesten springe op til dig  ellers ser det fint ud  synes du giver tilpas efter, uden at slippe tøjlerne helt (:
» Janni « Speedy The Speedfighter «3 JHN'S CHAMPIONATSLISTE SPRING PONY 2007 ! Send resultater til mig; Rytters Navn Hestens Navn Hesten kat. Stævnetype Placering Klasse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| www |
Bella |
12-06-2007 23:06 |
|
JanniSkov: Vil sige, at jeg skal købe extra "bagsttøtte" til min sadel, da ja, mine ben glider tilbage, og vil huske din kommentar (: & tak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Han er jo rigtig fin, men jeg har nu set bedre billeder fra jer også mht opstilling,  Jeg undrer mig lidt over hvorfor i altid springer så højt  Det kan da godt komme til at koste lidt selvtillid, :s Mener at huske det er lc i springer til stævner, så hvorfor springe s højder? :/ Tværtimod synes jeg det er bedre at springe lavere til træning. Jeg springer da ofste Le til træning og mb til stævner 
- Nadia. Med SUPERponyerne Silver Sock & Penny Lane -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Enig med Josse. Amadeus er jo dejlig ellers. 
- Anna med dressurponyerne & Oscar fra www.kjaersfeldt.dk - Stutteri & Dressagte center vi ses igen freja (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Han er super smuk (: Deeejlig pony. Men syntes også at du ligger alt for meget ned over hans hals. Man behøver slet slet ikke læne sig så meget frem, selvom springet er 115 cm. Lad hesten springe op til dig i stedet. Når du skal helt derned og ligge over hvert spring mister du hurtigere overblikket hvis du rider rundt på en bane i den højde. Det tager alt for meget 'tid' at skulle helt derned til halsen og op igen, ned hvis du bare lætter dig en smule (: Har selv haft samme problem som dig med at læne mig alt for meget frem :b Det hjælper rigtig meget når man bare kun rejser sig lidt (:
- Julie Salomonsen Durango 14 & Évros Kærlund <3 Nu uden Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
Bella |
13-06-2007 12:11 |
|
NadiaDahl: Sidst jeg lagde træning's billeder ind fra springtræning, var for en måned siden - hvis ikke mere. Jeg springer 1 x om ugen, Og der springer jeg 70-80 stykker. Det kikser for ogs i LB'en hver gang, derfor når jeg rider uden træner, rider højder, så vi får selvtillid. Julie S: Tak, og skal prøve at huske det (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
Oompa |
13-06-2007 14:34 |
|
Den pony er utrolig smuk ! og den ved det 
» Oompa « " What doesn't kill you Makes you stronger ! "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
Bella |
13-06-2007 14:38 |
|
Haha. tak tak (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum u´bum |
|
|
Burde du så ikke hellere springe højt når din træner var der. Hvis altså han/hun synes det er okay?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Bella |
13-06-2007 14:43 |
|
Nu har jeg en laaang historie mellem mig og træner. skriv privat hvis du er intraserret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Hm, så interesseret er jeg heller ikke :p Bare lidt nysgerrig..:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Bella |
13-06-2007 14:48 |
|
Haha. Okay. Men det er det rigtige jeg gør/den rigtige beslutning jeg tager her. så (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Jaja :d det er jo dig der bestemmer. Men jeg mener stadig at man skal passe på med at springe for højt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
Bella |
13-06-2007 14:54 |
|
Tror du skal passe lidt på hvad du siger nu  Det er andet billed indlæg fra springtræning med mig og Amadeus nogensinde. Så syntes ikke du kan bedømme det ud fra 2 gange, med over en måneds mellemrum (: i IRL er det 3 gang siden September 2006 vi springer højt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Men jeg har stort set kun set dig springe højt ? Og det er den fornemmelse jeg har af din springning Og hvis min fornemmelse ikke passer, jamen så kan du da være ligeglad, ikke? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asaaa |
Bella |
13-06-2007 15:12 |
|
Ja. da jeg syntes at indlæg hvor man springer højt, er "sjovest" at se på. Og det er som sagt: "Det er andet billed indlæg fra springtræning med mig og Amadeus nogensinde. Så syntes ikke du kan bedømme det ud fra 2 gange, med over en måneds mellemrum (: i IRL er det 3 gang siden September 2006 vi springer højt." Nej, kan ikke være ligeglad, da jeg så vil få den samme kommentar igen, igen, og igen. Derfor siger jeg det nu (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c |
13-06-2007 15:28 |
|
JanniSkov: jeg mener fulstændig det samme som hende + at det er en super smuk pony !
cecilie c Farvel Penny D 10 maj 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaa |
Bella |
13-06-2007 15:29 |
|
Okay (: Tak.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fine... |
|
|
billeder og pony  men som flere har sagt så lægger du lidt for meget vægt på hestens forpart.
M.V.H Natasja
Military Ridningens Formel 1 GINSBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Julie og Janni said it. Men dejlig pony 
.. skrev Kristina G. Outzen © Med Linse Aunsbjerg © Årets Junior og Årets Hoppe (hest) *** Jeg kommer til Det Fynske Dyrskue, skriv hvis du ønsker billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
Bella |
14-06-2007 19:11 |
|
Tak begge to (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ilnjknjngfdg |
|
|
Dejlig pony 
JHN's Punk  Lulu Frandsen Hále Bob & Perle de Phantomic -----------------------------------
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bella: |
|
|
Men hun fik ikke prøvet at hoppe på vandpytter  Det må hun prøve en dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
Bella |
15-06-2007 12:58 |
|
Tak. Spasma: OMG! @!#$ man! Kriiise!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bella: |
|
|
Ja er du gal man!
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jamen da. |
|
|
Hesten springer måske 125 - men du ligner en som springer en Grand Prix. Kan du SÅ komme mere tilbage i sadlen pigebarn  Ingen grund til at gøre det sværer for ponyen end det er i forvejen, det da ærgeligt at du skal kaste dig sådan frem på dens hals. Synes også du sidder meget skæv i sadlen over springene (kan se på dem man ser taget forfra). Ellers en super smuk pony da, super flot farve og fin springstil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
Bella |
21-06-2007 21:04 |
|
Ja, jeg ved det. denne her dag var nu også en dårlig dag. Sidder nu ikke skævt, nogle gange springer Amadeus bare skævt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|