Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Forskellige billeder + opd.
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 19:54

Hello ænder :D

ville lige benytte lejligheden til at vise nogle få billeder fra lidt dressur i lørdags ... Ikke de kønneste billeder må jeg indrømme, men tjah .. I får dem alligevel ;)

^ puuha, man kan godt se at jeg ved at blive stor til min elskede pony <3 ;S

^ Eneste ridebilled .. men han er da min lille dressurstjerne <3 ;D haha

^ haha, mine seje solbriller :P og det ligner bar at flexi har et mega langt og grimt hoved fordi den der ekstra næserem er gået i stykker ;S

^ Så skulle man da lige lege lidt hingst og vrinske højt ;)

Og så var jeg til stævne i igår ( søndag ) med flexi. Det var c-stævne i Horsens. Først sku jeg stå op kl. 4 om morgenen og så mig med halsbetændelse :S - så skulle vi selvfølgelig også ride på SANDbane i den her ulidelige varme bvadr!

Men det gik nu ganske fint. Red to LA'er . Havde et stop i første som fuldstændig var min egen fejl fordi jeg så en dum afstand og så bare slap tøjlen og lænte mig frem ;S Og i anden klasse var han bare flyvende indtil anden sidste spring hvor man skulle sådan helt ned i hjørnet for at komme på et dobbeltspring. Og så kom jeg ud i sådan noget mega mega dybt sand og flex fik aldrig rigtig galoperet sig fri af det og han var os bare sååå træt pga. varmen ;S så fik to stop, men det var egentligt helt okay. Han er bare blevet så glad for at springe igen :)

Min søster skulle ta billeder, og det her er hvad det blev til:

^hahahaha, godt billed ;)

Og så lige to billeder af Checar fra sidste weekend:

På fredag kommer der nogen kunder fra Morsø herned og skal kigge på min flexemus blir mega hårdt .. men de lyder sååå søde og glæder sig rigtig meget, så nu må vi se . Jeg vil jo selvfølgelig gerne ha at de synes om ham, men på den anden side håber jeg at flex laver et eller andet vildt så de ikke er interesseret. Men det er os for dumt bare at blive ved med at udsætte det. jeg skal jo desværre af med ham på et eller andet tidspunkt i den nærmeste fremtid faktisk har jeg stadigvæk ikke nænnet at sætte ham til salg endnu :P

Nåå, det var alt fra mig denne gang. Håber I har fået læst jer gennem indlægget og gider kommentere.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 19:59

Søde Felix Han er virkelig fin :)

- Hvordan går det med ham til stævnerne, går han stadig i ''baglås'' ?

0
0
Svar på denne tråd

flex er den bedste !
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 20:36

Tusind tak :D

som der også står et sted, er han bare blevet sååå glad for at springe igen - også til stævnerne. Han fræser virkelig bare afsted og man kan slet ikke holde ham når først han er styret mod et spring :P så det er bare en fornøjelse at han er begyndt at være sig selv til stævnerne også! Han kan dog godt stadig blive en smule nervøs hvis man får set en dum afstand eller hvis han slår sig eller noget, men deri hvor forskellen ligger, er at han ikke længere nægter noget efter en "fejl" men bare vil videre :D - hvis du forstår ? hehe . Så vi har arbejdet rigtig meget med hans selvtillid og det er bare lykkedes, så jeg er rigtig rigtig glad for de fremskridt han gør til hvert eneste stævne efterhånden :D

Her til stævnet igår fik jeg dog selv redet rigtig skidt og vi fik også nogle fejl som man kan undre sig over, men for mig gør det ingenting, når bare jeg ved at fejlen er min egen og hvad det ellers skyldes. Det vigtigste er at han fik en go oplevelse og sys nu at det er mega sjovt at fræse rundt inde på banen :P

0
0
Svar på denne tråd

dhfdhfdsh
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 20:42

Hold da fast en fin pony du ha´r dig der! super godt billede

>Skrev Liv<

Med LADY<3

.....&.....

SADDEL SÆLGES!

0
0
Svar på denne tråd

dflækdfklælkdf
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 20:57

Waauw .. smukke felix, hvor er i altså bar søde sammen .. oqg da jeg så jer to på staldgangen i sønderborg nåårh (: flotte billeder, ærgeligt med i søndags hv a..

Checar er os flooot .. ;D

°..Skrev Frk. Krid°

- Hende med Tessa & Sera ©

Regndækken til salg
0
0
Svar på denne tråd

flex er den bedste !
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 21:01

Liv: Tusind tak :D

Kristina: Takker;D ehm, jeg sys nu ikk det var ærgeligt med stævnet ? er faktisk godt nok tilfreds. Ikke mange ponyer gider blive ved med at springe sig op af og fri af sådan noget sand i den varme og han var hele tiden frisk og ville såå gerne springe det hele i en fart ;) for mig handler det ikke så meget om placeringer og fejl, men om ponyen har gjort et godt arbejde og om den har fået en god oplevelse og noget man kan arbejde videre med så man kan forbedre sig til næste stævne.

0
0
Svar på denne tråd

sss
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 21:05

Det ser da bare super godt ud (;

- Har du da redet dine ponyår siden du sætter ham tilsalg?

Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

0
0
Svar på denne tråd

klnhjgrfhyr
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 21:07

han er altså super smuk ;D

dejligt det går godt med springstævnerne igen :D

puha kænder det med at udsætte at sætte ponyen tilsalg :/

mit er blevet udsat i 2 år

,, Lulu Frandsen ,,

JHN's Punk B-)

Perle de Phantomic & Hále Bob ,,

×_+

0
0
Svar på denne tråd

flexemus
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 21:20

Bella: Mange tak :) jaa det her er desværre mit sidste ponyår :'( rigtig rigtig ærgeligt.

oo2-pirat: Tak for den søde kommentar :) ihh ja, det er sååå hårdt :S det er jo ikke bare en hvilken som hest man sætter til salg, men ens kæreste eje og den pony som man har tilbragt så mange timer med hver eneste dag gennem så mange år ! Bliver mega underligt og forfærdeligt at skulle undvære ham :'(

stakkels dig ;s hvorfor skal din sælges ?

0
0
Svar på denne tråd

v,,.-v-c.-.cv
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 21:25
Lin e : nej det handler ikke om at vinde . høhm .. XD N u har jeq iii set d et.. men hvis du selv er t ilfreds, det jo de tsom tæller ...

°..Skrev Frk. Krid°

Regndækken til salg
0
0
Svar på denne tråd

flex er den bedste !
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 21:32
det lyder nu stadig som om du sys det er dårligt og negativt ? Ville Tessa måske springe i sådan en varme og på tung bane ?
0
0
Svar på denne tråd

kdklldfk
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 21:38
Line : det var det iiik.. Jeg synes ikke det var dårligt ?? det tror jeg ikke hun ville ..

°..Skrev Frk. Krid°

Regndækken til salg
0
0
Svar på denne tråd

flex er den bedste !
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 21:42

Okaay, så misforstod jeg det nok :d -sorry .

Glæder du dig til røk ?

0
0
Svar på denne tråd

dkfældsl
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 21:54

Det iorden (: jeg mente det ihvertfald iiik sådan (:

Jaa ... Håber det er gået fremad med Tessa igen .. <33

°..Skrev Frk. Krid°

Regndækken til salg
0
0
Svar på denne tråd

ridebilleder.
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 21:54

Uhhh, mig ha', mig ha'.

Hvor er den dog lækker, synd at du skal af med ham.

m.v.h Emma.

©©Raudstjarna & Emma©©

- I will love you forever,

and you will always be in my heart,

my little red, beauty star.

© © © © ©©© © © © ©

0
0
Svar på denne tråd

yiiir maan
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 21:55

Liiinøøøøh <3 @!#$ fede solbriller der 8D haha . eller not ;b du er lækker :D

Og flexe'blexe er super sej og cool som altid. han er bar pisse lækker :O ! Gi mig ham ;D

Det var da osse okay med resultat i weekenden ;D

Viiildbasse til checar :b det kan ikke blive bedre ;D <3

» Janni «

Speedy The Speedfighter «3

JHN'S CHAMPIONATSLISTE SPRING PONY

2007 !

Send resultater til mig;

Rytters Navn

Hestens Navn

Hesten kat.

Stævnetype

Placering

Klasse

0
0
Svar på denne tråd

flex er den bedste !
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 22:03

Kristina: held og lykke med det

Emma: tuuusind tak for de søde ord :) haha - jeg forærer ham desværre ikke væk :D

Janni: tak mit psyko'dyr <3 hahaha, jeg ved godt jeg er lækker med de solbriller . du er bare misundelig !

iih takker siger flexi :) han savner speedymus

ja det var egentlig okay hvis man tænker på at det @!#$ han efterhånden har lavet til stævnerne hver eneste gang der har været en god undskyldning til det ;) haha. han er en bette banditos !

kommer du til bryndumdam med ostii ?

0
0
Svar på denne tråd

liiinøøøh
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 22:06

Yiir man . speedy'weedy savner os flexiii :'( vræææææl :b

Narrrj , kommer ikke til bryndum ;S hahah :D

» Janni «

2007 !

Send resultater til mig;

Rytters Navn

Hestens Navn

Hesten kat.

Stævnetype

Placering

Klasse

0
0
Svar på denne tråd

fkllkædfæl
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 22:06
Jamen tak, og held og lykke til dig os når du nu skal til sydjysk mester skab (:

°..Skrev Frk. Krid°

Regndækken til salg
0
0
Svar på denne tråd

flex er den bedste !
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 22:08

eeej din spade altså ! kommer du så ikke og kigger ? du bor da tæt på ?:D så tar jeg noget ævlejuice med til dig

Kristina: takker :D

0
0
Svar på denne tråd

dlflkdflx
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 22:09
Så lidt ;D

°..Skrev Frk. Krid°

Regndækken til salg
0
0
Svar på denne tråd

lalalalallal
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 22:12

Der skal mere end æveljuice til, for at jeg sætter mine ben derude :P desværre seje ;D

» Janni «

2007 !

Send resultater til mig;

Rytters Navn

Hestens Navn

Hesten kat.

Stævnetype

Placering

Klasse

0
0
Svar på denne tråd

flex er den bedste !
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 22:23
hahahahahaha :D du er sku heller ikke i form til at ta den lange vej fordi du jo har glemt at lave de englehop vi aftalte :P
0
0
Svar på denne tråd

alalalalalla
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 22:28

BLA BLA BLA :P

» Janni «

2007 !

Send resultater til mig;

Rytters Navn

Hestens Navn

Hesten kat.

Stævnetype

Placering

Klasse

0
0
Svar på denne tråd

Tralala ..
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 22:54

De er bare så fine begge to ! (:
Dressurbilledet er rigtig godt fanget.

I am not afraid to keep on living

I am not afraid to walk this world alone

- My Chemical Romance, Famous last words

0
0
Svar på denne tråd

flex er den bedste !
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 23:09
Mange tak :D
0
0
Svar på denne tråd

overskrifewu
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 12:45
Gode billeder, og fine heste :) - jeg er heelt vild med Felix, den er enormt sød :D !

© Zenta & Dino Dynamit ©

'Ridning er ikke en sport, men en sygdom

- når man først er blevet smittet, bliver man ikke rask igen.

0
0
Svar på denne tråd

flex er den bedste !
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 14:03
Tusind tak for den søde kommentar :D Det blir man jo bare super glad for at høre !
0
0
Svar på denne tråd

'overskrift'
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 16:16

Han er jo super køn, og det ser da også godt ud!

ANNE. 8D

- Den største fejl, du kan begå her i livet,

er at være evig angst for at begå en.

0
0
Svar på denne tråd

vbbmmel
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 16:28

Wiieh, Flexe'muus..

Synes da helt sikkert du kan være tilfreds med hans indsats..

Sådan noget tungt varmt sand er bare det væreste!

Forresten, god bedring og held og lykke med mesterskaberne på Checar :D

(By the way, synes helt sikkert du skal ride noget mere dressage på Flexen!)

.. skrev Kristina G. Outzen

© Med Linse Aunsbjerg ©

Årets Junior og Årets Hoppe (hest)

K.O - Photographic Performance

Hjemmeside

Jeg kommer til Det Fynske Dyrskue, skriv hvis du ønsker billeder

0
0
Svar på denne tråd

flex er den bedste !
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 17:49

Anne: mange tak :D

Outzii: iiih tusind tak søde eej, nu må vi altså snart finde et stævne hvor vi begge kan komme ;) jeg skal jo se Linse og så kan du skyde en masse billeder af checar ;d hehe

Arrrh, ved nu ikk med al den dressur ;S haha. det er sååå kedeligt! jeg gider ikke køre langt for at starte dressur, men det sker da af og til hvis der er et stævne lige i nærheden ;)

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 18:11
Flexe er bare så smuk

Mvh.
Tine Clausen
- Ejer af Villiza, Kat. I, Ponyhoppe <3.

Vores motto er:

Dress to Impress

:D
0
0
Svar på denne tråd

lfkjhmmnhuhg
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 18:40

jeg er ret langbenet og han er en lille 2'er så størrelsen er der ikke til det :/

og jeg er 16 nu og jeg har haft skulle sælge han siden jeg var 13-14 år ,, men han blev syg for 2 år siden og efter det er jeg kommet meget tættere på ham så jeg kan bare ikke få mig selv til at sende ham videre :/

og nu når min store skal sælges (pga min ryg) har min mor sagt at hun syntes vi skal vente til næste år så jeg ikke mister dem begge på en gang ,, og så kan jeg ride det sidste pony år ud også må vi se hvad der så sker..

men det er meget mere fristende at leje ham ud eller give ham en halvpart :]

JHN's Punk B-)

Lulu Frandsen

Hále Bob & Perle de Phantomic

-----------------------------------

0
0
Svar på denne tråd

hgghgfh
Forfatter: 
Dato:  13-06-2007 20:35

Fine billeder min pige.

Du ved jo jeg synes rigtig godt om begge heste, og ikke mindst dig <3

Ikke alt guld glimter.

^tænk over den!

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  13-06-2007 20:49

Tusind tak Tine :D

oo2-pirat: åårh stakkels dig ;S virkelig surt. men godt at din mor så foreslår at I kan beholde ponyen noget tid endnu :) det er da dejligt.

Julia: Tusind taak skat <3 du så sød altid! glæder mig rigtig meget til at vi ses igen i sommerferien

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-06-2007 20:50

Felix er simpelthen bare så utrolig smuk! Og hvor er det dog bare dejligt, at han er blevet glad for springning igen. :D Det har I begge fortjent. Synes det er rigtig ærgeligt, at han skal sælges, men før eller siden skal det jo 'ske'. Desværre. I passer ellers super fint sammen! Det ser rigtig godt ud.

0
0
Svar på denne tråd

ljnfdkjgnfd
Forfatter: 
Dato:  13-06-2007 20:53

ja det er virkelig træls ,, :/ men ja det er dejligt at hun har fårståelse for at det ikke er rart at miste dem samtidig :D

men man kommer sku til at holde af de små dyr selvom de ikke er lige søde altid ;D <3

JHN's Punk B-)

Lulu Frandsen

0
0
Svar på denne tråd

ftghfghfghfgh
Forfatter: 
Dato:  13-06-2007 20:54

Dejlige billeder Line (; Felix er jo bare stjernen over alle stjerner Og hold da op hvor Checar ser afslappet ud - han tager det vist i stiv arm, det med de stævner dag - Uh held og lykke til SJM Krydser fingre ..

Du er jo dressurrytter , det kan være vi skal til at frygte dig i sandkassen ?

Mailunds Apache
100 % dressurrytter

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  13-06-2007 21:10

Line Kopp: Tusind tusind tak for din enormt søde besked. det varmer rigtig meget! - Og flexi blir sikkert os glad for at høre det ;) men ja, helt bestemt rigtig træls og sørgeligt at man skal af med sådan en dejlig pony ;S det blir såå svært at undvære ham. Det er næsten som at skulle sælge sin bedste ven :(

oo2-pirat: Ja det er dejligt med en familie der støtter en :) og ja, de er skisme ikke altid lige flinke de frække ponyer ;) haha. men så blir man også bare endnu gladere når så det endelig lykkedes at holde lidt styr på dem :P

Jungle: hvor du bare sød man blir så glad af at høre andre sys godt om ens heste. virkelig! haha, checar er verdens roligste hest fra jorden og nok den vildeste hest når man sidder på ham :P hihih. Men nu kommer vi desværre ikke til sjm alligevel, da hende den ene beriderelev's hest lige er blevet skadet mega mega surt ! Så vi satser på individuelt efter sommerferien engang ;)

Mig - på en sandbane ?!!! hahah - du må ha spist søm ;) Det sker kun meget sjældent og så er jeg endda nødt til at ta lykkepiller for at kunne holde det ud ;)

0
0
Svar på denne tråd

rtdfgdfgdfgdf
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 09:26

Line : Haha ja så godt han var noget tændt i Hygum, ham Checar (;

Eij, hvor surt med SJM - og der er ingen mulighed for at andre kan træde til? Men så må i jo banke dem individuelt!!

Synes da ellers du ser helt rolig ud på de billeder fra dressurstævne på din præs lille ven? Er det et bagholdsangreb? - pludselig kommer du og banker os alle sammen?

Jeg frygter dig lidt Line

Mailunds Apache
100 % dressurrytter

0
0
Svar på denne tråd

fgkljdfkljnhgf
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 10:28

Præcis ;D

og nu har kun kunne sidde fast på ponyen i lidt under 2 år ud af 4 eller 5 xD

så nu bukker den små børn af i stedet for :D

JHN's Punk B-)

Lulu Frandsen

0
0
Svar på denne tråd

flexii
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 13:52

Mia: nej der er desværre ingen der kan træde til, eftersom vi jo allerede har meldt bruttoholdet til :s

haha, du er skør i kasketten ;) På de billeder er jeg på så meget beroligende medicin at jeg snart dratter bagover :P haha. ejj, jeg overvejer faktisk lidt om jeg skal melde alle tre heste til et stævne i rødekro den weekend hvor der sku ha været sjm. Og så skal jeg starte dressur på Flexii haha, det blir viiildt man!

oo2-pirat: puha ja, så er det en rigtig lille laban du har dig ;) haha, de er så seje de ponyer.

0
0
Svar på denne tråd

okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 13:55
ja man :D ja hihi ,, jeg glæder mig ik til den dag der kommer kunder men det bliver nok alligevel lidt sjovt ,, ;D

Lulu Frandsen

JHN's Punk B-)

0
0
Svar på denne tråd

ry6drtyrtyrty
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 19:56

Jeg kan da ride SJM med jer - EJ !! Hah ..

Jeg skal med en af tøserne fra stalden til Rødekro - så det synes jeg du skal, skal nok heppe

Mailunds Apache
100 % dressurrytter

0
0
Svar på denne tråd

lalalal
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 20:54

oo2-pirat: haha , ja det er alligevel sjovt at se ens pony hyppe rundt med en bette rytter ;)

Jungle: haha, genialt med en sandkasserytter til sjm spring ;)

weeei, så kig forbi rødekro :D Jeg tar Flexi og Checar med begge dage, så jeg er der heeele weekenden. så husk og kom og hils på ;D jeg bider !!

0
0
Svar på denne tråd

dfgdfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 22:14

Hahahahahaha xD Som om jeg turde!

Ja må hellere komme ned og tjekke jer ud så søde Men gider kun hvis i gør det ordentligt!! Hahahahhahahaah ej da , selvfølgelig vil jeg komme og heppe

Nu tør jeg ik komme og hilse!

Mailunds Apache
100 % dressurrytter

0
0
Svar på denne tråd

hahahahah
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 22:28

hahahahha :D jeg lover ikke at det går godt, men jeg lover med garanti at det går huuurtigt ;) haha. Jeg skal selv starte dressur på flexi om lørdagen :o! aaarh!!

Forresten - Janni herfra med speedy og Osten og det, hun kommer nok med mig til stævnet lørdag :D weee. Så kan du hilse på en mere springrytter ;)

0
0
Svar på denne tråd

sdtedyfhdfgh
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 22:38

Okay, jamen så er det underholdene - det sætter jeg pris på Line (;

Lyder hyggeligt !!!

Men altså, føler mig lidt udenfor

Mailunds Apache
100 % dressurrytter

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 12:41
hahahaha :D ej , du føler dig nok ikke længere udenfor når jeg bevæger mig over mod dressurbanerne Så må du lige komme og hjælpe mig lidt ;) haha
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider