Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

BILLEDER - sidste skoledag :D
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 20:57

Hej alle sammen (:

Nu har jeg (endelig) modtaget billederne fra sidste skoledag Det var en kanon dag jeg havde sammen med min nuværende skole og gamle skole!

Først så startede jeg med at sove ved min bedste veninde, og gøre os klar sammen. Mandag morgen tog vi ind på til byen for at spise fælles-morgenmad hos Christina fra min klasse. Det var super hyggeligt. Bagefter gik vi over på skolen og kastede karameller. Efter det lavede vi revy. Først skulle lærerne have høretelefoner på og synge en sang, foran hele skolen. Det så sådan her ud:

^Charlotte min dansk lærer, til "I'm a big big girl, in a big big world" Det lød kanon sjovt :)

^Vores engelsk lærer Morten, til noget U2. Han sang bare igennem, derfor folk griner så meget :b

Bagefter skulle lærerne danse om kap:

^Her vores Geografi lærer Pelle, han plejer at være en kedelig grå mus, men lige pludselig vågnede han bare op, og begyndte at svinge benene! Han var virkelig sjov

Så har jeg nogle forskellige billeder af vennerne i udklædningerne, nogle ret sjove, og andre lidt kedelige:

^Først mig :b som Hawaii pige. Min paryk sidder vidst lidt skævt :)

^Så min bedsteveninde + bedsteven Laura og Rasmus. Vi havde udgjort et team :b

^Simon fra venstre og Aske fra højre. Simon kaldte vidst sig selv: Sir. Hjerneblødning og Aske mente han var en hippie. Man skal kende Aske ret godt for at kunne se det sjove i at han var en hippie :D

^Lasse, jeg siger jer jeg har aldrig grint så meget af en før. Han var SÅ grim! Helt tæt på kunne man se hans håbløse makeup i form af læbestift osv :b

^MIn anden bedste veninde Astrid (Den høje) og Clara.

^Peer som MR. Joke . Genialt kostume :b

Så tog vi i mindeparken og hyggede os. Sagt hej til alle vennerne. @!#$ jeg blev stresset Ö Rendte rundt i flere timer for at sige hej til alle =D

På turen hjem var jeg lidt ehm.. FRISK :D

^Mig og Astrid. Jeg havde fået en klovnenæse af en dreng fordi jeg var så flot xD Haha (:

^Min gode veninde Nanna Elina + Peer <3 De er SÅ søde sammen, har forsøgt at overtale dem til at komme sammen i SÅ lang tid d:

Så tog vi afsted til fest, vi var tre skoler som gik sammen. Elise (Min) Åby (Min gamle skole) og Gammelgård (naboskolen)

Vi tre skoler har et godt sammenhold og kender hinanden på tværs. Super hyggeligt!

^Mig og min ekskæreste frede er ude og danse. Jeg flækkede af grin fordi jeg ikke ville have taget et billede, og han holdt fast i mig fordi han ville have et :b Derfor det meget komiske billede, hvor jeg viser gule tænder, dobbelhage og jeg ved ikke hvad :) Men skidt pyt, jeg kan jo ikke ligne en million altid vel =D

Lidt senere, hvor vi dansede igen igen igen... IGEN :)

^De lækre bartendere =D Hvor jeg hele tiden fik gratis øl og de ville hele tiden danse :b hehe.

^Nogle stemningsbilleder: Ham i den grå er faktisk min eks kæreste :)

^Mig med den sorte kjole og det lyseblå bælte. Er ude og danse med Signe :b

^"Min" gruppe af drenge <3 SÅ søde alle sammen :)

Det var vidst alt på denn her frifredag :) Kedede mig lidt, så jeg freaker JHN :) Skulle have været til fest, men var for træt :( Æv bæv ;b

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 21:41
ej hvor ser det hyggeligt ud : D

.. mia svane

yo sucker? hæ hæ hæ

0
0
Svar på denne tråd

dftgyhuj
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 21:53

Orh, det ser ud til at det har været en gode sidste skoledag!! : D

Hey, ham kender jeg jo xD Jeg vidste slet ikke du kom fra århus? d: HÆ HÆ

(Han gik meget op i at da han vil kramme en, sprang hans balloner)

Ask,
Jeg savner min hest, kom hjem igen ..
0
0
Svar på denne tråd

fff
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 21:58

MIa svane: Ja det var også sygt hyggeligt :b glæd dig til næste år hvor du skal gå ud :)

Cocktail: kender du lasse? Ja hørte godt det der med hans balloner? Synes du ikke han var flot:b ?

0
0
Svar på denne tråd

xsdcfgthyjuio
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 22:27

Jo utrolig flot, det må jeg da gi' ham d: haha.

Jah, eller. Det vil sige at min veninde kender ham meget bedre, men jeg har da tit nok været til samme fest med ham. Det minder mig om at jeg også har været til en enkelt fest hvor Nanna-Elina og Aske også var med. Og Simon ;D - Han er komisk når han er fuld :D det vil så sige, han sad og var ret stille og trist da han var med, så min venindes far var nødt til at køre ham hjem d:

Ask,
Jeg savner min hest, kom hjem igen ..
0
0
Svar på denne tråd

ahfihaif
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 23:51

Sort hår klæder dig faktisk smukke :)

Nu har jeg også set din "flotte" ekskæreste B-)

Dillarh Dallarh
dilli dancer <3
0
0
Svar på denne tråd

kj,nnkcjnhbgfhf
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 23:56

wiiie:D

ser super fedt ud ;D

,, Lulu Frandsen ,,

,, Snart uden Perle de Phantomic ,,

,, Men stadig med Hále Bob ,,

×_+

0
0
Svar på denne tråd

hawaiii
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 10:12

Cocktail: Haha (: Simon ER skide sjov :b Jeg glemmer aldrig da mig og veninde satte det rygte igang om han var god til at snave (: Han blev så stolt, men nu er han bare desværre kommet så langt ud..

Ja Nanna-Elina er kanon sød, og Aske er vildt charmerende :)

Louuise: Ja ikke, har overvejet at farve mig sort, men turde ikke :b Jaeh han er sgu da mega lækker :) Men der er vidst ikke nogen af os som er specielt fotogen Hvornår kommer du idag?

0
0
Svar på denne tråd

Ej...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 11:39

Ej hvor ser det skægt ud...Gode billeder!

Jeg vil også ha sidste skoledag igen Og guud, hvor tiden dog går stærkt. Det er 5år siden jeg gik ud af folkeskolen, og den dag kan jeg tydeligt huske. Hahah

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 11:46
Ser rigtig hyggeligt ud. God idé med lærerne. det tror jeg, jeg vil foreslå til næste år når jeg går ud.
0
0
Svar på denne tråd

gckhfiktfkug
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 22:27

Det ser bare super nice ud! <3 (:

Er det laura? Hende med facet den her vej d:

Hilsen Julie med frieserhoppen Golda <3

Tidligere Julie xxx :')

0
0
Svar på denne tråd

rrr
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 18:05

Julie: Ja man =) Hun var total hot <333333333 Hvornår kommer du ud og tager billeder af mig og Amiro?

KHM: Ja det var en fantastisk dag :)

Line Kopp: Ja det var også drønsjovt :b

0
0
Svar på denne tråd

jojojojojojojo
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 18:10

Jeg syns du skal gøre det :)

Har været derude, hvornår kommer du imorgen?

Dillarh Dallarh
dilli dancer <3
0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 19:02

Ser rigtig festligt ud :)

Hvad så efter sommerferien?

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

JHN's dressurrytter for hest 2006

0
0
Svar på denne tråd

fff
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 19:52

Louise: Ja overvejer det, men vil hellere have extensions =) Meget sejere :b

Hmm, jeg ved det ikke jeg skal hen og sove ved Rasmus, såeh?

Hvad med dig?

Helena: Det var også kanon sjovt :)

Gymnasiet: Mat. A Bio. A Kemi. B Fysik. B (Dog som ekstra valgfag :))

Hvordan går det med Lakaj?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider