Hej alle sammen (:
Nu har jeg (endelig) modtaget billederne fra sidste skoledag
Det var en kanon dag jeg havde sammen med min nuværende skole og gamle skole!
Først så startede jeg med at sove ved min bedste veninde, og gøre os klar sammen. Mandag morgen tog vi ind på til byen for at spise fælles-morgenmad hos Christina fra min klasse. Det var super hyggeligt. Bagefter gik vi over på skolen og kastede karameller. Efter det lavede vi revy. Først skulle lærerne have høretelefoner på og synge en sang, foran hele skolen. Det så sådan her ud:

^Charlotte min dansk lærer, til "I'm a big big girl, in a big big world" Det lød kanon sjovt 

^Vores engelsk lærer Morten, til noget U2. Han sang bare igennem, derfor folk griner så meget :b
Bagefter skulle lærerne danse om kap:

^Her vores Geografi lærer Pelle, han plejer at være en kedelig grå mus, men lige pludselig vågnede han bare op, og begyndte at svinge benene! Han var virkelig sjov 
Så har jeg nogle forskellige billeder af vennerne i udklædningerne, nogle ret sjove, og andre lidt kedelige:

^Først mig :b som Hawaii pige. Min paryk sidder vidst lidt skævt 

^Så min bedsteveninde + bedsteven Laura og Rasmus. Vi havde udgjort et team :b

^Simon fra venstre og Aske fra højre. Simon kaldte vidst sig selv: Sir. Hjerneblødning
og Aske mente han var en hippie. Man skal kende Aske ret godt for at kunne se det sjove i at han var en hippie 

^Lasse, jeg siger jer jeg har aldrig grint så meget af en før. Han var SÅ grim! Helt tæt på kunne man se hans håbløse makeup i form af læbestift osv :b

^MIn anden bedste veninde Astrid (Den høje) og Clara.

^Peer som MR. Joke . Genialt kostume :b
Så tog vi i mindeparken og hyggede os. Sagt hej til alle vennerne. @!#$ jeg blev stresset Ö Rendte rundt i flere timer for at sige hej til alle =D
På turen hjem var jeg lidt ehm.. FRISK 

^Mig og Astrid. Jeg havde fået en klovnenæse af en dreng fordi jeg var så flot xD Haha (:

^Min gode veninde Nanna Elina + Peer <3 De er SÅ søde sammen, har forsøgt at overtale dem til at komme sammen i SÅ lang tid d:
Så tog vi afsted til fest, vi var tre skoler som gik sammen. Elise (Min) Åby (Min gamle skole) og Gammelgård (naboskolen)
Vi tre skoler har et godt sammenhold og kender hinanden på tværs. Super hyggeligt!

^Mig og min ekskæreste frede er ude og danse. Jeg flækkede af grin fordi jeg ikke ville have taget et billede, og han holdt fast i mig fordi han ville have et :b Derfor det meget komiske billede, hvor jeg viser gule tænder, dobbelhage og jeg ved ikke hvad
Men skidt pyt, jeg kan jo ikke ligne en million altid vel =D

Lidt senere, hvor vi dansede igen igen igen... IGEN 

^De lækre bartendere =D Hvor jeg hele tiden fik gratis øl og de ville hele tiden danse :b hehe.

^Nogle stemningsbilleder: Ham i den grå er faktisk min eks kæreste 

^Mig med den sorte kjole og det lyseblå bælte. Er ude og danse med Signe :b

^"Min" gruppe af drenge <3 SÅ søde alle sammen 
Det var vidst alt på denn her frifredag
Kedede mig lidt, så jeg freaker JHN
Skulle have været til fest, men var for træt
Æv bæv ;b