|
|
| 2. stævne på araberen *bill* |
|
|
Well, så blev det endnu engang tid til at ta' til stævne med Bassen. Denne gang sammen med Catrine og Zasha. Min dag startede kl. 05.50, og kl. 06.38 sad jeg i toget på vej ud til hesten. Gaaab ! Hesten står jo altså i Kagerup, og det er sådan en station hvor man skal trykke stop for at toget standser - fint fint - det gør jeg så. Men stopper toget? Neeej da ! Heldigvis var Catrine og hendes dejlige mor Ann-janet ikke kommet ret langt (de bor på den anden side af Kagerup), så de kørte tilbage og hentede mig ved næste station. TAK! Vi kom så endelig ud til hestene og fik dem ordnet og læsset og sådan - ingen problemer der (: Da vi kommer ud til Camare (Mårum Rideklub) hvor stævnet skulle afholdes, hopper Catrine og jeg op, og da de andre varmede op rundt om selve banen, som var lavet midt på en ret stor bane, red vi også derud og skridtede rundt. Da de så skulle til at i gang, skal vi så over på deres springbane og varme op. Og jeg siger jer - Junior var ved at skide grønne grise! Han dansede rundt og kunne slet ikke slappe af - de spring var BARE farlige! Det endte så med at jeg fik min moar til at spørge om der ikke var et andet sted vi kunne varme op, og vi kom så ind i deres ridehus. Der fik jeg rimelig godt styr på ham. Og 8 min. inden min tid var rytteren før mig så færdig, så jeg rider ud der rundt om banen for lige at få ham til at falde ned derude også. Men jah, han var altså ikke glad for at gå derude. Nå, for at det ikke bliver for langt: Vi red til 67,40% i en LC2, hvilket jeg er fint tilfreds med, for det var bestemt ikke den kønneste ridning vi kan præstere xD Vi blev 2. uplaceret - der var kun 2 placeringe Så nr, 4 (; Vinderen red (ligesom sidst) til 75%, sååeh . Billeder! Taget af Agent007 - TUSIND tak smukke! (:  Netop ankommet (:  På vej til opvarmning med Catrine og Zasha (Som frøøøøs! Kylling xD) 
 Os alle 4  SMIIL   Så kom vi over på springbanen. Dette var det eneste spring der stod fremme - resten stod bare ude i kanten (men det gjorde dem bestemt ikke mindre farlige!) Her er det min moar som liiige fik bassen med hen og kigge (: Bemærk den smukke fletning i halen (Tak Sofie!)  Vi forsøgte lidt, men det gik ikke rigtig /:  Indenfor slappede han lidt bedre af. Men jeg var blevet SÅ nervøs og stresset pga. en dårlige start. Aner ikke hvad jeg laver med overkroppen ? xD Tror jeg er på vej op i letridning.  Pause  Klar til start - Junior ligner en der lige er vågnet xD  Og så afsted  1. travvolte - bliver alt for lang, og taber ryggen og bagparten  Stadig 1. travvolte  Lige efter volten  På kortsiden - kig op   Slutning på 1. slangelinie  1. galopvolte i lidt sjovt moment  Ved at give tøjle  Skrådt igennem - uhh, der skal strækkes ud xD  2. travvolte - han bruger ryg + bagpart lidt bedre her  Stadig 2. travvolte  2. slangelinie  På vej ind i slutparade  Dyyygtig dreng  Skridter ud  Skridter af med Catrine og Zalle Videoen kommer senere - der er lige lidt porblemer med den ? :s Vi tager selvfølgelig imod konstruktiv kritik og gode råd, så længe det holdes i en pæn tone (:
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| woopwoop |
|
|
Fiiine procenter, og godt at det gik godt! .. og HOLD OP hvor er han fin UDEN den halepose :b
Kia
Is that the end of a fighter? To simply give up in the end.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Kia : Tusind tak skal du ha' (: Og ja - det klæder ham bestemt at slippe for den ! xD
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Catrine : Ja mann - de er blevet meget gode (: Men ærgeligt hun ikke har fået nogen fra han gik rigtig godt på opvarmningen. Men tror vist at hun var gået der til sidst da han blev rigtig fin.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| davs... |
|
|
Fantastisk flot hypper, gode billeder, og tillykke :bb på de billeder hvor du ride r inde sys jeq du læner dig fremad .. men sys egentlig at du sidder meget pænt ..
•°..Skrev Frk. Krid°• - Hende med Tessa & Sera © Regndækken til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Tessa Sera : Mange tak (: - der er kun et billede hvor jeg rider inde xD Men ja - kan godt se hvad du mener. Det er taget lige da jeg kom ind tror jeg, og der var jeg bare SÅ nervøs fordi det gik så dårligt xD Så glemte vist liiige hvordan man sidder på en hest. Men læner mig nu altid frem i letridningen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Hvor er i altså fine sammen søde 
- Mvh. Cecilie - Jeg kommer på Roskilde Dyrskue, skriv hvis du er interesseret i billeder
www.ChaosPhoto.dk Amatør Fotograf MODELLER SØGES - Se Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| woopwooop |
|
|
Hehe, ja :b Men så er haleposen jo godt for noget, altså, han har jo en super smuk hale!
Kia
Is that the end of a fighter? To simply give up in the end.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Han er fin når man tænker på omstændighederne og tillykke med den flotte procent. Hvordan kan det være du rider uden næserem? Den skal man da under normale omstændigheder have på til et dressurstævne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Cecilie : Taark smukke  Kia : Nemlig Men den vokser heller ikke mere nu, og det er også fint!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Chela : Det har jeg aldrig hørt noget om at man skal ?  Nu har vi jo redet to stævner uden, og hans tidligere rytter red ham også uden? Og hun har altså redet op til LA5 hest på ham uden problemer med det? Synes at han er pænest uden, og så kan jeg ikke ret godt lide tanken om at 'snøre' mulen sådan sammen - så hellere kunne ride ham uden . Men nu må jeg da lige ind på DRF og tjekke . Og tak (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Støjer: Jamen det er da muligt at reglen er lavet om (: Før i tiden har det altid heddet enten hannoveransk eller kombineret med næserem (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Chela : Det skal jeg ikke kunne sige (; Men hun har altså redet stævner på ham sådan de sidste 6-7 år? Det eneste jeg kan finde om det i reglementet er: For ponyer gælder at: - de altid skal bære trense, og at biddet ikke må være under 12 mm i diameter ved ringene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Der kan man bare se. Det kan da også være at jeg har fået noget forkert af vide.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Chela : Det kan være (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| adasdAS |
|
|
Tillykke, det er da nogen flotte procenter i går rundt og laver (. Men er hans hale ikke meget lang ? (for lang?) 
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Katja : Mange tak skal du have (: Jo, den er meget lang - som det gerne ses hos arabere  Det er ejers beslutning hvordan halen skal se ud - ikke min.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Tillykke med 2 pladesen  Meeen? Man må altså ikke have klokker på i dressur - fyyyh
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Lotte : Vi blev ikke nr 2 - vi blev 2. uplaceret  og da der kun var 2 placeringer var det jo så nr. 4. Men tak alligevel  Klokkerne er også en fejl  Glemte at få dem af inden jeg red på banen, de skulle ellers kun være på på opvarmningen. Han går nemlig og smadrer bagbenene op i forhovene, sååeh .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Sofie: Jeg er jo ikke blæksprutte (NEJ)  Det passer meget godt med at der hvor han begyndte at gå bedre, der tog jeg af Cathrine.  og så smuttede i ind i ridehuset,  tror jeg.. hehe Elsker at tage billeder af jer 4.  I er bare skønne og udvikler jer rigtig meget, i forhold til første gang jeg to billeder af jer.  Glæder mig til næste stævne.. 
Hilsen 007.DK Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!  Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Michelle : Mente nu inde i ridehuset, til sidst (; Der gik i nemlig . Det var da dejligt - for vi elsker at få taget billeder af dig !  Glæder mig også :b Håber lidt på at vi kan komme afsted den 23. eller 24. , for jeg kan ikke de næste 2 weekender, og så bliver det sommerferie hvor vi heller ikke kommer afsted overhovedet, sååeh, ville være dejligt lige at nå et enkelt inden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
TILLYKKE smukke.. ej det var da flot redet <3 og hvad jeg kan se ud fra billederne syntes jeg da at han gik pænt  <3
- Nanna
» Nanna & Mikado © ...og ingen andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Nanna : Tusind tak smukke ! (: Han gik også okay omstændighederne taget i betragtning (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Super flot! Tillykke med de fine procenter. Og rigtig fine billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eee |
| Forfatter:  |
Frederikke og Mirla (L) |
| Dato:  |
04-06-2007 22:42 |
|
han er bare lækker  fine procenter 
» Frederikke Sadolin « Med Superdyret Mirla ↑ We are the champions  ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Line : Tusind tak (: Frederikke : Tak taak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gbdfndfn |
|
|
Han er super smuk Tillykke med det flotte resultat. Han har godt nok en flot hale, men træder han ikke i den, når den er så lang? 
Mvh. Antonia - med det dejlige dressurdyr: BJERREGÅRDS EROS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Antonia : Mange tak (: Nope - gør han ikke. Når han bevæger sig (som jo er det eneste tidspunkt han ville kunne træde i den) kommer den jo til at hænge et godt stykke efter ham, så det kan han slet ikke .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klokker.. |
|
|
Super flot redet:D Klokkerne må man da gerne have på.. Det må man da i hvertfald hvis du rider hest.. Min har altid klokker på og er da ikke blevet disset pga. klokkerne..
Hilsen Jette med den dejlige Nazal. <3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3 <3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3 <3I er begge elsket og savnet<3
www.nazal.webbyen.dk designet af Cecilie (Chaos)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Jette : Tusind tak  Tror egentlig også godt at man må ha' klokker på i de små klasser her? Tror at reglerne omkring dem er ligesom bandager/gamacher.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man må gerne.. |
|
|
have klokker på i de små klasser.. Tror ikke du skal gøre det i en M klasse.. Det ser da meget fint ud, syntes dog halen er for lang..
Krone og bølge - En selvfølge samt Sorte Perler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjnfgxddxf |
|
|
Tillykke  rigtiig smuk hest  tænkte på om jeg må prøve at tegne nogle af billederne ? 
,, Lulu Frandsen ,, ,, Snart uden Perle de Phantomic ,, ,, Men stadig med Hále Bob ,, ×_+
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Sofie: nåååårrh.. xD på den måde.. jamen det var da typisk.. xD .. nårh hva faen.  Ahh du skriver bare så håber jeg at jeg kan komme ud igen. 
Hilsen 007.DK Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!  Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Annemette : Præcis (; Mange tak - og okay (jeg er ligeglad ) oo2-Pirat : Mange tak ! (: Og hvad er det for et spørgsmål?! xD Selvfølgelig må du da det ! (: Michelle : Haha xD Sådan er det jo (: Og jaja - det kan du lige tro jeg gør ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Sikke en smuk araber du har dig  Har en stor svaghed for hvide/grå araber. Har selv haft en skøn én.. Men den har da godt nok en lang hale d: Hvorfor har den anden araber en knude på halen ? (:
Mvh. Tine Clausen - Ejer af Villiza, Kat. I, Ponyhoppe <3.
Vores motto er:
Dress to Impress
:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Tine : Tusind tak (: Og jepps, det har han. Knuden er der fordi den er endnu længere end Juniors (; Så hun har den kun lige løs inde på selve banen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| VIDEO! |
|
|
VIDEO! Så er videon endelig blevet uploadet (: Der er gået et eller andet galt for slutningen, men det må i altså lige leve med  Sofie og Epirus, LC2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Iih Sofie kan bare det der med at filme..  og fandt ud af at zoome.. xD.. hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Michelle .. |
|
|
Ja for helved' !  Den er i hvert fald ikke lige så rystet som den Catrine filmede sidst :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Kode123 |
| Dato:  |
05-06-2007 22:35 |
|
Kan du få klippet den hale 
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Kode123 : Nej.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|