Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

*Dressurstævne - Klubmesterskab*
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 16:24

Ja, så gik turen i dag i dette pragtfulde vejr til Ottersbøl Rideklub sammen med Mieke & Malou og Chena OX & jeg. I dag skulle klubmestrene jo så findes.
Jeg vandt den sidste år i dressur på min pony Chena OX, så vi ville jo utrolig gerne forsvare den. Desværre er jeg ikke længere ponyrytter, så jeg skulle dyste på min lille pony imod de store heste. Fordelen er at øvelserne i klasserne er lidt større end dem i LA pony, og det føles som en uendelighed at ride en enkelt 15m-volte. Klubmesteren skulle findes i klasserne LC3 til og med LA1.
Siden januar er hun ikke blevet redet særligt og her på det sidste har hun stået her hjemme, hvor vi desværre ikke har ridebane, så jeg var mere end bare nervøs.

LC3 - Klubmesterskab:
Hun var en smule trædt og det kunne tydeligvis mækres, rigtig træls. Nå ja heldigt nok kunne dommer og publikum kun se det en lillde smule. Ellers var hun udmærket at ride og lydigheden var i top. Og programmet blev også meget vellykket. Ja, faktisk så vellykket, at vi endte med 75,??% (masser af 7 og 8 taller og nogle få 9-taller) og dermed vinder af klassen og en sk*de go chance på mesterskabet. Vi vandt iøvrigt med 18 point over 2.plads og hele 30 point over 3.plads ;D

LB1:
Chena var stadig total doven, men der kom ellers gang i hende skal der siges, da en motorcykel parkerede lii op af banen. Så det blev til en vældig sjov og vild galop. Men det tog vi ba' med et smil. Også denne klasse vandt vi med 64,?? %. Noget af en forskel til en LC3, men os kun rimeligt. Denne gang med 25 point over andenpladsen (vi var kun to, haha)

Så gik ventetiden ellers igang indtil LA1 var afsluttet og rytternes %'er var slået fast. Juhuu jeg blev klubmester i dressur for hest 2007 med 75% ;D Den nærmeste havde vist noget med 68% *hehe*

Desværre er der ingen billeder fra i dag, men i får da lii et af pokalen fra sidste år og fet fra et stævne i Toftlund, da vi red pony endnu.

Den vand vi sidste år i ponydressur med lidt over 88% -> total urealistisk

Mvh. Louise

"Alle andre tænker på sig selv; det er bare mig der tænker på mig."

-> www.freewebs.com/andresen-louise <-

Chena OX 1920
Wanero OX 4142

Mister Casido

0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 17:06
tillykke med de flotte placeringer, men hvis du rider til 88% sidste år og 75 i år, tror du så ikke du skulle ride lidt højere? men tillykke og rigtig køn pony du har:O)

{ Josephine }

Kashmir, Format & Mica

-Rid Format, han er nemlig rød som en tomat-

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 19:20
mange tak...

vi var to ponyrytter, der sidste år red % i 80´erne, så ved ikke hvad der skete for dommeren dengang, ellers har vi aldrig redet så højt i ponyklasser, men vi red også LA nogle måneder senere...
Det var vores 3. stævne i hesteklasser, så vi starter lidt forsigtig for at finde ud af hvor vi hører til, selvf. er det temmelig højt %-tal at ride...

Mvh. Louise

Chena OX 1920
Wanero OX 4142

Mister Casido

0
0
Svar på denne tråd

jamen dog...
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 14:03
Chena kommer på banen igen .. stort tillykke til jer .. men Chena er jo ba r en stjerne pony, det kan bare ikke gøres bedre... endnu engang tillykke (:

°..Skrev Frk. Krid°

- Hende med Tessa & Sera ©

Regndækken til salg
0
0
Svar på denne tråd

ertyujikolpæåø'
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 20:01

Mange gange tillykke

dejlige Chena

Catrine
&
Zasha for evigt
min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 20:39

Tillykke, det var da nogen vilde procenter :D

Hilsen Katja & Nimble Guy
0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 20:51
LAndresen: okay kan jeg godt forstå:O)

{ Josephine }

Kashmir, Format & Mica

-Rid Format, han er nemlig rød som en tomat-

0
0
Svar på denne tråd

halløj ..
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 21:12

lige en tilføjelse til ejr andre.. De t jo os Louise og Chena vi snakke rom, det da kalr tme dnogle høje procenter XD

ku iiik la vær .. de er virkelig dygtige, og de så søøde sammen .. og nu chena jo os riigtig dejlig

°..Skrev Frk. Krid°

Regndækken til salg
0
0
Svar på denne tråd

Heej:)
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 21:21

Ej, hvor flot :)

Tillykke. Har altid godt kunne lide Chena :D

Hilsen
:-D Pernille :-D
<3Cassie&Bettina<3
:-P min hjemmeside :-P
0
0
Svar på denne tråd

64567563
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 22:03

Tillykke :D

± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 08:32

tak, tak, tak til jer alle sammen...

Kristina: takker *hehe* ved sku ikke hvordan min stjernepony gør det. Hun er jo forresten blevet flyttet igen efter hun har stået lidt over en måned hjemme hos mig. Nu bor hun sammen med Malou oppe hos Mieke. Og Casido er blevent sendt i tilridning i nærheden af Tinglev...

Mvh. Louise

Chena OX 1920
Wanero OX 4142

Mister Casido

0
0
Svar på denne tråd

davs..
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 11:05
Louise : det var da så lidt ... hvorfor er hun blevet flyttet igen ?? Så må vi se hvordan Casido bliver når han kommer tilbage, om d et os bliver en stjerne pony som Chena ;D

°..Skrev Frk. Krid°

Regndækken til salg
0
0
Svar på denne tråd

Kristina
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 13:21
Jo egentlig skulle Casido stå sammen Malou, men da jeg ikke selv har tid til at tilride den, blev den sendt i tilridning. Så Chena står sammen med den nu, og så får de ridebane og det har jeg ikke her hjemme. Det skal nok blive godt med Casido. Hende der fik ham var i hvert fald helt vild med ham...

Mvh. Louise

Chena OX 1920
Wanero OX 4142

Mister Casido

0
0
Svar på denne tråd

Weee...
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 13:37

Louise: er Casido hest eller pony?? man må bare håbe på de t bedste ... stod Chena hjemme v ed jer??

°..Skrev Frk. Krid°

Regndækken til salg
0
0
Svar på denne tråd

Kristina
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 13:40
jepp, han er pony. Desværre ser det ud til, at han lige går over de 140 cm, lidt trist... Chena stod hjemme sammen med Wanero i lidt over en måned...

Mvh. Louise

Chena OX 1920
Wanero OX 4142

Mister Casido

0
0
Svar på denne tråd

davs...
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 13:49
Louise : Det har jeg iiik fået med XD Trist nok .. Dumt han iiik var en hes thv a:D

°..Skrev Frk. Krid°

Regndækken til salg
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider