Heeej ænder (:
Måske gider i ikke læse dette, men har bare lyst til at fortælle det .. Jeg er super glad idag og det er der mange årsager til
jeg føler jeg er i himlen er bare gad for tiden 
Først fik vi en time tidligere fri fra skole, og så er der lige 6 dage til jeg skal i skole igen
første gode ting ! Så skulle jeg op og ride .. Jeg rider en hingst som hedder Leonardo lige for tiden, og han er fantastisk !! Han har kun haft rytter på 8 gange, så men kan godt sige jeg er med til at "til ride" ham .. Han er kun 4 .. Så jeg longerede ham først som vi skal med de unge ( står på capacity og hjælper altid med at ride karina & kirstens heste ) så satte jeg mig og og kirsten lukkede mig ud af longerings rotunden . Så spurgte hun om vi skulle springe lidt cavalettis på ham idag og det blev så til et kryds istedet. Det sprang vi et par gange og det gik rigtig fint. Så skridtede jeg ham af og sadlede den næste jeg skulle ride op, som også kun er 4 år. Han hedder Baloumino og er efter Baloube som Rodrigo Pessoa har .. Så kom kirsten igen og spurgte om vi også skulle springe den lidt fordi den skulle til stævne fredag på ballerup. Det var helt vildt ! den sprang 70 cm over krydset første gang og de 2 næste gange lå den ogs højt over men ikke lige så meget .. så lavede hun en lodret med kasser under, og dér sprang den ogs bare 70 cm over eller sådan noget og jeg var så tæt på at flyve af selvom springet kun var 70-80 cm .. så sprang jeg okser med kasser under og så tog vi banen .. der var kasser under ALLE springene og vi fandt ud af bagefter at den iik havde sprunget særlig meget fyld, højst 2 gange . men det var bare så fedt at springe på noget "ordentligt" eller hvad man siger, for det er jo virkelig kvalitets heste de har.. vi sprang også 3 kombination og det hele .. den var bare så fin .. og plastikvand
'<33 jeg er bare så glad, fordi det gik så godt og så sagde hun til mig bagefter at hun gerne ville have mig til at springene unghestene enden de skulle gå stævne fordi jeg var så god til afstandene . så bliver man altså endnu mere glad
jeg føler bare jeg flyver rundt på en lyserød sky
og imorgen skal jeg springe hendes hoppe rehoffi som har gået ma. & bagefter det skal jeg ride leonardo min egen (L) jeg skal ride dressur inde i ridehuset så han kan komme ned og slappe af, det glæder jeg mig til fordi han angreb spejlet sidst .. hjælp siger jeg bare !! ejj vi rider bare iik ned i den ende.. & efter det skal jeg med Melanie til dm i kolding
for junior
helt til søndag skal jeg være hestepasser (: jubii hvor jeg glæder mig ..
jeg er bare så glad .. & ulla var også virkelig fin igår til springtræning
og så er onsdag også min ynglings dag i skolen !!! 
tak til jer der gad læse dette, jeg havde bare lyst til at dele mig glæde med jer
'<33