|
|
| Fransk manicure |
|
|
Er der nogen af jer der bruger fransk manicure? - Hvis ja, laver I det selv, eller får I en anden til det? - Hvis nej, hvorfor ikke?
Sidder selv og laver fransk manicure på mig selv.
(og mener ikke de der fake negle der bliver sat på :x men sådan fransk manicure)
- Sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
jeg laver tit fransk manicure på mig selv (: synes det er hyggeligt, og synes det bliver pænt [:
». MILH & Kazmir (L) I save you in my heart babé!<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iii... |
|
|
jeg er ikk særlig piget. jeg aner ik hva det er ? .
Mvh, Ukompliceret (MeFeNiRo) F'ck the mainstream 8D . '' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3 Punk isn't dead. It's hiding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
29-05-2007 20:49 |
|
Jeg gør ikke, det kan sq ikke betale sig når man har hest :b
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. My one and only <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh |
29-05-2007 20:49 |
|
Ukompliceret: Det er sådan at du maler det hvide op - pytter lys/gennemsigtig lyserød neglelak ovenpå & tilsidst en gennemsigtig  Jeg laver det nogle gange 
Kh: 'Lone (: - Mulloh' Bakkegaarden // 31&32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blondine milh: |
|
|
Hvordan laver du dit?
Ukompliceret:  ^Jeg tvivler på at hendes er ægte, men det er det hvide på tipperne af neglene.
- Sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ttt |
|
|
Kan sg' ikke finde ud af det...  Lægger bare farvet neglelak på hele neglen, når jeg ordner negle.. Det er meget nemmere. Men synes det ser ret fedt ud, hvis man laver det ordentligt.
♥ Trine & Titan ♥ "Er du et æsel? -Ja, det tror jeg nok du er!" xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| er det så kun,... |
|
|
Så det er kun det aller yderste, altså det hvide man skal 'male' på? :bb
Mvh, Ukompliceret (MeFeNiRo) F'ck the mainstream 8D . '' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3 Punk isn't dead. It's hiding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
jeg har en god metode så det bliver én lige streg (: - du tager noget ganske alm. tape & afkanter det 'hvide' på neglen med [: & så lægger du bare den franske manicure på, og tager så tapen af igen når det er tørt, & så propper du den lyserøde samt den gennemsigtige neglelak på (: ». & vuptii! en helt lige kant :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blondine. |
|
|
Det er jo rndt? :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
|
|
Lægger den franske manidcure ordentligt. Hvilket vil sige modsat mig, hvor de hvide spidser bliver pilskæve. For det er nemlig ikke kønt... 
♥ Trine & Titan ♥ "Er du et æsel? -Ja, det tror jeg nok du er!" xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh |
29-05-2007 21:07 |
|
Ukom: Nej, den lægger du først - så lægger du rosa neglelak over det hele - og derefter en klar lak 
Kh: 'Lone (: - Mulloh' Bakkegaarden // 31&32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blondine milh: |
|
|
Man kan købe sådan nogen klisternogen til at sætte på Ukompliceret: Præcis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
Ukompliceret: hvad betyder rndt xD?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blodnine. |
|
|
Altså det e rjo rundt det på min negle, det hvide der? man kan da ikke sætte tape rundt? .b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
Ukom... : jo sagtens [: jeg kan da i hvert fald d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgfd |
|
|
Jeg fik det i en overgang, sådan med chip og lakering af danmarks mesteren Lajla. Men okay 800 kr pr. gang én gang i måneden, naahh så hellere købe noget tøj for dem, men savner mine negle. De er så flotte, men de skal ikke selv lave det, det ser SÅ grimt ud.
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Josefine Andersen: |
|
|
Hvorfor får du så ikke en veninde til at gøre det for dig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wetwerwe |
Vildrose |
29-05-2007 21:30 |
|
min veninde gør det for mig : D hun er herre sej til det
Vildrose med ponyen Rain <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vildrose: |
|
|
Hende skal jeg lige præsenteres for 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahaha |
Vildrose |
29-05-2007 21:42 |
|
haha jæsjæs hun er herre mega kreativ, forstår ikke kreative menensker xD
Vildrose med ponyen Rain <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdasdsa |
|
|
Sasma - jeg mener, det skal slet ikke være hjemmelavet. Så bliver kanten slet ikke lige. Nej hende der lavede på mig, lavede dem perfekt og skal man have fransk manicure, skal det være ordentligt. Men det er bare min mening, er nok også ret perfektionistisk.
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Numsefisken: |
|
|
Hvad er det for noget? :s
Josefine Andersen: Haha okay 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nej, har ikke sådan noget xD Kan slet ikke holde det, osv.
- Kamilla Elisabeth =D I just hope you know, that if you say Goodbye today , i'd ask you to be true Cause the hardest part of this, is leaving you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ngrjkshgkhg |
|
|
I stedet for dem man bare limer på (acryl-negle) laver hun de mere holdbare af gelé. Man sætter en chip på din almindelige negl og forsegler den med gelé, som skal størke under ultraviolet lys. De holder i op til en måned, men er så også dyrere. Men meget flottere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reeektooore |
Annelise ♥Orlando er dejligb |
30-05-2007 19:33 |
|
Jeg får min kanin til det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjoafjoaf |
|
|
Jeg får min mor til det, hun er pede god. Lige nu har jeg falske på, fordi mine egne er under genopbygning  NUMSEFISKEN: Det har en af mine veninder fået lavet, og hold kaje det var grimt 
Dillarh Dallarh dilli dancer (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Egernbæ? |
|
|
Nogengange, ellers tager jeg neglelak på der passer til mit tøj  haha
Tazz WAAAAIIAAAARRH! -det havde i nok ikke regnet med at jeg kunne :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| n bknbghfdsgkj |
|
|
Dilli: Så har hun tydeligvis ikke fået dem lavet et ordentligt sted  Ikke for at prale, men min mor har taget uddannelsen og er super dygtig til det. De bliver langt fra grimmme, når hun laver dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaofjaofaf |
|
|
NUMSEFISKEN: Hun fik dem os lavet ved nogle japanere. Jeps, jeg er en af de flinkere mennesker. Jeg har aldrig set dem før min veninde fik dem. Har du ikke et billede? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jneshfjsdkl |
|
|
Haha!!! Hmm... Det må jeg lige se om ikke jeg kan få taget på et tidspunkt... Ellers finder jeg lige et på nettet, der ligner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaofjoafjaofaoaj |
|
|
ik grin, det sagde hun også selv  "det var fandme os japanere der lavede det" var flad af grin, kæft hun er mobbelobseeet yesyes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhdhdhdf |
sunka |
30-05-2007 20:31 |
|
gør det ikke , er ganske enkelt elendig til den slags
Laura og den SKØRE araber <33 godt begyndt er halv fuldendt. -og det rigtige værktøj er det halve arbejde! så husk at starte med det rigtige værktøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| iugkhgh |
|
|
Jeg havde altid mens jeg holdte pause fra ridningen (september-april 06/07),men efter jeg er begyndt at ride igen flegner de helt ud, mine negle. Så jeg kan desværre ikke holde en french manicure :/ Men før havde jeg altid d:
Hilsen Julie med frieserhoppen Golda <3 Tidligere Julie xxx :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afjaojaof |
|
|
NUMSEFISKEN: Nå det ser sku da meget pænt ud. Min venindes lignede lidt.. eehm.. det kan slet ik beskrives. hahaha Ej, jeg fatter ikke hvordan i ikke kan holde det? Jeg har sagtens kun holde det i den tid min mor lagde det for mig, og jeg har ikke tabt nogle af mine kunstige negle endnu? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
Bella |
30-05-2007 22:17 |
|
Nej :b sådan noget er ikke mig :b -Tror jeg du ved :b haha, det går bare galt :b
Isabella © Med superspringeren Amadeus ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewrwer |
|
|
Altså da jeg havde det, havde jeg ALTID ridehandsker på ved hesten. 
- Josefine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
31-05-2007 07:07 |
|
Synes ikke det er vildt pænt. Er mere til farver 
KH. Avana .If there's no one beside you When your soul embarks Then I'll follow you into the dark.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhklæø |
Orbitts |
31-05-2007 07:16 |
|
Jeg lavede det selv . Indtil jeg begyndte at bide negle . Synes det er pænt, hvis man ikke har nedbidte negle . 
*Jeg savner dig Blackie'mus*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wisdoms Whisper |
Rahmberg |
31-05-2007 09:43 |
|
Jeg må desværre ikke have neglelak, eller noget lignende på på arbejde, så jeg har ikke eller laver det ikke. Har haft 'negle' på 2 gange, hvor det bare var super flot.
...sagde Gitte B. Rahmberg den heldige ejer af Wisdoms Whisper If you love something, set it free. If it comes back, it is yours. If it doesn't, it never was. Før Guddestar ♥ Whisper ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kunstige eller ikke! |
katrine ♥tyksak♥ |
31-05-2007 16:10 |
|
jeg laver det selv, men det er ret svært at lave dte lige. jeg har prøvet de der kunstige negle, men de var vildt svære at sætte på og når de så endelig sad der faldt de hele tiden af, så jeg holder mig til det jeg selv laver. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fransk . m. |
|
|
Jeg bider ikke negle, men jeg sætte patu heller ikke gele negle på, eller får fransk m. Det serisøt for besværligt når jeg rider hver dag! Det rart at have negle man kan styre, sys jeg! og ikke er afhængig af alt mulig, udover de er rene! Haha!
-Annsofie ©Med de forfinede dressurponyer© Macho & Julischka *Fotogafering tilbydes i midtjylland*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| negle mig |
|
|
jeg for lavet gele negle med fransk manicure, egentlig for jeg det bare lavet fordi jeg føler mig lidt ekstra pyntet med flotte negle. og der er jo heller ikke noget bedre end en velplejet fod, så i næste uge har jeg fået en tid til at få lavet på fødderne. og det skal lige siges at når det er lavet ordentligt hos en specalist, så holder de. (jeg rider i hvert fald 5 heste om dagen plus at jeg underviser fra tildlig eftermiddag til sen aften. mine negle er stadig pæne) her er et billede af mine negle, de er ca. 2 uger gamle: 
Med venlig hilsen: Stald Adamsen "Man er ikke bedre end den hest man rider på"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|