|
|
| Debut til distriktstævne *BILLEDE* |
| Forfatter:  |
Jungle |
| Dato:  |
26-05-2007 21:17 |
|
Godaften Ænder. Endnu et stævne - idag gik turen til Aabenraa for at Apache kunne gå sit første distriktsstævne. Vi havde meldt i Mig & Marrum (Lb2) Hun var fin på opvarmning, dog lidt tændt, da hun kun har gået få stævner og var oven i købet meget hestegal - og taget i betragtning af det var hun super sød  Banen vi skulle ride på lå lidt "nede", med volde omkring - det synes Apache var noget sært Så vi fik et program med en del spændinger - og en hest som havde alt andet i hovede end netop det den skulle !  Og midt i mit program, blev rytteren på banen ved siden af smidt af, og hesten kom jordene op over volden - SÅ var Apache i hvert fald først og fremmest tændt  Men hun tog det super pænt - og vi red til 60.00 %, så jeg er meget meget tilfreds !!  Omkring de 60 % var målet , og det nåede vi. I får lige et billede af afslutningsparaden, da det ikke blev til andre billeder - da min fotograf (min mor) synes at det der skete på banen ved siden af var noget mere interresant  :  Apache takker af 
Mailunds Apache 100 % dressurrytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jamen endnu en gang tillykke med det flotte resultat  Sikke en fin parade - omstændighederne taget i betragtning  Kommer du igen i morgen?
"If you can dream it, you can do it!" Walt Disney JHN's dressurrytter for hest 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| www |
Bella |
26-05-2007 21:36 |
|
Tillykke med resultatet (: Sikke en smuk hest!
Isabella © Med superspringeren Amadeus ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sedtgdfgfghghggh |
Jungle |
26-05-2007 21:40 |
|
Helena : Tak tak - nej imorgen tager vi en vild tur i skoven sammen med tøserne  Overvejde egentlig lidt og forsøge at efteranmelde i noget La1 imorgen - men synes ikke der var nogen grund til det når hun er så hestegal osv. - man er vel en dame  Men mandag må jeg hellere komme ned og kigge ! Hvad med dig ? Bella : Mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jeg skal med Lone og Anja i dag - i morgen tager vi over til Kamelen. Det er helt ufatteligt så meget, jeg har savnet den! Du har bare at passe godt på ham, når han kommer op til jer 
"If you can dream it, you can do it!" Walt Disney JHN's dressurrytter for hest 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heysa. |
|
|
Hej mia det var da super med din lille hyp, man skal jo starte et sted. jeg var også dernede jo, men du red nok tideligere end jeg gjorde red først om efter middagen, men har lige meldt til jeres stævne i toftlund, så kan det være vi mødes der Knus Elisa
Rigtige rytter rider Dansk Varmblod <3 Hyggebo´s Lucky Senna <3 <3 Macon Overgård <3 Rigtig rytter rider Dansk Varmblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalala |
Pirat-Lunde |
27-05-2007 18:49 |
|
Tillykke  skal ogs selv til at starte distriks på min dressurpony  hvor står den opstaldet henne ??
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © © Nu også med Suze © *Vinder af søhøjlandets mini cup for pony i dressur år 2006*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke.  Og hvor er hun dog bare flot, dejlig farve. Og rigtig flot parade.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhgfnhfgnmh |
Jungle |
27-05-2007 19:17 |
|
Elisa : Jaja , det var udemærket Havde håbet på lidt mere - perfektionist Men er godt tilfreds med hende - omstændighederne taget i betragtning . Hvordan gik det dig ? Så dig godt på startlisterne , men havde jo allerede starttid kl 8 ( endda rykket en time ) . Jamen så glæder jeg mig til at se jer i aktion i Toftlund  Pirat-Lunde : Tak Hun er for nylig blevet flyttet til et privatsted nær Sportsrideklubben Toftlund hvor hun ellers har stået - men ikke rigtig trives , desværre.. Line : tusind tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heysa. |
|
|
Jamen vi fik da en 4 plads i LA1 med 64,82% også fik vi en 5 plads i LA2 med 64,57% så jeg har vist ikke noget og klage over hehe Knus
Rigtige rytter rider Dansk Varmblod <3 Hyggebo´s Lucky Senna <3 <3 Macon Overgård <3 Rigtig rytter rider Dansk Varmblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgdfg |
Jungle |
27-05-2007 20:08 |
|
Elisa : Ih hvor fint (: Tillykke med det ! Det var da super  Skal du ride imorgen også ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Tillyke med de fine %'er - Hvor startede du henne?
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ygiggjkh |
Jungle |
27-05-2007 20:37 |
|
Lotte : Mønterhøj i Aabenraa 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 65465675675 |
Mijn Fylla |
27-05-2007 21:10 |
|
Tillykke! Det var da super flot, efter omstændighederne 
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Okay  Syndes bare lige det minende om Nordvestsjællands rideklub  De dressur hegn ligner hinanden for meget xD Men der er nemlig også volde omkring 
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hyggebossenna ♥Hyggebo s lucky |
|
|
hej tillykke med dine flotte resultater:) jeg kan se atvi du skal starte klubmesterskab i otb. på søndag. Så der får jeg jo lov til at se dig i aktion. ang. tilmeldningen til toftund. Der står at vi skal sende tilmeldningen via mail, men der er ingen konto som vi kan overføre startsgebyr til. Hvad har u gjort?? mvh mieke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen hejsa |
|
|
Hej mange tak det går da lidt fremad hehe, ja det skal jeg, så får jeg jo også set dig i aktion, jeg har bare sendt en anmeldes blanket det kan du godt lige som normal Knus Elisa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| davs... |
|
|
jeg sku ha taget derud i lørdags 8D tillykke med det (:
•°..Skrev Frk. Krid°• - Hende med Tessa & Sera © Regndækken til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
jamen skal di så ride om klubmesterskabet eller?? jeg mener ikke at der står adresse på propotionerne? mvh mieke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgdfg |
Jungle |
28-05-2007 21:05 |
|
Waldsohn : Jeg er fra Toftlund Man kan sende andmeldelse til: Heidi Schmidt Vestermarksvej 12, Åbøl 6520 Toftlund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm nemlig ja |
|
|
hej mieke ja det skal jeg skal du ikke? viste slet ikke du var medlem derude? Knus Elisa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
det har jeg været et år nu. troede hellere ikke at du var medlem af otb, da du jo rider for roager eller?? mvh mieke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps hehe |
|
|
jeps det gør jeg men jeg startede faktisk med at ride i OTB da jeg var lille bitte, men så for en 4-5 år siden flyttede vi til roager, og så her for et på måneder siden meldte vi min søster ind derude for at hun kunne starte klubstævner i distrikt 8, også meldte min mor også bare mig ind hehe. Hva skal du starte i Toftlund? Knus Elisa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bdsbdssbdbsd |
Fionabona »Fiona« |
30-05-2007 19:12 |
|
tillykke med resultatet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| drftdghfcghcfgh |
Jungle |
30-05-2007 19:18 |
|
Fiona : Tusind tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaalaaa |
Annelise ♥Orlando er dejligb |
30-05-2007 19:21 |
|
Sød hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Ih, hvor er det en smuk hoppe loppe du har  Vild med hendes farve, 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgdfgfdg |
Jungle |
31-05-2007 19:50 |
|
Villiza »TineClausen« : Tusind tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe okay |
|
|
okay så skal vi ikke starte mod hinanden, jeg skal starte LA3 og 4 så det bliver lidt spændene Knus Elisa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
jeg har haft lidt problemer med med hendes holdning fortiden, da hun ikke bærer sig selv nok. så forventer ikke det store på søndag - lidt træning:) er også lidt spændt på hvordan susanne dømmer!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm ja |
|
|
jeg forventer heller ikke noget, senna og mig vi er bare så dårlige til LA1, har du prøvet og blive dømt af hende før?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c uden ♥penny♥ |
02-06-2007 17:34 |
|
tillykke med det