|
|
| Huller i ørene - hvor lang tid? |
| Forfatter:  |
Freja ♣Firekløver♣ |
| Dato:  |
26-05-2007 13:19 |
|
Jeg har lige været ude at få lavet huller i ørene... meeen vi glemte at spørge damen hvor lang de skulle sidde før jeg måtte tager dem ud... Nogen der ved hvor lang tid? - bare sådan cirka...
Knapstrupperen er en skøn hest! // Dejlige heste:: - Dina...! Verdens dejligste! ((- Mathias...! Det madglade fjomsehoved!)) - Miranda...! frk. A social
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wooppwoop |
|
|
Uhmm jeg tror jeg fik af vide at jeg ikke måtte skifte dem før en måned efter 
Kia
Is that the end of a fighter? To simply give up in the end.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njbfdbg |
NannaT |
26-05-2007 13:42 |
|
ja, vel omkring en måned. men hvis de er røde/hævede/betændte eller gør ondt når du rører ved dem, efter en måned, skal du lade dem sidde lidt længere 
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg fik afvide at de skulle sidde minimum en måned. Som Nanna siger; er de stadig ømme/hævede efter en måned så lad dem sidde til de ikke er det længere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Jeg fik afvide, at de skulle sidde i ørene 3 - 4 uger og derefter kan man begynde og skifte (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Hende der lavede mine sagde 6 uger  - Det var da mærkeligt hun ikke selv sagde det til dig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| khøoæjø |
|
|
jeg fik af vide de skal sidde i 6 uger har næsten også lige fået huller i øerne 
Jjips MVH. Thea Løvgreen -Som ikke har noget tilovers for dyremishandlere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
har lige fået lavet 3 huller ekstra i mine  du kan tage dem ud efter 2-3 uger, alt efter om de er ømme og om du har renset dem med klorhexidin (staves).
Mvh Freja Appel Halsnæs, Diamantino, Baloo & Hjalte Følsbjerg ‹3 ♥ Linkin Park & 30 Seconds to Mars
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grissen |
|
|
behold dem hellere lang tid. Jeg fik af vide 2 måneder var nok. Så havde jeg dem ude, og dagen efter var de vokset sammen. Så fik jeg skudt dem i igen. 2 måneder og du kan skifte. men der skal gå lang tid før du tager dem helt ud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Har altid maks gået 2 uger. nogen gange har jeg skiftet et par dage efter.
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c uden ♥penny♥ |
26-05-2007 17:18 |
|
altså man for at vide ved dem man laver dem ved at de skal side i 6 uger ca så skal du skifte til nogle andre og ikke bare lade være med at tage nogen i men når jeg selv har lavet dem kan jeg skifte den efter en uge men det er dog ikke helt smertefrit
cecilie c Farvel Penny D 10 maj 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Efter 6 uger.. Men du bestemmer vel på en måde selv 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hul ?... |
CharlotteCamill ♥Charlotteϖ |
26-05-2007 18:02 |
|
Jeg har lige været inde og få hul i øjet for 4gang og de skal sidde der IHVERT FALD 6-8uger og ikke længere for så blir hullet også bare for stort 
CHINCHILLAER OG CHINCHILLA BUR SÆLGES FOR 1050.- KR MEN SOLGT INDEN DEN 17.JUNI KAN DU/I KØBE DEM FOR 800.-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ttt |
|
|
Fik at vide at jeg skulle have mine i ca. en måned. Men tog dem ud efter ca. 3 uger, da det var ved min konfirmation, og ville jo gerne have nogle fine øreringe i x) Det gik helt fint. Du skal bare huske hele tiden at have nogle øreringe i de første måneder, ellers vokser det nemlig meget hurtigt sammen igen. Efter de tre uger havde jeg øreringene ude i ca 4 timer og det var allerede ved at vokse sammen, så det gjorde vildt ondt, da jeg satte nogle i...
♥ Trine & Titan ♥ "Er du et æsel? -Ja, det tror jeg nok du er!" xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Huller i ørene.. |
|
|
Jeg fik afvide at jeg måtte skifte mine efter 4-6 uger. 
-| Cecilie & Darling |- Togehter, We Are A Team ! <'33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
26-05-2007 20:35 |
|
4 uger  så en måned
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dstartre |
|
|
Ved det ik. Laver selv miine. Men skifter ikke før 6 uger. ved godt man ikk må men gider ikk betal for det 
XXBetteXX
Catrine & Indi - det svinger {©} You are my sunshine - ***
Had Mig Elsk Mig. Men Tag Stilling. - GERNE EN FRÆK STILLING
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg skulle vente i 6 uger 
- Kamilla Elisabeth =D I just hope you know, that if you say Goodbye today , i'd ask you to be true Cause the hardest part of this, is leaving you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1000 tak |
Freja ♣Firekløver♣ |
27-05-2007 10:15 |
|
... For alle jeres svar:) jeg har besluttet at lade dem sidde en måned' 
Knapstrupperen er en skøn hest! // Dejlige heste:: - Dina...! Verdens dejligste! ((- Mathias...! Det madglade fjomsehoved!)) - Miranda...! frk. A social
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
husk en gang i mellem at dreje øreringen rundt, hvis der skulle sidde noget betændelseslignende og holde stikken fast. Og skyld eventuelt med klorhexidin et par gange om ugen, for at holde snavs og lignende væk.
Hilsen Sarah, Cat's Chili og Thordahl's Camus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Tror jeg skiftede efter 14 dage, men jeg kunne godt mærke at det liiige var tidligt nok xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3-4 uger |
Charlotte »Trunte« |
27-05-2007 13:41 |
|
jeg fik af vide de skulle sidde i 3-4 uger ., 
Charle - med Trunte li i hælene !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4-6 uger |
Marcha »Bonnie og buller« |
27-05-2007 16:04 |
|
fik lavet huller i ørene da jeg var 4 år... enmåned tror jeg du skal lade dem sidde
>>Marcha<< bonnie: venner er venner i nutid og datid men vi to er venner for evigt og altid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh |
27-05-2007 16:32 |
|
7 uger  Også skal du se om de er fine osv. og du skal ikke sove uden osv. før de er groet helt sammen, og det kan godt tage meget længere tid 
'lone (: - Mulloh' S U C K E R*S (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|