|
|
| Roskilde Dyrskue |
| Forfatter:  |
Aiida |
| Dato:  |
24-05-2007 12:33 |
|
Halløj ænder  Nogle der skal med til Roskilde Dyrskue d. 8-10 juni, tror jeg det er ?  Jeg regner med at tage derned søndag.
-Aiida  Nu med en halv pony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| davs... |
CJessen (StarBoy) |
24-05-2007 12:38 |
|
Jaa, jeg skal Er der fra torsdag-søndag, skal ride med i tinkershowet. Uhh hvor jeg glæder mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala. |
Vildrose |
24-05-2007 12:46 |
|
Jeg kommer  1 eller 2 af dagene
Vildrose med ponyen Rain <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| rewrewr |
|
|
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :) :) :) :) :) |
naha |
24-05-2007 13:23 |
|
ja, jeg ska stå med at spring i NF showet  haha
hilsen Natalie JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  ♥Mirage & La Costa vil altid være elsket og savnet ♥ Hermés rimer på Succes (-;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sheuseuusesu |
Fionabona »Fiona« |
24-05-2007 13:32 |
|
ja :b jeg skal derhen med hedviglaerke og hendes mor  måske lørdag ellers søndag
..bare min mening (: { Fiona Bauder } Tulle&Hallur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gfgjkgkkg |
Louise ♥MaltheogMaritza♥ |
24-05-2007 14:43 |
|
ja skal ride show for NF. og så skal min pony til kåring (udstilles) 
Mister Malthe <3 (min dressurpony) Strandagers Maritza <3 (Min dressurpony) Skovgaardens Aribal <3 (Min Juniorhest) Pelé's Samba <3 (Min Juniorhest) WWW.123HJEMMESIDE.DK/lOUISEANDERSEN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dyreskue |
|
|
Jeg skal der ned alle dage méd heste og bo i camping vong (; Det er dem her jeg skal have med : Lille PH's Kenya fra april og hendes mor Samora.  Samora:  PH's Kenya: 
Hilsen Victoria Med : Kira PH's Chili PH's Dalton PH's Inko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sedrtgyujipæåø |
|
|
Kommer sammen med Støjer Lørdag og Søndad Zasha og Zabaya skal jo ride med i det store show Ikke det bedste billed lånt af www.stoejer.webbyen.dk Zasha med det storte og guld, Zabaya men dwet røde og sølv Hende der rider på Zasha er Line (Støjers kusine) og hende der ride Zabaya er en go rideveninde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| woopwoop |
|
|
Jeg kommer d. 9 og bruger aaalle min penge 
Kia
Is that the end of a fighter? To simply give up in the end.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalaalalalalalallalalalalalalla |
|
|
jeg er der alle dagene skal være med i til Roskildekvadrilien. for Dansk Oldenborg Avl.. 
M.V.H Katrine >>E-Line Af Hvarre<< ~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~ EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG! *~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Signé (Victoria) |
24-05-2007 19:22 |
|
kommer alle dagene (: er ret sikkert, at jeg skal ride med i knabstruppershowet [:
S:gne Holm x V:ctoria яυℓєѕ dσи'т ѕтσр рєσрℓє? ♀
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumme lum |
|
|
Jeg kommer måske fredag, og lørdag er det helt sikkert jeg kommer skal nemlig hjælpe i en af madteltene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Überschrift. |
|
|
Regner da med at jeg i hvert fald kommer et par af dagene, nu hvor jeg jo ligesom bor i Roskilde, og kender C.Jessen(StarBoy) og Carina(Dunja&Boy) som skal ride med i tinkershowet. 
-| Cecilie & Darling |- Togehter, We Are A Team ! <'33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kommer.. |
|
|
Jeg kommer da som altid sammen med en veninde eller to, eller tre 
Hilsen Jette med den dejlige Nazal. <3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3 <3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3 <3I er begge elsket og savnet<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Som Catrine allerede har skrevet kommer jeg lørdag og søndag for at hjælpe til med de to *HOST* guldklumper *HOST* Og selvfølgelig tage en maaasse billeder, og bruge en maaasse penge !  GLÆDER mig til at møde en heel masse af jer ! (:
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps... |
|
|
Kommer skam også forbi, kender mange der skal udstille, bl.a. en rigtig god veninde som har hendes araberhingst med, så skal da ind og se den smukke  Juliette
Salg af OX-arabere af høj kvalitet. Tilridning, videreuddannelse og kommision. Staldhjælp søges 3-5 gange om ugen syd for Holbæk, skriv for nærmere information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja da... |
|
|
Jeg skal være med i tinkershowet, ride gangartskonkurrence samt fremvise Guffe (Lillevangs Gigant). Glæder mig sååååå meget!!!:D 
Mvh. Carina --Dunja & Kattingegårds My Boy--
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kommer |
|
|
jeg kommmer og kigger fredag, sammen med min veninde og hendes far og min far:O) glæder mig til at se nogle af jeres heste:O) hæhæ var også opppe og kigge sidste år.
{ Josephine } Kashmir, Format & Mica -Rid Format, han er nemlig rød som en tomat-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øpioæyutfjdhf |
xLaaalaaah |
31-05-2007 07:23 |
|
Jeg kommer da med Hedda! hun skal kåres og være med i gangarts konkurrencen..
Laura Senika Jespersen - - - - - - - - - - MARCO - HEDDA - TIM - OLIVER Min kærlighed til jer er umuglig at beskrive med ord. . . . Kan kun sige "JEG ELSKER JER" Og så håbe i forstår hvor meget jeg mener det. . . <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgjkæø' |
Orbitts |
31-05-2007 13:39 |
|
skal derned alle tre dage 
*Jeg savner dig Blackie'mus*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aka: mantuz & chellzen |
Anita ♥Chanell♥ |
31-05-2007 13:46 |
|
Jeg er der fra Torsdag-Søndag Jeg skal udstille Napoleon  I 4h Afdelingen.  kom over og hils på os :]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|