Hold da op hvor er det lang tid siden jeg har været herinde, men nu er jeg lige dumpet ind igen
Så får i da lige lidt opdatering
Det går rigtig fint med Silver for tiden, virkelig typisk når jeg skal af med ham om en måned
Jeg skal nemlig på efterskole efter sommerferien og vil ik tage ham med da jeg så kun har ½ år tilbage af mine ponyår og derfor ligeså godt kan sende ham videre, men det kommer godt nok til at blive hårdt. Den pony har givet mig så meget og lært mig så meget
Helt klart den pony der har betydet mest for mig ..
Jamen dressur går faktisk super :b den lille springer er gået hen og blevet helt god til det hele jo og i kan da lige få et billed, har ik flere jeg kan sætte ind fra computeren .. kvaliteten er dog ik så god, det er blevet lidt presset sammen.

og det har gået meget op og ned med springningen men nu ser det ud til at det er på rette vej, rigtig dejligt! han slapper meget mere af når vi springer og fordi det går så godt, opbygger han selvtillid for hver gang og springer mere end han har "turdet" før. Har ik nogen nye billeder af det men har i hvert fald et gammelt et fra LC i hedelykke. kan ik huske om jeg har vist det før ..

også lige et sidste 

SÅ er det jo snart JELLING tid
så ville da lige høre om der er nogen der skal derud?