Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Venner der blir for meget?
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 16:17

Hej ænder :b

Lige til sagen:

Lørdag til søndag havde jeg to af mine bedste venner (en pige - Sara og en dreng - Mathias) hjemme hos mig og sove, og det var også rigtig hyggeligt og sjovt, og alt det der, men drengen blev altså lidt for meget. Vi har ikke kendt hinanden alt for længe - et par måneder, vil jeg tro. Men altså, Sarah skulle så til fødselsdag og var væk et par timer, og kom tilbage igen senere. Og imens lå vi så inde på mit værelse, og lige pludselig tog han min hånd, sådan så vi flettede fingre. Og det blev han ved med hele aftenen, også da Sarah kom tilbage osv. Også da vi alle var i min store seng, og så film, lå jeg sådan på hans ben, også lå han og nussede mit hår og mit ansig og alt sådan noget.

Jeg ved ikke om det er mig der er for gammeldages, eller sådan noget?

Er jeg den eneste der mener at man kun gør sådan noget med sin kæreste, eller en man sådan har noget kørende med?

Det skal lige siges, at vi har ikke noget kørende, og jeg er heller ikke interesseret i det..

Er bare så forvirret, og når jeg tænker på det, synes jeg bare det er så forkert, og småtræls :s

Hvad skal jeg gøre? Skal jeg sige at jeg synes det var træls?

- Kamilla Elisabeth =D
I just hope you know, that if you say
Goodbye today , i'd ask you to be true
Cause the hardest part of this, is leaving you

0
0
Svar på denne tråd

Sig det til ham?
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 17:34

Nu er jeg lidt ældre end dig, - og personligt ser jeg intet problem i at ligge og nusse med venner/veninder :-)

- Nogle gør jeg det med, og andre ikke. Min søster og jeg sidder tit og "nulrer" hinanden i håret eller hænderne eller sådan noget, ligesom vi også "tante" kysser, holder i hånden når vi går på gaden, krammer og er generelt tætte. Samme med nogle af mine venner, - der kan jeg da godt sidde og se film og nusse hinanden, - det er da hyggeligt ^_^ Og jeg forbinder det ikke KUN med kæresteri, selvom man nok gør det mere der.

Hvis du ikke kan lide det, - så skulle du jo ha' sagt fra? Og synes da du skal sige det til ham så, at du helst ikke vil ha' han gør det igen.

- Er jo smag og behag hvem man har lyst til at nusse med :-) Og man må gerne sige fra!

Rollo

- If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say...

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

dsadsada
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 19:02

Tjaahh så må du sige fra eller i hvert fald gøre det klart overfor ham, hvad du føler - så ender det ikke med at en af jer bliver sårede.

Men jeg er så ikke som rollo - jeg gør kun den slags med mine kærester/folk man har noget kørende med. (så vidt jeg husker, der er jo også nogengange man bliver lidt for fuld hahah)

- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 21:49

puha. okay.

det er også kun noget jeg gør med kærester, eller nogen jeg har noget kørende med. såe. men fortæl ham det, og gør det klart for ham hvad du føler. det er jo også synd for ham, hvis du lader ham gøre det, og han føler mere for dig end du gør for ham.

det kunne ende med at han bliver såret =/

.. mia svane

yo sucker? hæ hæ hæ

0
0
Svar på denne tråd

øh...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 21:53
du må et eller sted have synes det var meget rart nu når du ikke flyttede hånden fra hans hånd, eller hovedet fra hans ben ;D

tjaeh, jeg gør heller ikke sådan noget med min drenge venner, men det er der jo nogen der gør.
0
0
Svar på denne tråd

brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 22:27

..hvis du ikke bryder dig om det, så sig fra?

og jeg kom til at tænke på, hvorhenne bor du egentlig? for det navn + det personen gør minder mig SÅ meget om en, jeg kender, der hedder det samme + han har gjort noget det samme med min veninde, hvor de dårligt kendte hinanden. præcis det samme

skrev Odin

med Black Beauty

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 14:50

Tak for svarene :)

Jeg har faktisk talt med ham om det nu, og han forstod det godt.

- Rart at få ud af verdenen, eller hvad man kalder det.

Odin: Jeg brugte nogen andre navne end deres rigtige :)

- Kamilla Elisabeth =D
I just hope you know, that if you say
Goodbye today , i'd ask you to be true
Cause the hardest part of this, is leaving you

0
0
Svar på denne tråd

<hehehe
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 18:40
Jeg kan ikke se at der er noget som helt galt i det, slet ikke, men det kan også godt være at jeg er tættere på mine venner end man "burde" være. Men hvis du tror at han er interesseret i noget, og du ikke er, så bliver du nødt til at sige det til ham. o_O

0
0
Svar på denne tråd

wsderftgy7u8i
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 18:54

han vil jo nok gerne. og jeg tror altså gerne drenge vil holde i hånden. det gør en af mine venner også konstant når vi er sammen. men ja. flette fingre og nulre hår. så kan en hver spade da se at han gerne vil lidt længere end venner :D du må prøve at forklare ham det så. (: han forstår jo ikke noget når du går med på den, så er det da klart han prøver at blive ved.

Smile Like You Mean It
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider