Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ride skader ?
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 11:53

Sad lige og overvejede hvor mange der egentligt får skader efter de begynder at ride ?

Sidder hjemme idag fordi jeg har ondt i ryggen og ikke ville kunne overkomme at side 5 stive timer på en hård stol det ville gøre for ondt.

Og jeg har også et dårligt knæ, hvis jeg løber fucker det totalt op, det gør så ondt at jeg må stoppe (jeg kan være heldig at de ikke gør ondt til tider) og nogle gange når jeg går kan det også gøre ondt.

Mega irriterende, og de 'skader' havde jeg nok ikke haft hvis jeg ikke havdet redet, eller i hvert fald ikke så slemt.

Synets rigtig mange ride piger har knæ skader.

Andre der 'fejler' et eller andet .

MICHELLA

Savnet men dog så elsked, i begge er mine stjerne janette og leda©

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbruger.asp?userID=2855

0
0
Svar på denne tråd

sdsdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 12:14
Jeg har også problemer med knæet også har jeg med ryggen, men det har ikke noget at gøre med ridningen, det fik jeg dengang jeg gik til gymnastik, jeg landede forkert. Noget i min ryg blev trykket ind af, og der kommer det til at sidde. LIdt irriterende. Men altså det er ikke noget jeg døjer med, med mindre det er meget varmt, at jeg hopper i stortrampolin eller sidder forkert når jeg rider. :b
Dvs, jeg sidder altid ordentligt, det skal jo helst ikke gøre ondt.

Vær tro mod dig selv, ellers går det galt !

Anton+Victor - i er de dejligste!

0
0
Svar på denne tråd

jhilylkhj
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 12:18

Ja jeg har slidgigt men jeg rider alige vel

surt.

0
0
Svar på denne tråd

blobblob
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 12:55
Jeg har dårligt knæ og dårlig skulder pga. ridning.

Mvh. Geden
- Også kendt som Gedden!
.
Jeg er den næst største
Nightwish freaker på JHN.
.
0
0
Svar på denne tråd

hej :D -
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 13:00
Har en ankel der forstuver hvis jeg vrikker om, hoppper på en trampolin osv. fordi jeg faldte af en shetlandspony som lille.. mega nedern.

Tazz

WAAAAIIAAAARRH!

-det havde i nok ikke regnet med at jeg kunne :'D

0
0
Svar på denne tråd

hgoiugiug
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 13:04
Katja, har du sildgigt ? det var da i en meget tidlig alder !

MICHELLA

Savnet men dog så elsked, i begge er mine stjerne janette og leda©

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbruger.asp?userID=2855

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 13:12
Hmm, jeg har dårligt knæ, og dårligt skinneben pga. min hest klemte mig over i en jernpæl

Hilsen Malene & Viktor.

Min dejlige hest.

Et ægte dressur-team.

www.abc-broderier.dk flot og effektivt.

0
0
Svar på denne tråd

davs...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 13:39
Jeg dæjer os me d mit knæ, det gjorde ond ti starten, indtil jeg kom slemt til skade og gik me dkrykker, så nu gør det endnu mere ondt end før :/

°..Skrev Frk. Krid°

- Hende med Tessa & Sera ©

Regndækken til salg
0
0
Svar på denne tråd

skader...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 13:49
Jeg døjer også meget med mit knæ. Det gør virkelig ondt, men det er kun hvis det bliver over belastet, som hvis jeg løber, cykler eller rider. Men rider gør jeg nu uanset hvad :D Men har fået et knæbind som jeg skal bruger hver gang jeg laver noget aktivt. Ved ikk om det er på grund af ridning. Tror mere det er efter jeg blev opereret. Men ellers døjer jeg ikke med nogle skader. Rider heller ikke hver dag.

M.V.H

Cecilie

Hypperne <3

Linse&islænderne<3

0
0
Svar på denne tråd

ncfmdbghjh
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 13:56

ja vi har en bestemt sygdom, er også der for jeg har så skæve tænder og alle mine led kan sige knæk.jhr

men har ikke fået det konstatered af en læge. men min mor og mormor har det.

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 14:52

Jeg har ødelagt nogle ledbånd i det ene knæ, men det er en kombination af ridning og skisport.

Var ved at flette krikken, da den panikker over et eller andet, og vælter mig. Mit knæ vrider rundt, og heldig som jeg er, lander jeg på samme knæ.

2 uger senere er jeg på studietur (i Schweiz), og et par dage på ski. Den sidste dag på ski falder jeg ret uheldigt, så skaden bryder op igen.

I dag, 2½ måned senere har jeg stadig svært ved at klare længere løbeture, trapper og ujævnt terræn. Ridning har jeg dog ingen problemer med :)

Lånehest søges, helst dressurbetonet

Gerne championatsemne

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

JHN's dressurrytter for hest 2006

0
0
Svar på denne tråd

tralala...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 15:34

Efter alle de styrt jeg har haft med Sascha det sidste år (4 for at være helt præcis) så har jeg fået et mindre piskesmæld, som så bryder op hver gang jeg rider lange ture, bærer for tunge ting eller self. falder af/styrter... Min springvest gør det BESTEMT ikke bedre :(

Derudover har jeg meget ondt i ryggen nogen gange mere end andre, men jeg skal lave nogle bestemte øvelser hver aften for at det går nogenlunde væk...

Jeg er så hypermobil, så begge mine knæ har utrolig nemt ved at gå af led, det skal opereres væk - vil bare vente til jeg kommer hjem fra efterskole, men har fået at vide af lægen at jeg ikke må dyrke idræt mere før det er ordnet :( ARGH :'(

Mathilde FC
&
Sascha Columbine

† Lady Michel †
*19-01-91 24-02-07

0
0
Svar på denne tråd

asdsadsasda
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 16:38

Blev engang trampet ned oven i knæet af en stor DV på 1.78 da den smed mig af og crashhh ned oven på knæet som resulterede i at noget af knæskallen flækkede af, så nu gør det ondt hvis jeg f.eks. rider i meget korte bøjler (spring) eller cykler.

Og har rygproblemer efter alt for meget udmugning.

- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.

0
0
Svar på denne tråd

sfjkfnkjsnfk
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 19:07
Jeg har rigtig meget skulderskade efter jeg har redet meget ;s mega irriterende, og når jeg så spænder sådan i nakken når jeg rider, så er det også med til at jeg meget ofte får slem hovedpine ;S
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 19:27
Jeg har problemer med mit knæ.
0
0
Svar på denne tråd

tralala..
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 19:34
Tja.. hele min krop er generelt bare mærkeligt og gør ondt det meste af tiden men har ikke nogen "officielle" skader men tror nok et af mine sidste afsidninger har resulteret i at jeg har fået slået hoften skæv.. har dog ikk fået det undersøgt men føles sådan..

- Enhver kan blive vred.

Men at blive vred på den rigtige person, med den rigtige styrkegrad, på det rigtige tidspunkt og af den rigtige grund.

Se, det er kundstykket!

*Team-Midgaard*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider