|
|
| Springudstyr! |
|
|
Hej (: Må jeg se jeres springudstyr i bruger til stævner? Skriv gerne hva mærke det er. 
Nicoline FC Military Rytter Nu med de to nye stjerner: Midnight Af Lergraven Shja Kira
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
jeg har 3 sæt  1:  lyserød en blanding af horse-guard, noname, dan-rider eskadron og isabell werth. brun sadel, brunt fortøj, brun trense, har også en brun gjord, bruger dog sort til stævne, da den brune er uden maveplade. 2:  Grønt eskadron, noname, dan rider, kieffer + trensen som jeg ikke husker mærket på. her har jeg både med brunt og sort læder. (sort sadel, fortøj med grøn elastik, sort trense) eller (brun sadel, fortøj med grøn elastik, brun trense) 3:  lysegrøn - mit nyeste indkøb. ingen billeder. brun sadel, fortøj med brun elastik, brun trense. mangler stadig lyseblå klokker samt ørehætte. har en rigtig pyntepony som ser godt ud i ALT udstyr 
Amanda&Fantacy + Willow Hvis man forsøger at få sine drømme til at gå i opfyldelse, er det bedst, man vågner først.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
 Sådan her? Rider i en Kieffer Nobert Koof sadel, Kieffer Nubuck trense, Læder gamascher med lam fra Hööks, og underlag fra Hööks.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stævnudstyr |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
19-05-2007 17:37 |
|
Suze:  Hubertus springsadel, springhovedtøj fra Hooks, underlag fra Hooks, eksradron hut, grå capriati springgamacher, Horze klokker, fortøjs martingal, christ lammeskind, tror ik der er mere  men ellers har jeg 15 andre underlag, 6 par andre gamacher, andet hovedtøj ovs så der er meget forskelligt :b hiihi
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © *Vinder af søhøjlandets mini cup for pony i dressur år 2006*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har ingen billeder på nettet af det men: Sort Wintec pro springsadel, sort hovedtøj, mørkeblåt underlag med grå pibe, grå eskadron gamacher+strygere, mørkeblå klokker. -Det skal så lige siges at jeg kun starter spring 2-3 gange om året... :p
"Hygge hejsa!" <3 Line & Tatoo'drengen, altid på vej mod nye mål... <3 ~Team JPSR~ (Dressur')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Sådan her:  Sidste stævne vi var til. Har flere forskellige sæt, men netop dette består af: Eskadron og BR gamacher, Horze klokker, Riders Company gjord, Kentaursadel, Horseguard underlag, noname fortøj med martingal, Isabell Werth hut og Riders Company trense.
Mvh. Rikke med Escape Dance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegerfin |
|
|
således :  Sadel: Kenatur Hellas. Gjord: Sort springplade gjord fra Riders Company Hovedtøj: det ved jeg sgu ik .. Underlag: Mørkeblå og beige fra Totti Hut: Mørkeblå og Beige fra Totti Gamacher: Mørkeblå fra Eskadron Klokker: sorte neopren m. imiteret ruskind fra Eskadron
'Sofie Isaksen - Med Perle, Lidria & Stormy Ice (:<3 - NU også med Egely's Prins Abdullah (: <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bbgfbcv bn |
|
|
Lyseblå Kender sku ik mærker for det er ikk mig der har købt udstyr men her er et billde:  Nu os lilla. Har ikk billed da det er nyyt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bbgfbvv cvb |
|
|
Lyseblå Kender sku ik mærker for det er ikk mig der har købt udstyr men her er et billde:  Nu os lilla. Har ikk billed da det er nyyt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfghjkl |
|
|
Sort Pikeur Scarlett stævnejakke Sort John Whitaker ridehjelm Har ikke bestemte sæt, men bruger bare de pæne underlag, gamacher og tæpper, som lige er nyvaskede. Har en deel at vælge imellem, så det er forskelligt fra gang til gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
 har desværre ikke et bedre billede (endnu), men man kan da ane udstyret. Trensen er OS Warendorf Fortøjet er Rider's Company Sadlen er en Wintec Derudover havde hun denne dag Prof. Choice Elite gamacher og klokker på. Ellers bruger jeg Eskadron og Gera.
Hilsen Sarah, Cat's Chili og Thordahl's Camus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345. |
|
|
Jeg deltager ikke i stævner. d: Men har et sæt: Hvidt underlag, hvide gemacher, sort dressur sadel + sort hovedtøj :') Og til hverdag har jeg mange, men bruger mest mit ynglings: "Blå-ternet" underlag, mørkeblå gamascher (bruger dem dog ikke ret tit.) blåternede ridebusker d: sort sadel og sort hovedtøj. også har jeg 2 mere; brunt/beige underlag (bruger jeg dog ikke til Nikita, da det ser dumt ud! Bruger det mere til Beauty.) beige gamascher, brun combi sadel, brunt hovedtøj :b. njåh ja, og mine brune ridebukser. Gult underlag, gule gamascher, sort sadel + hovedtøj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
20-05-2007 14:00 |
|
TheNobody: Uh, jeg kan godt lide det sidste 
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Starter jo ikke springestævner mere, fordi jeg er blevet for usikker og ponyen har mistede lysten  Havde ikke nogen særlige sæt, tog bare det der nu var rent og hvad jeg lige havde lyst til at have med 
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Bella |
20-05-2007 14:15 |
|
 Det røde^^  Rider dog mest med det røde (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
20-05-2007 14:24 |
|
Det er svært at se på de billeder, men HL underlag i blåt med rød kant, blå gamacher, blåt og hvidt pandebånd, med sådan noget stof der er flettet ind i hinanden udenom læderet og Sprenger aurigan bid. Jeg har de fedste hvide ridebukser som jeg fandt sådan rest agtigt i Horse jeg elsker dem og Derby springstøvler, Pikeurridejakke, kan ikke huske hvad hjelmen er (:  
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Nu starter jeg jo ikke rigtig stævner for tiden og har ikke gjort det i ca. 9 mdr. pga. skade, men red/kommer til at ride med dette: Underlag: gråt Stübben. Sadel: Sort Wintec. Trense: red med en grim sort krydstrense, men køber snart en ny fra hööks. Gamacher: Grå Eskadron på alle fire. Klokker: Grå eskadron. Martingal: Alm. sort.
Jakke: Grå Jacson. Hjelm: Grå og sort, kan ikke huske mærket.
Har dog ikke det hele på på billedet.. 
Freja&Amina-Lundtofte rideklub.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Har ikke lige nogle billeder pt, men, Blåt Eskadon underlag. Blå hut :p Eskadron gamacher Martingal/fortøj, riders company ;p Forsk. hovedtøjer. kan ikke huske mærke Stûbben Juventus Sadel Pikeur sort stævnejakke Euro Lite hjelm Hvide ridebukser  Og en sikkerhedsvest, husker ej mærke. Tror det var det :p
- Nadia. Med SUPERponyerne Silver Sock & Penny Lane -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummekum |
|
|
Har et gråt sæt til Linse Grå Norton gamacher Gråt underlag hvor der står "Outzen & Linse" på Grå stævnejakke og grå hut som jeg næsten altså bruger  man kan ikke så godt se det her og jeg har ikke min jakke på, men har ikke lige andet  og på smukke fabienne.. jeg savner hende så vildt.. Havde vi bare et hvid underlag i dressuren og et ferskenfarvet i springningen
.. skrev Kristina G. Outzen © Med Linse Aunsbjerg © Årets Junior og Årets Hoppe (hest) ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjkhjjj |
Bare Skinke |
20-05-2007 20:19 |
|
Har ikke billede af kroppen men: Brun sadel. Brune lædergamacher med lammeskind. HL Blå/Rød Underlag + hoved som i kan se på billede . (Vi plejer ogs at have lammeskind i nakken) 
Mit navn er Skinke, og jeg er fra danmark. Jeg eeelsker mig selv <3 i love daisy. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|