Hejsa ænder. 
Så er der opdatering fra mig og Freja endnu en gang. Det går rigtig godt med os, og hun er blevet meget mere samarbejdsvillig og nem at have med at gøre, og hun er også ved at tabe alt vinterpelsen, som hun fik pga. at hendes vinterdækken ikke var optimalt i vinters, øv bøv. Men nu er hun blevet super fin, og jeg nyder virkelig dressurtræningen med hende.
Vi har fået ny sadel, som Frejas ejer har købt, da den anden stof Griffin dressur ikke lå helt optimalt, og heller ikke var så god mht. kontakt til hesten. Så nu har vi fået en super lækker Kieffer Lech, som ligger fint på hende, og som er blevet anbefalet af mange.
Hvad har i af erfarringer med Lech modellen?
Men selvom der nu har været meget regnvejr for tiden, især igår, red vi i ridehuset, og fik nogen billeder udendørs, med min nye mobil (så kvall. er ikke helt perfekt), som jeg er rigtig glad for. Hun var bare super i går, og det lykkedes os ikke at blive våde, men hun skal nok have smidt et regndækken på, så hun ikke kommer til at fryse i disse dage. 

^ Hun er lidt genert. 

^øv hun ville bare ikke frem med ørerne. 

^ Hun er træææt som et lam. Årh hvor er hun da kær 

^Hun er stadig lidt tyk, men det er tilladt 
Prøv at se hvor mørk hun er blevet i pelsen. Hendes ejer siger at hun skifter farve hvert år i pelsen. For ikke så lang tid siden var hun nærmest kulsort, men man kan se at det gule kommer frem i hendes pels, og hun bliver super flot og lys til sommer.
Men her var nogen billeder og tekst om Frejapigen, og når nu i er nået så langt, så lig lige gerne en kommentar