Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

*Stævnebilleder, Cathila*
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 21:56

Hej ænder..

Synes lige i skal se hvor godt det går med mig og Thila. Vi var til klubstævne på dalum her for 1 måned siden hvor vi startede vores første springstævne Hun er ultra dressurhest, så vi sprang kun 2 Ld'er Og det gik SÅ godt! Vi fik 2 rigtig fine runder, men desværre et stop i første klasse og 2 bomme i anden klasse, men vi havde virkelig nogle gode runder!

Her er billederne:

I første LD ^^

Efter første LD, en meget glad pernille

Igen efter første LD.. Ved virkelig ikke hvorfor hendes hoved bliver totalt misformet på det billede?

ooog igen, utrolig varmt den dag.!

Opvarmning til anden LD

Haha, sikke dog vi kan, det kan slet ikke ses at det er en dressurekvipage ved godt jeg holder rigeligt fast i indvendige, men er kun fordi jeg hurtigt tager igennem for derefter at løsne igen

I anden LD, desværre lidt sløret.

Hihi, hvor er hun fin

Udridning fra sidste LD, Hun går så fint

Så synes jeg lige at i skulle se mig og thila for 2½ år siden:

Jeg er en lille prut på 11 år, på en meget stor hest, haha

Men synes i ikke også er der er sket store fremskridt siden da?

Og nu hvor i alligevel er herinde, kunne i da godt lægge en kommentar

Pernille Bak

•JHN's championatliste i dressur•

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Cathila♥

0
0
Svar på denne tråd

Grissen
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 21:59

Rigtig dejlig hest :)

Men hvis det var så varmt den dag, hvorfor rider du så med skridt tæppe?

Emilie og Moonlight

0
0
Svar på denne tråd

jkjlfds
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 22:08
Emilie(moonlight): Det ved jeg faktisk ikke? Hmm.. Mener bare det var varmt den dag, men kan da godt være det blæste lidt, ellers ville jeg da ikke have det på? Kan også være at den svedige hest og solskinsvejret snyder min erindring, for kan da godt se at det er helt åndsvagt at jeg havde skridttæppe på hvis det var varmt.. Nå, lad os bare sige at det var blæsevejr?

Pernille Bak

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Cathila♥

0
0
Svar på denne tråd

Heej:)
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 22:16

Sikke en dejlig hest. I passer rigtig godt sammen :D

Jeg synes det ser rigtig pænt ud på springbillederne, jeg har dog ikke forstand på spring :P

Du er godt nok vokset meget på 2½ år

Hilsen
:-D Pernille :-D
<3Cassie&Bettina<3
:-P min hjemmeside :-P
0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  16-05-2007 07:04
Hvor er hun fiiin. Var der cuppen du startede ?

- Cikorie

Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-05-2007 09:10

Ej hvor er den altså super skøn!

Ved ik hva der er, men hun minder mig lidt om min gamle part i en ung udgave..

- Mvh. Cecilie -

¤ Nu med Obbe ¤

www.ChaosPhoto.dk
Amatør Fotograf
MODELLER SØGES - Se Hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Julemadn
Forfatter: 
Dato:  16-05-2007 11:13

Hvor er den fin :-D

Cecilie - Du siger bare ikke at den ligner Katja!!! Det er synd for den :-P

Mvh. Rikke

med
Escape Dance

0
0
Svar på denne tråd

daav..
Forfatter: 
Dato:  16-05-2007 19:49

Du er godt nok blevet stooor. Virkelig lækker hest ;D

Jeg synes det ser rigtig fint ud på springbillederne, ingen kritik til det. Og tillykke med de fine runder :)

0
0
Svar på denne tråd

heeej...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2007 20:16

Tusind tak allesammen

Cikorie: Ja, startede både cuppen og showklassen. Startede også dressurcuppen dagen før, men det synes jeg ikke vi skal snakke om, hehe..

Pernille Bak

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Cathila♥

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-05-2007 23:04

Hun er simpelthen så smuk! Og rigtig dejligt, at det gik godt med springningen.

Ej, så dårligt gik det da ikke da du red dressur om lørdagen. Startede du ikke også en sværere klasse end du plejer? Mener jeg at jeg hørte. (Var derude og kigge lørdag)

0
0
Svar på denne tråd

mkejljkdfa
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 11:22

Linekopp: Tak ´Jo, det var første gang jeg red LA5, og syntes også det var et sygt svært program ( synes jeg stadig ) Men vi lavede rimeligt mange store fejl såsom at changere midt i galoppen og thila gik i galop midt i traven, hvilket kun var min fejl, da jeg ikke sidder nok til højre når vi ridder højre volte. Og så gik det også aaallt for stærkt i galoppen.

Men for tilskuere ser det bare skide flot ud, og alle syntes det var rigtig godt, men det er jo kun fordi at thila er mere samlet og har lidt mere gang end de andre heste der red alle de andre lave klasser.. Men må også indrømme at jeg syntes at dommeren gav mig for lave point, da noget af det faktisk var rimelig godt.. Men det går altid dårligt for mig på hjemmebane, haha. Er sådan ved a vænne mig til at jeg ikke må få mere end 63 % på dalum, haha..

Pernille Bak

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Cathila♥

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa mennesker 8D
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 11:38
Det ser godt ud og tillykke med de goe rundter. Seriøst fatter sku ikk du kan huske en LA5 :o Jeg kan en begynder et jeg har lært af en 8 årig pige Men det ser godt ud når i pringer. Men pas på du ikke komer til at kigge ned Det har jeg os gjorrdte indtil den dag jeg kulle spring gymnastikspringning kigge ned og lå ned :P Men det ser godt ud især det der "dressur" bille i springsadel på en spring opvarmning?! :D

Catrine & Indi

Indi You Are My Sunshine

- My Only Sunshine

Springer PINTO Sammen med Mia Seedorff & Lisbeth Mikkelsen <3<3

Dyreskue med Mr. Pataiya ( www.heste-nettet.dk/lodge/34927/ hest/146745/ ) på Gl. Estrup

0
0
Svar på denne tråd

jklhjljla
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 16:04
Catrine ♥Indi♥: Mange tak Det er sådan en rigtig dårlig vane jeg har at kigge ned, men min ridelærer glemmer at sige det til mig når vi træner, og jeg glemmer at tænke på det, så nu kigger jeg bare ned på hvert spring, skide irriterende.. Ligesom at jeg næsten springer mere end hesten, hvilket jeg måtte bøde for i onsdags, da jeg fik thilas nakke op i mit hoved, avs... Men så kan jeg sgu lære det, for vi springer forhelvede kun 90 cm, og jeg hænger næsten helt ude på nakken af hende

Pernille Bak

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Cathila♥

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider