Halløjsa ænder 
Pyyha, så kom man endelig hjem fra matematik eksamen og nu sidder jeg og venter på at Felix skal ha massør her kl. 15. Så jeg ville lige lave indlæg fra stævne i weekenden ...
Jeg var i Augustenborg og starte, og det ligger rimelig tæt på hvor jeg rider, så denne gang havde jeg alle 3 krikker med
Så der var lidt meget stress på ind imellem når man sku ha dem alle sadlet og varmet op osv., men det gik da.
Lørdag:
Labia: ( hendes første udenbyes og udendørs stævne )
LC: Dobbeltnul og vandt klaassen 
LB cup: Det var hendes første LB nogensinde, så var lidt spændt på hvordan hun tog det, men super hafferen gik bare ind og red en kanon nul runde og så VANDT vi CUPPEN
weee. Så en masse sjove små præmier og pokal, medalje, roset, staldplanquet osv. til mig & labs :p haha
Felix: Selvfølgelig var det lortevejr om lørdagen til stævnet, og flexii er ikk den mest geniale til at stå fast på fødderne, så jeg havde nogle ordentlige mordax i ham. Men så ude på opvarmningen inden første klasse, vil jeg sætte ham stort af på en oxer, og så i det han sætter af glider han og vælter ned i springet og ruller rundt med mig under
Smask sagde det bare og så lå vi der! Der skete heldigvis ikke noget med nogen af os, andet end at vi blev ret forskrækket, og flexen ville ikk rigtig springe igen før noget tid efter ;s så jeg meldte ham fra til resten af stævnet . stakkels lille flexe 
Checar: ( sku ha startet LA, men den blev aflyst ;s )
LC: Vandt 
LB: En bom og så lavede jeg en volte fordi han var sindsyg hidsig ;s
Søndag: ( heldigvis godt vejr
)
Labia:
LC: Nul i hovedrunden og 2 bomme i omspring fordi hun blev lidt for hidsig.
LB: Kanon runde - nul fejl og vi vandt sørme igen 
Checar:
LC: Nul fejl, rigtig fin runde og vi vandt 
LB cup: Spænding til det sidste, da mig og en anden skulle ud i en omspringning ... Og så rider jeg som første rytter og piller sku allersidste spring
Men hende den anden pillede to bomme, så jeg VANDT CUPPEN for hest os ;d Og dermed lige 500 kr. og en stor sæk pavo foder med hjem - herligt !
Så til billederne:

^ Labia

^ Labia igen

^ Oxer ;d

^ Ved godt at jeg har meget fat i hende. Hun var sku pænt hidsig og der var dobbeltspring lige efter

^ Wuuuhu

^ Hopla

^ Og æresrunde med klubkammeraten som fik 2. pladsen

^ Så til Checar bassen ;d

^ Niice

^ Bare en lille smule hidsig måske ?:P

^ Grise evt. ?:D
Såååå, det var vidst det . Desværre ingen billeder af Flexiimusen siden hans mutti ikk ku holde ham på benene den weekend
! Men jeg skal måske op og træne med ham på Boller Rideskolen i morgen ;d Og så skal ham og Checar gå i Sdr. Hygum her i weekenden. Nåå, nok om det... Ville blive glaaad hvis I gad at kommentere
Skriv løs ænder !