|
|
| **Billeder af den store stæke vildhingst |
|
|
Hejj ænder  ... Idag er Stormy Ice Cream præcis 2 år og 15 dage  &&' Han var i bad for anden gang i hans liv ..  Han hoppede lidt rundt i starten som et lille barn der ikke vil ibad, men overgav sig så i ca. 5-10 minuter af gangen og strittede så imod igen .. haha, men han blev da rimelig ren.. Desværre rullede han sig da jeg lukkede ham ned på banen, men sådan er det jo  Men han er da MEGET renere end før  Heldigvis  Her er der så en masse billeder af ham  54 helt præcis men det manglede da også bare  Først hovedbilleder:  ^^Haha, dyrk lige de øjne og det udtryk! haha    ^^ haha tosse, se næseborene:P               Andre Billeder, Løber og fjolle osv   ^^ Synes han er så fin dér                                     SÅ! endelig:P Kommentér så du sej xD - Nu har jeg brugt 100 år  &&' DU er her jo alligevel 
'Sofie Isaksen - Med Perle, Lidria & Stormy Ice (:<3 - NU også med Egely's Prins Abdullah (: <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
gud hvor er han dog bedårende rigtig smuk <3 & dejlig hvid da d;
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 ('; kommer du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Halløjsa..! |
|
|
Guuud..! hvilken hjemmeside har du brugt til at oploaded alle de billeder henne?? dejlig knægt forresten! og nogle fantastiske øjne!
¤Nathalie¤ Island.. Hjem kære hjem! Sölvabakki<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Felix&&'Lucas<3 |
| Forfatter:  |
Ida MM »Lucas Og Felix« |
| Dato:  |
13-05-2007 21:54 |
|
Hvor deeejlig  GIMMI GIMMI! xD
..Skrev Ida'M'Madsen Med superspringeren Felix<3 Og nussehovedet Lucas <3 Og selvfølgelig dejlige Sorteper <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegersåfin |
|
|
Emilie: tusind tak  .. hvorfor er den sej ? xD
'Sofie Isaksen - Med Perle, Lidria & Stormy Ice (:<3 - NU også med Egely's Prins Abdullah (: <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegersåfin |
|
|
Ida: Hahah! .. i Know.. takker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheheh |
|
|
Wauw en flot hest Og det ser rigtig godt ud med en hel sort hale!
Mvh. Zandie aka Guramien ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
|
|
Virkelig lækker hest - det ser skræmmende ud med blå øjne når den er så lys synes jeg, men det charmen. :] Den er virkelig bedårende.
...sagde Gitte B. Rahmberg den heldige ejer af Wisdoms Whisper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| esgthyjulo |
|
|
Wee søde billeder søde elsker hans øre, og tillykke med de 2 år og 15 dage
MvH Catrine »Hende der med Zasha ox 1401 »Sagde hvad hun mente !!!! »Og tøffede afsted igen ღ Zasha ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Han er bare KANON smuk !
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klnjvmfvghbc |
|
|
Hvor er den smuk 
Lulu ×_+ Med Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fff |
Frederikke og Mirla (L) |
14-05-2007 07:49 |
|
ih hvor er han dejlig <3 sjove steder hans pletter sidder, det ser faktisk ret godt ud 
» Frederikke Sadolin « Med Superdyret Mirla (L) ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6e5tyery |
Tine ♣Jolly Jumper♣ |
14-05-2007 07:52 |
|
Hvor er han dog smuk!!! Helt vildt.. Elsker hans øjne..  Han er hingst? Hvis han er så kunne du da aldrig finde på at kasterere ham vel?
Mvh. Tine Feldtsing Nielsen. Jolly Jumper <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
Marcha »Bonnie og buller« |
14-05-2007 08:05 |
|
han er da smuuuk. ka godt li den sorte hale... og hans øjne.
Marcha<3 -~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-<3 With Bonnie- the BLACK beauty<3 && With Buller- the red nortiest pony <3 Black eyed peas fan <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
14-05-2007 11:27 |
|
Hvor er han bare flot! 
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej.. |
|
|
Gude smuk hest Hvis ikke han havde haft blå øjne. Syntes ikke det er køn men godt der er nogle der kan lide det for skøn det er han jo men øjne ikke lige mig men skøn er han Hilsen Tiana.
Tiana og Litus <3 Snart med følle forhåblig den 15 juni <3 <3 Enghøjs uge 29 <3 andre ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ndjkbdsg |
NannaT |
14-05-2007 11:33 |
|
rigtig flot hest, enormt kedelige billeder
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
aaj jeg elsker virkelig den pony. den er så lækker at det er helt vildt!
Hvor stor bliver han egentlig?
- jeg synes godt nok også han har fået lidt mere fylde, han er ikke bare sådan et lille føl mere ;b dejligt.
Freja&Amina-Lundtofte rideklub.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ej, hvor er han bare dejlig! Er hel vild med hans blå øjne, hold da k'ft de er smukke! Og rigtig gode billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jegersåfin |
|
|
Guramien, Cathrine, Støjer, oo2-Pirat & Chela: Tusind tak <33 Whisper ting:P: Taak hvorfor er de skræmmende ? Frederikke: wiieh tusind tak, yea' han ser godt ud, haha.. selvom pletter sidder underlige steder  Tine: Tusind tak .. Jo han er hingst og fortsætter med det, hvis han opfører sig ordenligt  Marcha: Tusind tak han er også ret sej  Kode: tusind tak  NannaT: tak men hvis du synes mine billeder er enormt kedelige hvad vil du så ha de skal forstille ?  Freja: Wiiieh .. tusind mange gange tak .. han er ca. 150-52 nu og bliver vel omkring 157-60 eller sådan noget..Ja det er rigtigt, bare sidste gang jeg´viste billeder af ham lignede han en baby  Emilie: Jaa, det er sejt xD Line: ii, tusind tak .. jeg elsker også bare at sidde og studere hans øjne hvis man kan sige det .. det er helt unikke  Tiana: Tusind tak hvis han havde mørke/sorte øjne ville han slet ikke være speciel eller unik tror jeg .. prøv at se her, godt nok er det ikke så godt lavet, men stadig.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
hvor er han bare smuk! er vild med hans øjne!
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4132543 |
Aiida |
14-05-2007 16:35 |
|
Hvor eer han smuk ! Elsker hans øjne 
-Aiida  Nu med en halv pony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Abdullah er min perker |
|
|
Numsefisken: Han er SÅ sej  Lori: Tusind tak elsker dem også ! Aiida: Wiieh tak , elsker dem også 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c uden ♥penny♥ |
14-05-2007 16:38 |
|
er du gal han er smuk !
cecilie c Farvel Penny D 10 maj 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
14-05-2007 17:23 |
|
Han er bare super smuk! Og fin ren.d:
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daav... |
CJessen (StarBoy) |
14-05-2007 17:30 |
|
Det er virkelig en sjov hest, forstå mig ret Ret specielt med en sort hale(og enormt praktisk også ) og så med enkelte pletter. Han er virkelig smuk, en rigtig lækker dreng  Hvad race er den?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Hvor er det bare en fin hest - virkelig fed farve! Skal han kåres?
Sandra & Tímon JHN´s islænderrytter 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sxderfgty76u8i9o0 |
|
|
Sej hest  virkelig flot! Og ja. Dejligste karakteristiske øjne (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegersåfin |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegersågladformincykel |
|
|
:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ljøccc |
|
|
er der noget så smukt som dyr med blå øjne? gudeskøn er han! 
Jjips MVH. Thea Løvgreen -Som ikke har noget tilovers for dyremishandlere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegerdasåfinsåsfin |
|
|
Thea: ii, tusind tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c uden ♥penny♥ |
17-05-2007 12:42 |
|
virkelig sjovt at hans øre mørke og hans hale ... gudeskøn er han altså !
cecilie c Farvel Penny D 10 maj 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertreterterterter |
HGLarsen (Kastan) |
17-05-2007 15:21 |
|
Hvor er han bare dejlig at se på - hvor er det charmerende med den sorte "hat" og hale. Han ser virkelig dejlig ud, smukke blå øjne . Men for hans egen skyld synes jeg du skulle kastere ham - det er er synd at beholde ham som hingst, det er der ingen grund til hvis den alligevel ikke skal kåres og bruges til avl.
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej abdullah |
|
|
Cecilie: tusind tak :D:D Pernille: Tusind mange tak .. - jeg tror at de godt kan kåres, og så skal han self. også bruges til avl ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
|
|
Tillykke tillykke - sikke dog en flot og muskuløs vildhingst  Meget unik/'sjov' Men er det med vilje at træktovet er lagt om næseryggen på to af billederne? Udover avl... hvad har du (I?) så af planer med ham? Gode billeder!
Vegetacha  .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smuk... |
sille9 ♥Linsemus♥ |
18-05-2007 21:57 |
|
Han er virkelig flot og enormt charmerende. Jeg kan heller ikke stå for de blå øjne. Den pony jeg har kigge på nu er også helt hvid, med helt blå øjne. Det er virkelig kært.
M.V.H Cecilie Hypperne <3 Linse&islænderne<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
tillykke  - 
{L} Bianca & Maestro {L} » Fando savnet for evigt! I still miss you baby :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
ej han er nu en dejlig pony 
{L} Bianca & Maestro {L} » Fando savnet for evigt! I still miss you baby :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej venner :) |
|
|
Natasssjjjaaa : Tusind tak  ..ja, det er med vilje, det var fordi at hvis der lige kom noget ude på vejen der måske var lidt spændende, så hører han lige lidt bedre efter når det ligger over næseryggen,  .. Ja, altså avl og så springning som han er rigtig god til og elsker  Cecilie: tusind tak  .. ja, der er lidt mere specielt over dem i forhold til 'de andere (mere eller mindre) "normale" med brune øjne (bestemt ikke at der er noget galt med dem, jeg har også selv 3 andre med brune øjne  .. Bianca: tusind tak  . .. ja han er en rigtig dejlig hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|