|
|
| Y-serier? |
| Forfatter:  |
Line Kristiansen ♥Rhapsodyϖ |
| Dato:  |
12-05-2007 20:00 |
|
Har i nogle ynglings serier? Det har jeg! Elsker især amerikanske serier... Y-serier: Friends, Desprete housewife, Hope & Faith, Reba, Klovn, Berverli Hils, Langt fra las vegas, Uggly Betty,
og mange flere... 
<3-hilsen mig, som så tit er uheldig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
The 4400.  Forbrydelsen.
Simone - Brøderup Ungdomsskole 06/07
Mail/msn - Hjemmeside
Amatør Fotograf Tager ud til stævner, arrangementer og privat. 10 kr. pr. billed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ydlings serier |
|
|
Gilmore Girls Simpsons Venner Klovn Enkelte gage Bevery Hills
Sisse og Fantstiske Musse xD >> Stolt fjordbolle rytter 8D <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :D - |
|
|
Friends <3 Desperate housewifes <3 klovn <3 Beyond the break <3 Greg & Darma (staves??) <3
Tazz Islænderfreak. -der er nok en grund til folk siger jeg er underlig? Spizz en izz, gi znuzk et kizz, og ta hjem til mizz :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ½12345678 |
Rozita92 (HennieRozita) |
12-05-2007 20:26 |
|
venner aka Friends, Desprete housewife Hope & Faith :b damn det er så sjovt heh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålålå |
|
|
Friends  Hope & faith Kaos i familien Spin city Frasier Beyondt the break Klovn Desperate Housewifes Gilmore girls Ugly betty House Greys hvide verden Reba Orange county MeCloyuds daugthers(Staves?) Will og Grace(Karen er ikke Sjov!, det er Jack)
(HEDVIG)LÆRKE Gipsy & Tulle © Søger part | Frederiksberg - tjek præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qwertyuiopå |
Lisa ♥bullerskath♥ |
12-05-2007 20:35 |
|
Desperate Housewifes Friends/venner One Tree Hill Ugly Betty (selvom man ikke rigtig kender serien så godt endnu?) Tja?...
Lisa Nu Med Bullerskaten <'3 Hvem Er Det Lige Der Styrer For Vildt? M-A-T-T-S-S-O-N-S Piger!!! S står for SPRINGRYTTER !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wefwefw |
Vildrose |
12-05-2007 20:38 |
|
Beverly Hills, når jeg husker det.. ugly betty, mcloads..
Vildrose it's killing me, what do I really need, all that I need to look inside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
|
|
GILMORE GIRLS <3 - ultimativ-yndlings-serie. Men In Trees Ugly Betty CSI (også New York) Criminal Minds Greg & Dharma (Et umage par) Las Vegas Nikki (en serie der engang kørte på Kanal 5) @!#$ And The City Will & Grace Tror det var dem ;]
...sagde Gitte B. Rahmberg den heldige ejer af Wisdoms Whisper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
;D One Tree Hill <3 Gilmore Girls <3 Orange County <3 Lost McLeods (De gamle afsnit) Will & Grace Klovn og langt fra las vegas (Nogle gange) Det er nok dem jeg ser mest 
Nina Are you a Mexican or a Mexican't? Johnny Depp <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sygt..,.. |
|
|
Der er ikke en eneste der har nævnt PRISON BREAK??!! Det er sku da en mega god serie! Ellers ser jeg OC.
Skrev ANNE. Med Lokka og Kashmir<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Malcolm in the Middle, Desperate Housewives, McLeods Daughters, Simpsons samt Clubhouse ligger nok i toppen. Xenia og Hercules var også gode en gang... 
Vegetacha  .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Acoghestene |
13-05-2007 11:20 |
|
Dr. Quinn Medicine Woman - elsker den serie:  wee 
du er min store kærlighed, drømmene om dig, være ved vennerne si´r at det aldrig vil gå men det vil vi to ride på hvis det ikke lykkes første gang - så er faldskærmsudspring nok ikke liiiiige sagen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xdfgfgkhgl,hu |
Sarah ♣Rista♣ |
13-05-2007 11:34 |
|
Hope & Faith Friends Desperate housewifes Klovn Hannah Montana... Anna Pihl <- staves?? Og nogen andre jeg self ikk kan huske navnet på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klmrejktmngryt |
|
|
South Park Futurama Simpsons mythbusters + andet discovery halløj mcLeods daughters klovn langt fra las vegas ser faktisk ik ret meget tv.. ser kun discovery og simpsons xD
Lulu ×_+ Med Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :D - |
|
|
glemte lige: summerland <33333 totalt yndlings!
Tazz Islænderfreak. -der er nok en grund til folk siger jeg er underlig? Spizz en izz, gi znuzk et kizz, og ta hjem til mizz :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Friends Desperate Housewives Beverly Hills Jackass Viva La Bam Paradise Hotel Nynne osv 
- Kamilla Elisabeth =D I just hope you know, that if you say Goodbye today , i'd ask you to be true Cause the hardest part of this, is leaving you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
Rozita92 (HennieRozita) |
13-05-2007 12:43 |
|
jeg glemte Joey. Og Nynne (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgbskdbgksd |
NannaT |
13-05-2007 13:36 |
|
simpsons!!! big time
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
mcLeods døtre Ugly Betty Anna Pihl og mange flere, gider bare ikke til at skrive dem. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
13-05-2007 15:17 |
|
Friends, Desprete housewife, Hope & Faith, Reba, Klovn, Berverli Hils, Langt fra las vegas, Uggly Betty, Anna pihl
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfjfjfjffj |
Fionabona »Fiona« |
13-05-2007 19:32 |
|
Top Model American Idol Hannah montana Totally spies Øen Friends Desperate Housewives Klovn Langt fra Las Vegas Ugly Betty Hjerterum Hold masken Deal no deal Disney sjov  Scenen er din aHA Hope & Faith
...bare min mening ? { Fiona Bauder } » Tulle & Hallur <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bdfhgdfhdh |
Fionabona »Fiona« |
13-05-2007 19:33 |
|
okay er lige kommet i tanke om at nogen af mine ikke er serier, men programmer... @!#$ 
...bare min mening ? { Fiona Bauder } » Tulle & Hallur <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
13-05-2007 20:37 |
|
Beverly Hilss 90210 Scenen er din Anna Phil -Ugly Betty er bare The Devil Wears Prada om igen QQQ:
.. mia svane yo sucker? hæ hæ hæ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dildahlgårds Kira |
|
|
Desperate Housewives Ugly Betty Beverly Hills 90210 Lille doktor på prærien Friends Hope and Faith The King of Queens Anna Pihl Klovn Langt fra Las Vegas Joey Vild med dig Et umage par
(ingen rækkefølge)
- Sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering opstaldning søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Friends Desprete housewife One Tree Hill Prison Break Lost Las Vegas
Mvh Freja Appel Halsnæs, Diamantino, Baloo & Hjalte Følsbjerg ‹3 ♥ Red Hot Chili Peppers - Otherside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemte lige... |
Line Kristiansen ♥Rhapsodyϖ |
13-05-2007 21:21 |
|
Glemte lige, Joey, og Anna Pihl...
<3-hilsen mig, som så tit er uheldig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
.. Dem jeg lige kan komme på: McLeods daughters Gilmore Girls Orange Country Venner / Friends Et umage par (når jeg ellers husker det) Joey Gælder ikke-serier også? Dødens detektiver  "riding club" eller sådan noget.. det er på Eurosport Speedway  Kan ikke lige komme på mere nu, men så snart jeg har klikket godkend, kommer der garanteret flere..
Heidi Elkjær ~ © ~ ~ Man bliver aldrig træt af Arabere ~
Klik Her, og se vores dejlige Araberheste ! ~ Så er FØL 2007 kommet til verden ~ ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 22222222222 |
|
|
Desperate Housewives @!#$ And The City Will & Grace Men In Trees
Trine & Titan... ♥ "Er du et æsel? -Ja det tror jeg nok du er!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
14-05-2007 20:02 |
|
Klovn og Friends. Hvis jeg som Fiddo skal tilføje noget andet jeg ser i fjernsynet må det helt klart også være SPEEDWAY! Det tager 1.pladsen 
I medgang, og modgang Der vil vi følge jer For evig, og altid Der vil vi elske jer Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|