|
|
| på ponyindkøb? |
| Forfatter:  |
Frederikke og Mirla (L) |
| Dato:  |
11-05-2007 22:57 |
|
Hej ællinger  Jeg vil gå lige til sagen. Som nogle jo allerede har hentydet - synes folk både på rideskolen og her og min familie - ja alle at jeg er for stor til mirla. Hvilket jeg er UTROLIG ked af..  Nåh, jeg har jo kigget på market her på hn, og jeg synes ikke der er noget som er lige mig , desværre.. Jeg har allerede været ude og kigge på 3 ponyer, alle meget søde, men ikke lige mig. Vi er nogenlunde inde i det med at købe hest, vi har fået mange gode råd af vores venner osv. Men man kan jo altid få flere gode råd, så jeg ville hører jer kære ænder, om I kan give mig nogle gode råd.. ? Jeg vil jo gerne ende op med en, som er lige så god som Mirla. Selvfølgelig vil det ikke blive det samme, som Mirla.. Jeg skal forhåbentligt også snart starte et af mine sidste stævner på hende. Vi skal i øvrigt til spring cup finale søndag, jeg håber på nogle billeder derfra jeg skal heldigvis ride på Mirla. Håber det går godt :s det er ikke sikkert, for hun tonser rundt på banen men alligevel meget sjovt  Undskyld det er lidt roddet.. men jeg er meget træt hehe. Mvh Mirla & Frederikke <3
» Frederikke Sadolin « Med Superdyret Mirla (L) ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| zsxdrcftvgbh |
|
|
hvorfor købe en 3'er pony? det er da fjollet. held og lykke ellers (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grijtfiertjirjitrjitjrijtirjt |
Anita ♥Chanell♥ |
12-05-2007 07:41 |
|
Cocktail: det har hun jo heller ikke skrevet hun skrev at hun har været ude og kikke på 3 pony'er (tre ponyer)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hestekøb |
|
|
Haha, Cokcktail  Uhh, vidste ikke du skulle have pony. dejligt for dig Håber jeg også på at jeg skal. - Lad være med at gå efter en speciel race - siger jeg som KUN vil have en fjordhest  - Køb en der er rimelig ung - altså en 6-7 år ca. og måske med lidt stævne erfaring.. - Ha' en heste kyndig med ud at kigge, både når du bare kigger på den og når du rider. - Kig på mange forskellige, det ville være træls at ha' købt en, og så finde en 2 uger efter som man måske også gerne ville ha' været ude at kigge på. Vist lige hvad jeg kan komme i tanke om. Og ellers må du jo bare kigge efter hesten hvor det bare siger Bang  Ærgeligt med Mirla, men hun er jo ikke så stor igen. Held og lykke til stævnet, det skal nok blive sjovt, billeder  Held og lykke med det hele hvertfald! (:
Sisse og Fantstiske Musse xD >> Stolt fjordbolle rytter 8D <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cocktail |
Anita ♥Chanell♥ |
12-05-2007 12:02 |
|
Haah det var ikke så godt :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad søger du? |
|
|
Vil du ikke fortælle, hvad du søger? Alder, størrelse, kunnen?
Lånehest søges, helst dressurbetonet Gerne championatsemne "If you can dream it, you can do it!" Walt Disney JHN's dressurrytter for hest 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ooog |
EmilieHau ♥Emilie elsker Mister |
12-05-2007 14:41 |
|
max pris?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| etetetetetetetetetetet |
13-05-2007 22:12 |
|
Sisse og Musse : Altså jeg vil ikke have en alt for ung hest, da jeg gerne vil have en med en masse erfaring, som jeg kan lærer en del af. Jeg vil ikke lærer den noget, for så god en rytter er jeg ikke . Helena (Lakaj): ja, det er jo egentlig det jeg ikke rigtig kan gøre op med mig selv.. men sådan ca. sådan her: 8-13 år. en kat. 1 pony , ellers en MAX. mål 2'er. Dressur: en lb helst, men lc, er også iorden - over det er bare endnu bedre, men nok mindst lc-lb. Spring,; den skal bare være indsprunget. Den skal være trafik sikker, og gerne god i hovedet, da min lillesøster også vil skulle ride den 1 dag i ugen. Hvilket jeg ved hun ikke kommer til  EmilieHau ♥Emilie elsker Mister: vi har snakket om 35.000, kan man få noget i det niveau som er noget ordentligt? Cocktail: nejnej, jeg skal jo netop kigge på hest fordi jeg er for stor til mirla, som er en kat. 3. Ja, jeg har været oppe og kigge på 3 ponyer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
13-05-2007 22:40 |
|
Jeg har en super 1'er pony til salg 
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pony.. |
|
|
Ja, så ville sådan en som Nimble guy nok være lige noget for dig, men han bliver først sat til salg i slutningen af i år. Men held og lykke med at finde en ny pony (:
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhejejejejee |
14-05-2007 07:41 |
|
Kode123: okay lidt info? Hvor bor du egentlig? Er det ikke på sjælland? Katja (Nicklas): arhh! + jo tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Det burde helt klart være muligt at finde en pony med de kriterier til omkring 30-35.000 - i hvert fald i Jylland  Men mon ikke også de findes på Sjælland?
Lånehest søges, helst dressurbetonet Gerne championatsemne "If you can dream it, you can do it!" Walt Disney JHN's dressurrytter for hest 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Cæsar som jeg passer er 6 år, god i hovedet, ved at være klar til en LA.. Han lyder som noget for dig på trods af alderen.. Ærgeligt ejeren ikke vil sælge /:
Pauline & Cæsar <3 Dressurponyen og springrytteren  - Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere) Antal medlemmer: ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stævne. |
|
|
Ej hvor synd.  Men held og lykke med søgningen på en ny pony. En dag står den der bare.  Er du ikke 14 år? Hvordan kan du så starte 3'er til stævne? Men held og lykke til stævnet. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej.. |
|
|
Heej. Held og lykke med at finde en ny. Fik min højt elskede hyp for 9000 8 år gammel og 144 i stg. så mon ikke du kan finde noget til 35000 også godt nok kunne min heller ikke andet end at bære rytter og fjolle rundt men det har da været al den hårde træning hver selvom vi står stille igen nu pga. hun skal havde føl. Men kan da ride en Lb nu (Når hun lige er kommet igang igen ) Ubs ævler løs igen Men held og lykke med at finde den perfekte Hilsen Tiana
Tiana og Litus <3 Snart med følle forhåblig den 15 juni <3 <3 Enghøjs uge 29 <3 andre ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
14-05-2007 14:09 |
|
Helena (Lakaj): ja, det er irriterende sådan som der er en forskel på priser i jylland til forskel for sjælland. Pauline ♥Cæsar♥: altså prisen er ikke alt afgørende, den skal bare være god i hovedet så. TheOne: ja, jeg ville sgu egentlig også helst have at hun voksede 20 cm. , men det kan jo ikke lade sig gøre  Ja, men den må gerne snart dukke op!  Nej, jeg er kun 12, snart 13. Grunden til at der står jeg er 14 på min profil , er fordi vi på et tidspunkt havde at man skulle gætte hvor gammel man var udfra billede  Tiana1 : tak Ja, desværre er ponypriserne altså steget gevaldigt, forhold til hvad det har været. Men jo der burde være noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaa. men |
|
|
Ja men det er altså kun 3 år siden og man kan saktens få en pony til under 35 der er ordenlig måske skal du så lægge lidt mere arbejde i den men den findes. Hilsen Tiana.
Tiana og Litus <3 Snart med følle forhåblig den 15 juni <3 <3 Enghøjs uge 29 <3 andre ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hheee |
14-05-2007 14:46 |
|
Freja og Pan har jeg set på før - de er begge sat ned fra 35.000, så jeg tror måske der er noget ivejen med dem ;0 Den sidste er nok lidt for ung, ellers sød, den vil jeg have med i mine overvejelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et burde.. |
|
|
det burde være muligt. hvis du havde 15.000 mere var der min Queen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Han er skam helt kold overfor alt! Han vader veltilfreds forbi tog der kører 
Pauline & Cæsar <3 Dressurponyen og springrytteren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
15-05-2007 21:54 |
|
maeh : hun ser ellers god ud ;0 men tror desværre hun er lidt for dyr for os. :/ Men hvis du sætter hende 15.000 kr. ned, så bare sig til  Sofiie : ih tak (': & det håber jeg også  jeg har faktisk været oppe og prøve den, sød pony, men nok ikke lige det som jeg ledte efter. Pauline ♥Cæsar♥: ja, det lyder jo super dejligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frederikke og mirla (L) |
17-05-2007 21:28 |
|
flere ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeej |
EmilieHau ♥Emilie elsker Mister |
17-05-2007 21:55 |
|
ej har du været ude og kigge på Dusty? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
17-05-2007 22:05 |
|
Hope, hoppe med fuld stamtavle, 6 år, hun er lige blevet målt så hun kan gå C-stævner til 149cm m. sko, springer helt fantaktisk, men er ikke redet så meget, så hun skal lige rides lidt op. Pæn at se på, godt sat sammen, 40.000,-
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
18-05-2007 12:50 |
|
EmilieHau ♥Emilie elsker Mister: jeps. kender du hende? rigtig sød pony ellers. Men jeg er dressur rytter, og hun er tydligvis meget bedre til spring.. Kode123; det skal jeg overveje, men tror ikke helt jeg kan magte det. Ved ikk s:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|