|
|
| KOM MED NOGLE ENGELSKE FIF ! |
| Forfatter:  |
LilleFie |
| Dato:  |
10-05-2007 17:02 |
|
Jeg skal til eksammen imorgen, i engelsk vi skal havde nogle grammatik øvelser, en skriftlig opg. , og noget lytte og læse dims. Så nu spørger jer, om i har nogle engelske sider med grammatik ? Eller nogle fif? Eller råd når man skal til afgangs prøve i engelsk .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| slaaap... |
|
|
slaaap af så går det nok (;
-Æblet ..Vi er sgu alle så kloge.. -Så hvorfor sgu jeg ikke også være det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ijdfgfhfgh |
|
|
skaf den bog der hedder den lille hjælper + en god stor ordbog 
Lulu ×_+ Med Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
10-05-2007 17:19 |
|
Æblet - Trækker vejret ind og ud , men det hjælper ikke på min stavning eller forståelse :/ oo2-Pirat - Den lille hjælper , tja vi har hæftet: " Noget om ... ...den engelske grammatik " Har været igennem de godt 63 sider og så sidder man med føelsen af bagefter - hvad fik jeg ud af det? Suk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gbjkfæl |
ChaaLLee |
10-05-2007 17:27 |
|
husk s på 3. person ental 
♥ Charlotte ♥ Rigtig sport er travsport! www.jpvf.dk
♥ Mulle og Frida, R.I.P ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| engelsk |
|
|
Du skal i hvert fald kunne bøje to be, to have, to do osv. samt sætte d eller ed på reglemæssige udsagnsord i datid. Huske ordstillingen - at grundledet kommer før udsagnsledet. Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om - held og lykke 
Hilsen Maria Cashmir Damgård - Pablo - Casandra Damgård Ofte ved man ikke, hvad man har, før man havde det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Engelske fif |
|
|
Tjaeh, - det bedste fif jeg kan give dig er vel at man skal vide sine svagheder og huske det  Jeg ved min svaghed er kongurens og den skal jeg arbejde på inden eksamen.
Rollo - If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say... R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålålå |
|
|
i min kalender står der: læs godt og husk ordbogen træk vejret
(HEDVIG)LÆRKE Gipsy & Tulle © Søger part | Frederiksberg - tjek præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
10-05-2007 21:00 |
|
Tak' jeg synes selv jeg tager det afslappet - men stadig en smule op og køre. :p Jeg har læst ret meget, mine svaghedder er nok grammatik i det hele taget :S . Men kan alle bøjningerne og sådan. Har husket de meget gamle ordbøger og mit grammatik hæfte! Så helt galt kan det vel ikke gå.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uiugiui |
|
|
I stilen skal du i hvert fald hellere skrive kort og godt end langt og indviklet/usammenhængede . Selvom der stå 300-400år, er det bedre du skriver 250 som er virkelig godt (: .. Nogle der kan komme med nogle historie fif ? (x
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xsdcfrvgthyjlop |
|
|
Har i haft en prøve inden den rigtige prøve? Jeg synes selv den er enormt nem. Og jeg er ikke ret god til engelsk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mauhahaha. |
|
|
Unfair regler, jeg ville gerne op i engelsk .
Mvh, Ukompliceret (MeFeNiRo) F'ck the mainstream 8D . '' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3 Hvem er morderen? Gæt med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| der er jeg dybt uenig! |
|
|
det passer ikke at det er bedre at skrive 250ord - som er gode - end 350 nær så gode ord. hvis der står at du skal skrive 350-450 ord - så ska du også gøre det!! Det trækker ligeså meget ned at skrive mere som at skrive mindre! men ... min engelsklærer - som også er skoleleder har holdt lange "taler" om alt muligt med engelskeksamen og han har virkelig gjort det klart for os hva der er godt og skidt xD hehe.. nogle af tingene er : - KORTE sætninger, let læseligt - hold dig indenfor det angivet antal ord - hverken mere eller midre - INGEN fordanskninger - altså f.eks.: "He is not my cop of the" - det er jo kun noget man siger på dansk  - når du slår et ord op så vær sikker på at det har den rigtige betydning f.eks. ordet -passer- har mange forskellige betydning og mange andre ord hehe... ellers tror jeg ikk jeg kan gøre andet end at ønske dig held og lykke jeg skal jo op samme tid som dig sååå...
Mathilde FC & Sascha Columbine
† Lady Michel † *19-01-91 24-02-07 †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmhmmm |
LilleFie |
11-05-2007 09:13 |
|
Mange tak, godt jeg lige fik det med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| htdhntsht |
|
|
MAthilde: Fordanskninger er ellers til stor morskab for engelsklærere!  Fx: "that was the drop that made the cup float over" Ha ha ha... På engelsk ville man skrive: "The straw that broke the camel's back" Lille-Fie: Hvad du bør huske afhænger meget af om du skal skrive fiktion eller fakta. Men hvis du har svært ved engelsk vil jeg anbefale dig at du skriver i korte sætninger
Louise og Fasion Humlekrogens Hestepension Horze Fyn, åbner d.12 april Stabil rolig hest til rideskole søges! skriv en besked... man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er: |
Liv ♥Islænderfjorden♥ |
11-05-2007 14:08 |
|
i am you are he/she/it is we are they are.
TEAM VSI/NH-Verdens sødeste islænder/nordbakke hoppe STOP DYREMISHANDLING. Den tidligere Islænderfjorden<3islænderfjorden<3<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
11-05-2007 15:49 |
|
Tak for de sidste tip, men de kom lidt for sent - men kan bruge dem senere hen  JEG ER SÅ GLAD ! DET GIK RIGTIG GODT ' ! HUHU .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hnnn |
LilleFie |
11-05-2007 16:01 |