Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

hvorfor er det lige mig?
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 19:13

jeg bliver nok lige nødt til at starte helt fra starten for, at der over hovedet er nogle som vil forstå det xD

i vinters havde min parthest noget astma, og da hun så fik det bedre måtte jeg ride tur, kun tur. men da det var vinter, var der ikk nogle, som ville ride tur med mig :( så min mor kom med op næsten hver dag, så jeg kunne få redet på dyret.

mine venner så jeg ikk særlig meget mere, og til sidst sagde jeg kun hej til dem, fordi at jeg kom sent, og de skulle en hel masse.

jeg måtte så stille og roligt begynde at ride i ridehus, og her for 3 uger siden, måtte jeg ride en hel time normalt, og så kom jeg jo derop lidt tidligt, men så var mine venner sammen med nogle andre, og jeg tænkte ikk så meget over det på det tidspunkt.

men så en uge efter, indså jeg jo at jeg var helt alene deroppe, og mine "venner" ikk var sammen med mig, ved ikk om de ville? og jeg gik rundt og var så ked af det, var flere gange ved at tude, bare jeg så dem.

de gik (går) sammen med nogle af deres andre venner, og de er fair nok, det skal de have lov til. men jeg vil da også rigtig gerne være sammen med dem!

så begyndte jeg jo at tænke, måske er det mig, som ikk gør en indsats for at være sammen med dem.

men men men, så blev hesten syg igen, og jeg måtte (må) kun ride tur. og så tænkte jeg, at nu er det jo så godt vejr, så er der en masse, som vil og kan ride tur med med. men næ nej! de skal ride sammen med andre, elelr også kommer de ikk den dag. og når jeg så kommer derop, når de har lovet at ride sammen med mig, så når jeg at strigle lidt, og så kommer de ridende, og spørger om det er okey at de rider nu, og om jeg er klar. så bliver jeg jo ked af det, for jeg føler at de ikk GIDER at være sammen med mig. så i to uger, har jeg gået tur med den, har måttet ride tur. i to uger hvor jeg har måtte ride, har jeg redet én gang, og det var fordi at min kusine var så sød at gå med mig op til hesten.

og her idag kommer min mor med op til hesten, og så er de igang med at fodre, og 4 af mine venner står, sammen med dem, som fodre og snakker. to af dem, mine "venner", kigger på mig, somom at de ikk kender med overhovedet. og de sagde ikk hej, og så gad jeg jo heller ikk at sige hej til dem, hvis de ikk gad sige hej til mig. da de går ud, er der en som siger hej.

jeg bliver bare vildt ked af det, når de overser mig på den måde!

jeg måtte bare ud med det! og undskyld det belv så langt..

Lori

-my love

-my passion

Smil til verden og verden langer dig en.

-smil igen, og verden langer dig en mere!

0
0
Svar på denne tråd

Tralala ..
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 19:18

Puhha - det lyder godt nok ikke rart !

Tror 'bare' at du skal prøve at få snakket ud om det med dem. Ellers har de jo heller ikke en chance for at vide at du har det så dårligt over det.

Håber at det hele løser sig ! Både med hesten og vennerne !

I am not afraid to keep on living

I am not afraid to walk this world alone

- My Chemical Romance, Famous last words

0
0
Svar på denne tråd

jhjbhjbjbmbjmhb
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 19:30
træls nok :(

Lulu ×_+

Med Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

Lullubullu-
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 20:02
Ejj, surt. Kender det - alt for godt :\ Bliver bare så ked af det.

M.V.H.. Sisse ;D
Og ja, det er sq da mig med den elskede Bowie <'33
.. Den halve parade er den alle taler om,
Men ingen hved hvad er ..
0
0
Svar på denne tråd

nhfkwjefkgk
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 22:47

Har du prøvet at snakke med dem om det?

~NUMSEFISKEN~
¤Med Equito's Litote¤
*Mål er drømme med en deadline*

www.123hjemmeside.dk/equitoslitote/ 8343021
0
0
Svar på denne tråd

ccc
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 21:08
Numsefisken; ikk endnu.. men jeg ser dem jo heller ikk så meget, kun når de går forbi mig..

Lori

-my love

-my passion

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er det trælst..
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 21:32
nej . Det må bare være ubehageligt. Er der ingen andre på dit ridested, som du kan se er lidt "ensomme" ? Ellers så få din hest flyttet.. held og lykke

»'.. Kirstine Bøndergaard.
Spegill (L') - Mit et, mit alt.
Nu også snart med Svala..'?
Islændere'? Ja da..!
0
0
Svar på denne tråd

bummelum?
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 21:51

sådan havde jeg det også på et tidspunkt :'|

det var dagen efter et stævne, & jeg følte mig virkelig bare udenfor s; så det endte med jeg sad nede ved min parts boks & små græd lidt :'|

håber det kommer til at gå bedre <3 få snakket ud med dem om hvad der evt. kunne være årsagen til de 'ikke gider'

.. Camilla & Kazmir {L}

- ENGHØJS PONYCLUB <3 -

ugerne 29&42 ('; kommer du?

0
0
Svar på denne tråd

fff
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 19:41
Kristine-BB; kan ikk få den flyttet,hende som ejer rideskolen, ejer min parthest.. :/

Lori

-my love

-my passion

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider