|
|
| 3 dags c-stævne i sdr. hygym ? |
| Forfatter:  |
L-F |
| Dato:  |
08-05-2007 21:59 |
|
Mooojn ænder  Nu er jeg lige lidt nysgerrig og skal høre om der er nogen herinde fra som tar tænkt sig at dukke op til 3 dags distriktsstævne i sdr. hygum næste weekend (18.-20 maj) ? Der går både hest og pony spring og hest dressur. Det ku da være hyggeligt hvis man mødte nogen herfra ;d Jeg er selv til stævne hele weekenden med både Felix og Checar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalla |
|
|
JAAA jeg kommer og holder dig med selvskab seje  BÅDE med speedy'weedy og osten 
» Janni « Speedy The Speedfighter «3 JHN'S CHAMPIONATSLISTE SPRING PONY 2007 ! Send resultater til mig; Rytters Navn Hestens Navn Hesten kat. Stævnetype Placering Klasse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsnafansnkfk |
L-F |
08-05-2007 22:18 |
|
OMG ! ikk dig igen  hahahahah . ej det blir sjaaaw . denne gang hærger vi både springbanen for hest og for pony  wiiie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalall |
|
|
huhu , vi jorde begge banerne for vildt op 
» Janni « Speedy The Speedfighter «3 JHN'S CHAMPIONATSLISTE SPRING PONY 2007 ! Send resultater til mig; Rytters Navn Hestens Navn Hesten kat. Stævnetype Placering Klasse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Jeg har desværre ikke nået og få taget rytterlicens så jeg kommer ikke 
Sine R. Kulmback ♥Teckla & Olympia♥ ^ Jeg elsker jer ^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thanks for the memories |
Marije |
09-05-2007 17:07 |
|
Kommer alle dage  Skal springe fredag og søndag og om lørdagen skal jeg vist side i dommertårnet til hest spring...
Marije med de dejlige heste! Agent 007 & Regina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Sig og Chamai |
09-05-2007 21:20 |
|
Ja, jeg kommer, hvis hesten kommer sig ordentlig over sin halsbetændelse... Hvad skal i starte?
- Pernille Sig ♥ Chamai ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nsknglknglksa |
L-F |
09-05-2007 21:52 |
|
Sine: surt ;S Marije: Okaaay så må du lige hilse hvis du ser mig. Pernille Sig: fedt hva ska du starte ? krydser fingre for at den når at blive rask. Jeg skal ride lidt LB og så nogle La klasser på dem begge.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fisodphbiza |
LilleLukz ♥Lille-Lukas♥ |
09-05-2007 22:46 |
|
jeg kommer! skal starte min lille Kylle hehe...
LilleLukz <3 <3 Lukas, Calypso Alsidig, Lillegaard's Fugy og Lexington <3 -- 9. - 10. juni skal Lexington til DSA i Guldager Rideklub  glæder mig !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Line: Jaa meget surt.. Men nu har Teckla fået sit konkurencepas og jeg tager klar-parat-start d. 19 maj, og den skulle jeg gerne bestå så jeg kan få sytterlicens hurtigst muligt  Så i kommer nok snart til at se mig til c-stævner 
Sine R. Kulmback ♥Teckla & Olympia♥ ^ Jeg elsker jer ^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| davs... |
|
|
kommer nok op og kigger.. skal ikke starte selv ... Tessa er ikke klar efter det sidst (:
•°..Skrev Frk. Krid°• - Hende med Tessa & Sera © Regndækken til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaa |
Mette ♥Rondale♥ |
10-05-2007 11:05 |
|
jeg kommer fredag  tika cup og la ..
Hilsen Mette >> Moorland's Rondale, Perle, Naomi,Bonnie,Golden Hero & Lex 35 <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
|
|
Jeg kommer alle dagene med Dun Dream Doll I er velkomne til at sige hej? Jeg vader nok rundt i JHN trøje, så ingen dårlige undskyldninger på den konto  Jeg skal starte: Fredag: Tika og LA Lørdag: LA og LA Søndag: LA og MB
*Flicka* Do you have sweet dreams? I have! 'Cause I have the best and sweetest dream doll Dun Dream Doll
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjhbnkjbkjbk½ |
L-F |
10-05-2007 13:45 |
|
Ea: okay :p har du fundet dig en ny hest ? Sine: det lyder jo bare rigtig godt  Tessa sera: Godt nok ;d vi ses jo her i weekenden ... Mette: vi ses skal du ha fjordbollen med ? ;d Flicka: lyder godt Red du egentlig ikk en nulrunde i MB her for ikk så lang tid siden ? mener jeg kan huske ... men vi ses jo nok så. Er det ikk lidt meget for ponyen at gå 6 klasser ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfrahklfazhbjnrf |
10-05-2007 14:10 |
|
Line: ja Lexington. han er bare rigtig sej.! hehe.. hvis du skal starte Checar i guldager om søndagen kan du måske nå at se ham. der skal han nemlig gå DSA, for han må ikke gå andre stævner.
LilleLukz <3 <3 Lukas, Calypso Alsidig, Lillegaard's Fugy og Lexington <3 -- 9. - 10. juni skal Lexington til DSA i Guldager Rideklub  glæder mig !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum... |
Marije |
10-05-2007 14:37 |
|
Line: Jah, det skal jeg da nok prøve at huske 
Marije med de dejlige heste! Agent 007 & Regina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævne |
Henriette ♥TUMLE♥ |
10-05-2007 15:15 |
|
jeg skal ikke selv starte "/ men min gode veninde skal starte pony spring, og jeg skal med  har ikke helt styr på hvilke klasser det helt præcist er. Men jeg er næsten sikker på at det er om lørdagen hun starter XD
©Tumle og Henriette© Du er alt <3 Fjordheste styrer XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LineFrederiksen |
|
|
LineFrederiksen: Jo jeg gjorde Det var vores første MB og den første MB jeg nogensinde har redet, så det var rigtig godt  6 klasser.. tja, Dun er i topform og alt hvad vi mangler er rutine, så vi prøver. Hvis hun kører alt for meget op i en spids og ikke virker i form til det søndag er det jo ikke værre, end at vi kan melde fra igen 
*Flicka* Do you have sweet dreams? I have! 'Cause I have the best and sweetest dream doll Dun Dream Doll
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Sig og Chamai |
10-05-2007 20:31 |
|
Line: Ja, tror hun når det  skal starte LB og LA lørdag & søndag. skal starte den der cup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalalal |
L-F |
10-05-2007 20:47 |
|
Ea: lyder da godt. fortæl lige lidt om den ... jeg kommer ikke til Guldager med Checar. Den skal gå rigeligt med stævner inden sommerferien, så jeg tar til Horsens med Flex den weekend i stedet. Marije: Godt så  Henriette: Okaay, lyder godt. Hva hedder din veninde og ponyen ? Bare hils hvis i ser mig ;d hehe . Og held og lykke med veninden Flicka: ejj hvor flot sys nok heller ikk jeg havde set sig i Mb'erne før, men det var da bare helt kanon så . Okaay, men jeg mener bare ikk at man MÅ starte 6 klasser når det kun er over 3 dage ? men det skal jeg nu ikke gøre mig klog på  Pernille: Godt at høre Er det på hestebanen du skal ride ? Hva hedder du og hesten - vi skal jo sikkert starte mod hinanden så :d
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Sig og Chamai |
10-05-2007 20:49 |
|
Skal starte 1'er pony (: Hedder Pernille Sig og hesten hedder Chamai.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg mener |
Camilla ♥Aladdin Toby Cæsarb |
11-05-2007 11:17 |
|
LineFrederiksen *Felix*: Det er rigtig nok! Iflg. dansk rideforbund MÅ man kun ride 5 klasser på en weekend( Fredag lørdag søndag) Selv syntes jeg også det er meget voldsomt at starte 6 klasser på en hest der mangler rutine 
Camilla silfen Toby Aladdin Cæsar ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fsdnglh |
11-05-2007 11:23 |
|
Line: han er 4år og omkring 175cm i stg han er bare rigtig nem, og er rigtig lærernem, han har spruget ca. 10 og springer allerede baner på 1m, men dobbelt spring og 3-kombinationer og han kun været redet siden midt i januar. så vi regner stærkt med at han bliver klar til DSA! også regner vi da os med at vi os tager DSA næste år ;P hehe. hva stævenr skal du med til på Checar?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
|
|
Camilla: Hov, det har jeg ikke hørt om før.. Jamen, så skal jeg jo nok 'kun' starte 5. Og jeg skrev intet om at Dun mangler rutine - JEG eller Dun og jeg som par, mangler rutine i de lidt større klasser, det er der dem ligger. Dun har såmænd redet ikke så få stævner med forrige rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Nej. Jeg skal til mors der ;p
- Nadia. Med SUPERponyerne Silver Sock & Penny Lane -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| !!! |
|
|
Alt hvad jeg kan finde i reglementet om antal starter pr. dag er dette: Antal starter pr. dag: Ingen hest må startes i mere end 2 klasser pr. dag. Ved B-stævner for ponyer i dressur må ingen pony startes i mere end 1 klasse pr. dag. Ved D-stævner eller lavere kan hesten have op til 4 starter pr. dag, så længe ingen starter er over sværhedsgrad 0. Ingen ekvipager kan have mere end 2 starter pr. dag. I military dog kun én klasse pr. stævne uanset stævnetype. Ingen hest må starte mere end én gang i hver klasse ved samme stævne. Jf. dag pkt. 412.1.1. Ved D-stævner kan det dog i propositionerne fastsættes, at hver hest må starte to gange i klasser op til og med LB springning og LB3 dressur, med forskellige ryttere. I dressur må hver hest kun startes i konkurrencer af samme eller to på hinanden følgende svarhedsgrader ved samme stævne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfksnfksfk |
L-F |
13-05-2007 18:04 |
|
Pernille: oki doki så ses vi nok. Camilla: sys nok tak Ea: lyder jo rigtig godt. blir spændende. hmm.. altså den gik til stævne her i weekenden, så skal den gå sdr. hygum, så aabenraa, så gråsten og så til sjm hold i bryndumdam vidst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| davs ... |
|
|
Line : ja det gjorde vi... Jeg komme r måske om lørdagen, for vil gerne se Lin ride :b Men fredag kommer der en og prøver Tessa.. sååh (:
•°..Skrev Frk. Krid°• - Hende med Tessa & Sera © Regndækken til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fajfnkjankfj |
L-F |
14-05-2007 15:12 |
|