Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

har du haft problemmer med ponyen
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 21:26

Hejsa

Jeg har for 2 uger siden, fået en super sød 1 pony. Før havde jeg en 2 pony, men første dag jeg red den, bukkede den mig af. Pga forkert sadel/fibersprængning i ryggen, så den stod stille i 1 uge, men er nu klar. Min ridelære har redet den, og siger den er så fin og sød, samt at den er mere rolig end min forige pony. Hvilket jeg ikke synes passer, jeg er desvære blevet meget utryg ved den, og er bange for at den smider mig af, eller stikker af.

Har i nogen gode råd, til hvordan jeg kan lære at stole på at den ikke smider mig af.?

Har i evt selv haft problemmer, med jeres pony. fortæl gerne hvilke og om det gik over osv.

0
0
Svar på denne tråd

is med fløde
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 21:28
Tror bare den prøver dig af - prøv evt at tage den i longe inden du sætter dig op på den?

Lotte med araberponyen Grafik ox

Den omvanderne Naruto fan er ankommet.
Rigtige rytter rider araber
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 21:32
Den er rolig nok.
0
0
Svar på denne tråd

gjfgjgf
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 21:36
Må ligesom TheÆblemos sige at den nok prøver dig af. Kender godt det med ikke at stole 100% hesten, men det bliver du nok lidt nød til hvis du skal komme videre Dermed ikke sagt at du skal skærer ned på din "opmærksomhed", men prøve at give den en chance:) Den er jo ikke ond

Mvh. Maja"-

Royal Royce- Røjsen<3

Mons & MikexD

www.gelsaadalen.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 21:42
Nej ved bare ikke helt hvordan tør ik være alene med den
0
0
Svar på denne tråd

Jeg elsker mine heste<3(Ponyer:p)
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 21:49

Så få din underviser til at hjælpe dig de første par gange indtil du er tryg!

Stort set alle mine ponyer har prøvet mig rigtig meget af! Dog var der en der var så slem at vi blev nød til at aflevere den tilbage, da den stejlede så højt at den faldt bagover, hver gang jeg satte mig op på den! Og det gjorde den overhovedet ikke da vi prøvede den...

Camilla silfen

Toby Aladdin Cæsar

©©©

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 21:52
Nej men jeg er bare nervøs ved den, derer intet over for andre ponyer
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider