- Jeg står og tænker på at købe mig en ny mobil, da min mobil er gået en lille smugle i stykker efter den tøj en tur i snene :S Sååeh, var lige inde og kigge på nogle mobiler. Faldt over den Sony Ericesson, for vil gerne have en med et godt kamera men ikke hvor amn skal betale røven ud af bukserne - så jeg tænke på, er der nogen af jer som har denne mobil, eller kender en som har den
- Og hvis man eventuelt kunne se et billede som er taget med dne.
Hvis der er joystick på den, kan den ikke anbefales fra mig. De fleste joystick går hurtigt i stykker eller bliver stive. Du vil blive meget gladere for en med sideknapper, og de holder altså længere Selv skal jeg også have en ny sony ericsson (det er altså de bedste), og vil selvfølgelig allerhelst have den nye W880i - den flade, men den har jeg ikke råd til, så det bliver til en W810i i hvid.
Jeg aner ikke hvilken det er, men jeg kan bestemt anbefale en w810i. Den er god og kan alt muligt, som jeg ikke har fundet ud af endnu tror jeg. Den er dejlig at skrive på og forholdvis nem at betjene (ikke lige så nem som Nokia, men nem hvis eller er vant til sony)