|
|
| spørgesmål?! |
|
|
Navn: alder: højde: har du hest: hvad er din yndlings gangart: hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): hvor mange gange i ugen rider du: hvad hedder dem/den du rider på: hvor gammel er den/de: hvad race er den/de: hvor høj er den/de: Hvad er din yndlings race: Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: ser du paradise Hotel: Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: svare lige selv Navn: Line alder: 13 snart 14 højde: 168 har du hest: Nein hvad er din yndlings gangart: Galop hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Dressur og lidt western hvor mange gange i ugen rider du: 4-5 hvad hedder dem/den du rider på: Prins - Twist - Einstein - Hottentott hvor gammel er den/de: 15 - 7 - ? - 14 hvad race er den/de: Nordbagger/Araber - DSP - Haflinger blanding - DV hvor høj er den/de: 145 - 152 - 160 - 168 Hvad er din yndlings race: Nordbagger Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: Springning tror jeg ser du paradise Hotel: JEah Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: Michelle og Andreas eller Fatih
©Tokio - Hotel fan© Tab og vind med samme sind. elsker dig Prins. ~Prins & Sheri I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfhhh |
| Forfatter:  |
Frederikke og Mirla (L) |
| Dato:  |
05-05-2007 11:28 |
|
Navn:¨ - Frederikke . alder: - 12, snart 13. højde: - 152 cm. har du hest: - ikk' endnu. hvad er din yndlings gangart: - hm. galop, tror jeg  hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): - mest dressur, men også spring a og til. hvor mange gange i ugen rider du: - 3-4 gange. hvad hedder dem/den du rider på: - Mirla  hvor gammel er den/de: - 15 år. hvad race er den/de: - welsh mountain. hvor høj er den/de: - 119  Hvad er din yndlings race: - hm, sports ponyer. Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: - dressur på et højere plan. Jeg synes øvelserne er total nice  ser du paradise Hotel: - ja. Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: - Fatih, uanset hvem han står sammen med. Ser ham helst med Christine, men det vil tiden jo vise. . (:
» Frederikke Sadolin « Med Superdyret Mirla (L) ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål |
CJessen (StarBoy) |
05-05-2007 11:35 |
|
Navn: Catja alder: 17 højde: 164 har du hest: Pony, ja  hvad er din yndlings gangart: Hmm, ved jeg ikke. hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Mest dressur, men da også tur og lidt spring. hvor mange gange i ugen rider du: Hver dag hvad hedder dem/den du rider på: Kattingegårds My Boy(min egen), Holms Juventa(en jeg har i ridning) hvor gammel er den/de: Boy= 13 år, Juventa= 9 år hvad race er den/de: Boy= NF, Juventa= Tinker hvor høj er den/de: Boy= 147, Juventa= omkring 138-140 Hvad er din yndlings race: Hmm? Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: Øhh? Elsker dressur, og har ikke lyst til at lære andre som sådan. ser du paradise Hotel: Hehe ja Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: Ved ikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika |
05-05-2007 14:41 |
|
Navn: Erika alder: 17år højde: 1.76m har du hest: Nej, men passer min søsters hvad er din yndlings gangart: Kommer helt an på mit og hestens humør hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): fortiden er det lidt genoptræning i dressur og så turer hvor mange gange i ugen rider du: Øhm, ved ik rigtig.. 3-5 gange hvad hedder dem/den du rider på: Amigo hvor gammel er den/de: Han er lige blevet 17år hvad race er den/de: Fuldblodsaraber hvor høj er den/de: 1.58m Hvad er din yndlings race: De tungere, alá Holstener, hannoveraner og så en Shire Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: Aner det ik ser du paradise Hotel: Nej Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: ---
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spørgsmål |
|
|
Navn: Isabella alder: 14 højde: ca. 165 har du hest: Nej hvad er din yndlings gangart: Ved ikke. hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Dressur. hvor mange gange i ugen rider du: 3-4 gange. hvad hedder dem/den du rider på: Soffi, Bijou, Flashlight. hvor gammel er den/de: 21, 19, 10 ca. hvad race er den/de: gider ikke skrive det hele. hvor høj er den/de: 1,43. 1,65. 1,48 Hvad er din yndlings race: Frieser Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: ved ikk. ser du paradise Hotel: Ja.<3 Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: Kenneth & christine eller Fatih (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :D - |
|
|
Navn: Natascha alder: 12 højde: 157 har du hest: nej hvad er din yndlings gangart: alle 5  hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Dressur, spring, ture og gangarts'ting hvor mange gange i ugen rider du: 1-2 hvad hedder dem/den du rider på: Fengur, Neisti, Draumur, Rökkvi, Melnir og Haakon  hvor gammel er den/de: 7-12 ca. hvad race er den/de: Islændere hvor høj er den/de: 135-145 Hvad er din yndlings race: Islænder  Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: ??? ser du paradise Hotel: Nej.. Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: ...
Tazz Islænderfreak. -der er nok en grund til folk siger jeg er underlig? Spizz en izz, gi znuzk et kizz, og ta hjem til mizz :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
|
|
Navn: Karina alder: 20 højde: 1,75 har du hest: Nej ikke pt hvad er din yndlings gangart: Trav, galop.. hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Dressur og ture hvor mange gange i ugen rider du: Forskelligt! hvad hedder dem/den du rider på: Yrsa, Picasso og Jessie hvor gammel er den/de: 14, 5 og 6år hvad race er den/de: DV, Frederiksborg og pony-blanding hvor høj er den/de: 1,60 - 1,68 - 1,48 Hvad er din yndlings race: Det ved jeg ikke. Heh Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: Det ved jeg ikke? ser du paradise Hotel: Ja for det meste.. Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: Christine, Andreas eller Fatih...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Weee |
Linsen ♥Laban og Frøken Futte |
05-05-2007 15:14 |
|
Navn: Line alder: Snart 12...weee... højde: Er lii blevet målt til 1,51 har du hest: Nej..Men passer to ponyer hvad er din yndlings gangart: alle...Weee.. hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Dressur,Spring og nogle ture... hvor mange gange i ugen rider du: Jeg har ridetime engang om ugen eller ride jeg bare derhjemme på dem jeg passer hvad hedder dem/den du rider på: Derhjemme hedder de: Laban og Frøken Futte... På rideskolen hedder den: Bianca..Men skal måske snart ride på en anden hun skal nemelig snart have føl..Wee.. hvor gammel er den/de: Laban er 22 Frøken Futte bliver 4 i år og hende jeg ride på, på rideskolen(Bianca) hende ved jeg ik hvor gammel der er hvad race er den/de: Laban: Blanding af Araber og Inslænder...Wee... Frøken Futte: Shetlænder hende jeg ride på rideskolen(Bianca) ved jeg ikke helt hvad hun er . hvor høj er den/de: Laban er imellem 1,45 til 1,48 Frøken Futte 90 cm Hende jeg rider på ridesklen(Bianca) ved jeg ik Hvad er din yndlings race: Alle...Jeg syntes alle racer har noget spichelt i sig Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: ??? ser du paradise Hotel: Engang imellem... Hader det, Kan ik se hvad det skal til for.. Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: ER fatisk ret lideglad
»'Koer? '« Søger hingst til shetlænder Max. højde 130 Hvis du har den så skriv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| adasdasdas |
C-harlotte |
05-05-2007 15:25 |
|
Navn: Charlotte chritiansen alder: 15 år højde: 167 cm har du hest: Ja, 2 hvad er din yndlings gangart: Uhh, kan lide dem alle hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Lidt af hvert hvor mange gange i ugen rider du: 5-6 hvad hedder dem/den du rider på: Anton og Victor(Har problemer med ryggen så han rides ikke lige i øjeblikket) hvor gammel er den/de: 14 og 20 år hvad race er den/de: Fjordhest og travhest hvor høj er den/de: 145 og 155 cm Hvad er din yndlings race: Ved ikke Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: ? ser du paradise Hotel: Nææ Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: Fatih og ?
Vær tro mod dig selv, ellers går det galt ! ღAnton+Victorღ - i er de dejligste!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nhjnhyhtrw |
heste-piiiin |
05-05-2007 15:32 |
|
Navn:Line alder:13 højde:1,61 ca har du hest:nej men har halvpart og passer en hvad er din yndlings gangart:galop det er sjovest  hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v):dressur og ture hvor mange gange i ugen rider du: 2 gange tirsdag og onsdag hvad hedder dem/den du rider på:rideskole: Sonic og halvpart Domina hvor gammel er den/de: sonic: over 10 heh Domina 14 eller 16 kan ikk huske hvad race er den/de: Sonic: dansk varmblod Domina fjordhest hvor høj er den/de: Sonic 1,54 Domina 1,45 tror jeg Hvad er din yndlings race:fjordhest  Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: western ridning er da vildt sejt.  ser du paradise Hotel: ikk særlig tit Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: uhh??
Hilsen Line.. Søger ikk part mere. :D jubbiiii 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Navn: Sofie alder: 17 højde: 165-170 har du hest: Ja hvad er din yndlings gangart: Kommer an på hvad jeg rider hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Dressur og ture hvor mange gange i ugen rider du: Så mange gange som jeg har tid til hvad hedder dem/den du rider på: Chela hvor gammel er den/de: 11 hvad race er den/de: Araber hvor høj er den/de: 155 Hvad er din yndlings race: Ingen Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: Vil gerne være bedre inden for dressur ser du paradise Hotel: Ja Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: Nu nåede jeg dersværre ikke at se det torsdag, så ved ikke hvem der er røget ud. Men Kristine og Kenneth er yndlingerne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Navn: Kamilla Elisabeth alder: 14 år højde: 174 har du hest: Nej ikke mere hvad er din yndlings gangart: Galop hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Helst spring hvor mange gange i ugen rider du: .-. hvad hedder dem/den du rider på: .-. hvor gammel er den/de: .-. hvad race er den/de: .-. hvor høj er den/de: .-. Hvad er din yndlings race: Araber Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: Ved ikke? ser du paradise Hotel: Ja Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: Christine
- Kamilla Elisabeth =D I just hope you know, that if you say Goodbye today , i'd ask you to be true Cause the hardest part of this, is leaving you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svar |
|
|
Navn: Maiken alder: 15 år højde: 1,63½ har du hest: Nej, men halvpart. hvad er din yndlings gangart: Det er forskelligt. Skridt er hyggeligt hvis man rider sammen med en og snakker. Trav er fin hvis man skal arbejde med hesten, uden at den skal blive for træt. Galop er vildt sjovt i fuld fart over markerne, det samme er flyvepas. Og Tølt er enormt behagelig at ride, specielt hvis man rider langtur. hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Islandsk ridning, dressur, pony-games og ture. Og nogle gange bliver det da også til lidt spring. :] hvor mange gange i ugen rider du: 5-6 gange. hvad hedder dem/den du rider på: Floki, Gaifa, Malou og Patrick hvor gammel er den/de: Gaifa er 4-5 år. Resten aner jeg ikke. hvad race er den/de: Floki og Gaifa er islændere. De andre ved jeg ikke. hvor høj er den/de: Malou er en stor 3'er pony. Floki er vidst 2'er og Gaifa er 1'er. Patrick er hest. Hvad er din yndlings race: Islænder. Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: De ridedicipliner jeg syntes er 'seje' rider jeg allerede. ser du paradise Hotel: Nej.
Mvh. Maiken Spis maden, før den spiser dig! -- Hardcore Nightwish og Tokio Hotel fan. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
Signé (Victoria) |
06-05-2007 12:58 |
|
Navn: signe . alder: 13 . højde: ca 161 . har du hest: pony, hehe . hvad er din yndlings gangart: galop ellr trav , galop tror jeg . hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): spring . hvor mange gange i ugen rider du: meget forskelligt . helst hver dag . hvad hedder dem/den du rider på: victoria. lidt micki, lidt bertha . hvor gammel er den/de: victoria er 6. Micki er 12 . Bertha er 12 eller 13 . hvad race er den/de: victoria og bertha er knabstrupper . mickis race er ukendt (: hvor høj er den/de: Victoria 137 , Bertha 148 , micki 125 . Hvad er din yndlings race: ved jeg ikke . Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: aner jeg ikke s: ser du paradise Hotel: nej ville gerne . har ikke kanalen. Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: ...
S:gne Holm x V:ctoria :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
Navn: Bianca Lunn Hvolbøll alder: 14 højde: 164. har du hest: Nej pony hvad er din yndlings gangart: øhm. Trav/Galop s: hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Dressur hvor mange gange i ugen rider du: 6 - 7. hvad hedder dem/den du rider på: Maestro <3 hvor gammel er den/de: 6 hvad race er den/de: Tysk sportspony hvor høj er den/de: 148 med sko. Hvad er din yndlings race: Sportsponyer Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: øhm? ser du paradise Hotel: Ja Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: Fatih 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar da.. |
|
|
Navn: Katrine alder: 17½, blir' søreme 18 i slutningen af august.. højde: Omkring 161 cm. har du hest: Nej, men i øjeblikket er jeg på jagt efter min første hest. Jeg glæder mig som et lille barn, til at finde hestEN. Men hvor er det dog svært at finde den. hvad er din yndlings gangart: Jeg kan godt lide trav faktisk, men det kommer helt an på hesten. På Hannibal ELSKER jeg hans galop, for det føles nærmest som at sidde i en bløøød sofa og han har så mange lækre temposkift i galoppen. hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Dressur. hvor mange gange i ugen rider du: Lige i øjeblikket alt for få gange, efter min egen mening. Før red jeg 7 gange i ugen, nu rider jeg omkring 1-3. hvad hedder dem/den du rider på: Hannibal og Herkules hvor gammel er den/de: Hannibal er en "ældre herre" på 15, men det kan man ikke mærke på ham, da han elsker at lave noget og stadigvæk er utrolig smidig og smuk. Herkules er omkring 10, men opfører sig som én på 4..  hvad race er den/de: Hannibal er Dansk Varmblod, Herkules er fjordhest. hvor høj er den/de: Hannibal er den perfekte højde til mig, nemlig 157cm. og Herkules er omkring de 145.. og så er han godt tyk i øjeblikket. Hvad er din yndlings race: Tja.. kan nu rigtig godt lide de gule fjordheste. Men på det seneste er jeg også blevet helt pjattet med New Forest ponyer. Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: Engang vil jeg starte Military - synes det virker nice! 
/ Shirk Hest købes: 4-11 år, stang ml. 155-163, max. 24.000 "I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Navn: Helena alder: 15 år højde: ca 168 har du hest: ja hvad er din yndlings gangart: Tölt hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Islænderridning og tur hvor mange gange i ugen rider du: 2-5 gange hvad hedder dem/den du rider på: Prinsessa hvor gammel er den/de: 7 år hvad race er den/de: Islænder hvor høj er den/de: 1,38 Hvad er din yndlings race: Islænder Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: Kunne godt tænke mig og prøve at ride jagter ser du paradise Hotel: Nej Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: ---
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spørgsmål.. |
|
|
Navn: Pernille alder: 14 år højde: 157 cm  har du hest: ja <3 hvad er din yndlings gangart: galop  hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): ja hvor mange gange i ugen rider du: 6 gange, altså min pony har en dags fridag.. hvad hedder dem/den du rider på: Papaya hvor gammel er den/de: 7 år hvad race er den/de: dansk sportspony.. araber og new forest hvor høj er den/de: 144 cm Hvad er din yndlings race: mange.. men min pony er smukkest :p Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: øh.. kan godt li øgninger i trav  ser du paradise Hotel: ja Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: Andreas og Michell
† Ich Liebe Mein Pferd, Papaya † ♥You are the onlyone for me♥ Jeg er en ægte Miller :b! Arto; PernilleLiciousz, Msn; Super_pernille64@hotmail.com PERNILLExPAPAYA (L) Du er mit liv sødeste ven! En ven for livet,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er sulten |
Hemmistrine |
06-05-2007 15:52 |
|
Navn: Trine alder: 15 højde:161,5 har du hest: næh, men min mutti har to hvad er din yndlings gangart: galop hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): dressur, men mest ture hvor mange gange i ugen rider du: 2 eller sådan noget hvad hedder dem/den du rider på: @!#$ør hvor gammel er den/de: 15 hvad race er den/de: dv hvor høj er den/de: 163, deromkring Hvad er din yndlings race: ved ikke Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: Gad godt lære western, springning eller military. ser du paradise Hotel: næh Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: don't know
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| la la la la la |
Kirstine-BB |
06-05-2007 16:41 |
|
Navn: Kirstine Bundsbæk Bøndergaard alder: 12 - fødselsdag den 04-12-94 højde: Nok omkring de 160? har du hest: Helpart? hvad er din yndlings gangart: Tölt og skridt - men selvfølgelig er fræsergalop det bedste nogle gange. hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Islænder/dressur og ture hvor mange gange i ugen rider du: 3-4-5 hvad hedder dem/den du rider på: Spegill <3..' Og snart hans mor Svala <3 hvor gammel er den/de: Spegill er 4, Svala er 9 hvad race er den/de: Islændere hvor høj er den/de: 135 - 140 Hvad er din yndlings race: Islændere, men shettere er da søde <3 Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: Gad godt ride prof dressur, men ridning i damesadel ser seeejt ud. ser du paradise Hotel: Min nabo Emma-BB skal altid hjem og se det, så nogle (få) gange ser jeg det med hende  Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: De er alle sammen hjernelamme 
»'.. Kirstine Bøndergaard. Spegill (L') - Mit et, mit alt. Nu også snart med Svala..'? Islændere'? Ja da..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Navn: Freja Mikaelsen x) alder: 15 højde: 175 cm har du hest: Jaa hvad er din yndlings gangart: Galop  hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Dressur hvor mange gange i ugen rider du: 5-7 dage om ugen hvad hedder dem/den du rider på: Appel, Fea, Bailey og om 3 år Hjalte, Baloo hvor gammel er den/de: 12, 8, 10, 2 måneder, 14 år hvad race er den/de: Fjordhest, Fjordhest, Amerikansk Paint og Fjordhest, Islænder hvor høj er den/de: 146, 145, 155 , 120 og 122 Hvad er din yndlings race: DV, Fjordhest, Islænder og Irish Cob Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: Skal snart lære at ride western, da vi har købt en westernhest  ser du paradise Hotel: En sjælden gang Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: s: ?
¬ Fяeja† Appel Halsnæs & Hjalte Følsbjerg ‹3 - Stutteri Følsbjerg 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgrey |
Fionabona »Fiona« |
06-05-2007 20:50 |
|
Navn: fiona alder: 13 højde: 175 cm. ca. har du hest: ikke min nej . desværre  hvad er din yndlings gangart: galop :b og tölt hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): ture hvor mange gange i ugen rider du: 1-2 gange om ugen hvad hedder dem/den du rider på: Tulle, Hallur, Hafnia, Magnus osv. hvor gammel er den/de: Hallur er vistnok mellem 19-23 år gammel . Hafnia er 18 . de andre ved jeg ikke hvad race er den/de: Tulle: norbagge, Hallur: islænder, Hafnia: haflinger, Magnus: blandning hvor høj er den/de: det ved jeg ikke præcist Hvad er din yndlings race: shetlænder og islænder Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: ville gerne prøve western  ser du paradise Hotel: nej med ville rigtig gerne (har ikke tv3)
...bare min mening ? { Fiona Bauder } » Tulle & Hallur <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grissen |
|
|
Navn: Emilie alder: 13 år højde: 160 cm har du hest: Ja hvad er din yndlings gangart: Trav hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Det hele hvor mange gange i ugen rider du: 6-7 hvad hedder dem/den du rider på: Moonlight og Tinker Choice hvor gammel er den/de: Moonlight er 12 år. Og Tinker Choice ved jeg ikke hvad race er den/de: Blandinger hvor høj er den/de Moonlight er 130 cm og Tinker Choice 160 cm Hvad er din yndlings race: DV Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: Dressur  ser du paradise Hotel: Nej! Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: Ingen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
07-05-2007 14:13 |
|
Navn: Sandra alder: 16 år højde: 160 cm. har du hest: Nej, pony q; hvad er din yndlings gangart: Ved ik, skridt ? hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): Dressur, spring, jagt, ringridning og tur. hvor mange gange i ugen rider du: Forskelligt hvad hedder dem/den du rider på: Beauty Star. Snart oz Sunshine. hvor gammel er den/de: Beauty er 7 år og Sunni bliver snart 3. hvad race er den/de: Fuldblod/New forest og Pinto/Fjordhest hvor høj er den/de: Omkring 145-146 i stg. begge to Hvad er din yndlings race: Har ingen Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: ? ser du paradise Hotel: Nej man Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: -
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. My one and only <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
|
|
Navn: sarah alder: 13 højde: 168 har du hest: nope. part hvad er din yndlings gangart: øhm.. kommer lidt an på hvordan hesten går. med min part galop  hvad rider du (dressur, spring, ture o.s.v): hesten har lidt allerig, så det er bare små ture. ellers rider vi dressur, spring og tur hvor mange gange i ugen rider du: 6 gange hvad hedder dem/den du rider på: Lori hvor gammel er den/de: aner det ikk.. omkring de 14 hvad race er den/de: aner det ikk. nogle siger DSP. men hun kommer fra Holland, og hun ligner meget mere en Hollansk Sportspony? lidt forvirrende. og så ligner hun også lidt en araber  hvor høj er den/de: omkring 145 Hvad er din yndlings race: araber og frieser Hvad for en ridediciplin gad du godt lære/ eller hvorfor en syntes du der ser sej ud: øhm.. det ved jeg ikk jeg vil lære det hele  ser du paradise Hotel: nej Hvis hvad for et par syntes i der skal vinde: ..
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|