|
|
| Hvorfor er arto skod? |
|
|
Hej. Jeg synes tit jeg hører folk sige at arto er skod, arto sucks osv. Men folk skriver aldrig hvorfor de synes det? Og det vil jeg da gerne vide.  Jeg synes ikke arto er skod, og bruger tit arto. Ikke ligeså meget efter jeg er kommet på efterskole, men når jeg er hjemme gør jeg.  Også synes jeg også det er ret sejt at man kan se hvad ens venner går og laver, og at se deres galleri osv. Og nogle gange kan man jo også sidde og savle over lækre drenge, hahahah, ej. 
Simone - Brøderup Ungdomsskole 06/07
Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside
Amatør Fotograf Tager ud til stævner, arrangementer og privat. 10 kr. pr. billed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor er arto skod? |
|
|
i<3arto. det er da nemmere end myspace : D
Sabrina & Cava Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arto.. |
|
|
Efter min mening, så er deres debat-side skod, da der er så mange useriøse svar.. Men selve det med, at man kan skrive med vennerne, finde nye venner og klubberne er godt.  Arto er efter min mening ikke skod - det er "OK", men ikke mere end det. :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålållåå |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
04-05-2007 18:02 |
|
jeg synes ikke arto er skod eller at det sucks. bruger det selv en del  vil også sige at det er en helt fin idé som den der står bag siden, har fået.
.. mia svane yo sucker? hæ hæ hæ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345. |
|
|
Jeg synes arto er godt. Men nogle af debatterne kunne være bedre (: Synes nu ikke altid det er useriøst. Men hvis man går ind i 6 debatter, så er det hele næsten useriøst. Men dog meget sjovt at læse. Inde i musik fx. er det meget seriøst, vil jeg sige. Bruger tit arto.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg tror |
|
|
bare folk synes de er for cool til arto når de bliver 15 år
Nicole .. med den intetsigende signatur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
04-05-2007 18:28 |
|
Arto er rigtig skod, fordi der bliver rigtig mobbet derinde, folk på opslagstavlen er ihvertfald overfladiske og sexobjekter. Pædofilernes paradis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LilleFie |
|
|
Jeg er aldrig blevet mobbet på arto?  Jeg har ingen problemer derinde, så det fint nok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfrgthyjuiklop |
|
|
jeg synes det er skod fordi folk de kun har et liv på arto. Folk får venner udelukkende igennem arto (jeg kender en, fx). Personerne lukker alt andet ude og sidder foran computeren 24/7 og bliver blegere og blegere. Og tjah. Når arto engang er yt, bliver det da sikkert myspace. Arto er skummelt. Man kan ikke blive accepteret hvis man har en dårligt billede af sig selv. (jeg har ikke selv oplevet det). Jeg har selv oplevet at der var en der oprettede en profil, og udgav sig som mig. Min veninde fik sig engang en "kæreste", som hun så skulle mødes med. hendes mor vidste intet, men vi fik hendes mor informeret om det, og hendes mor forbød hende det så, derefter gik min veninde i gråd, fordi hun var kommet til at sige ja til at mødes. Ergo kan personerne ikke selv styre det med at mødes med fremmede. Jeg synes det er topfesent man skal betale for alt nærmest. Jeg hader sproget der inde. (sys' i ihk' &&?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klncjknfdhnjf |
|
|
det er ganske enkelt et pædofilt paradis.. og ja man bliver kritiseret konstant - eller jeg gjorde.. syntes det er en side hvor små piger (Undskyld mange gange til jer med arto) udstiller sig selv 
Lulu ×_+
Med Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <tjah.. |
|
|
Synes bare det er kedeligt. Og så er der alt for mange smarte "hey du ser godt ud  "-typer. myspace rocks my socks, det er hundrede gange federe.
♫ This is for you, this is for me This is for love we left in history
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
Rozita92 (HennieRozita) |
04-05-2007 19:43 |
|
ideen er god nok ja. Men for det første gider jeg ik være på en hjemmeside hvor der bliver sagt der er mange pædofile og sårn (tænker på i fjersyn og sårn ) også syndes jeg ikk altid de gør nok ved det, men okay, meeeget lang tid siden jeg har været der inde, måske er det blevet bedere,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålå |
TeamFM |
04-05-2007 19:50 |
|
jeg vil lige tilføje at arto har gjort en masse for at formindske risikoerne for at, ja hvad skal man sige, giver private ting ud. der er lavet et "forældrebrev" som informerer forældrene om hvad der foregår derinde, og hvordan det hele fungere. desuden hvis man føler sig chikaneret, har fået trusler eller sexficserede beskeder, kan man blokere personen og anmelde den. så jeg vil sige at jeg synes folkene bag arto er ret godt med i, hvad der foregår og hvad de kan gøre for at det bliver et rart sted at være. selvfølgelig er der folk der bare slet ikke har lyst til at være på arto, og det skal de jo også have lov til 
.. mia svane yo sucker? hæ hæ hæ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
04-05-2007 20:11 |
|
Jeg syntes da også er arto er fedt at kunne skrive med venner o.sv. Men Jeg har selv ikke arto pga. Jeg syntes det er blvet mega farligt , med mindre man passer på , konstant , og hele tiden :/
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
04-05-2007 20:49 |
|
Jeg har arto og jeg synes det er helt fint. Muzze: Det er altså ikke farligt at være på arto, så længe du bare tænker dig lidt om inden du begynder at skrive til nogle du ikke kender (;
BANANBRØD yiiiihaaaaaa =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
04-05-2007 20:56 |
|
Kanokanokano: Nej' men det har jeg, op til flere gange.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for mig at se |
|
|
for mig at se er det et sted hvor 12-årige popduller sidder klistret til skærmen og skriver QNUZZZ - ZKATIE - og: "jeg elsker dig virkelig højt, du betyder alt for mig" <-- mens de aldrig har mødt personen, fordi drømmeprins #56 bor i nordjylland  jeg foretrækker at snakke med mine venner over msn, og har derved mere direkte kontakt med dem, og de behøver ikke at lægge hele deres privatliv på nettet. og så NÆGTER jeg atlså at skulle sidde og blive "bedømt" af en 12-årig popdulle, der mener at jeg ikke har noget liv fordi jeg ikke har et (fake)burberry halstørklæde og ikke har det samme latterlige D&G ur som alle andre... ^^ ja det er da også forfærdeligt, kan jeg sagtens se. Jeg er et forfærdeligt mennesker ! suk 
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN/mail - julieschack@hotmail.com ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fnjfdngfdkng |
|
|
Julie :  kunne ikk gøre det bedere selv
Lulu ×_+ Med Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
|
|
Jeg er da blevet mobbet på arto - af nogle gennem det virkelige liv.. Men HALLO - det er jo ikke arto's skyld. Men kan også bliver mobbet på diverse andre netsider. Det er personerne bag skærmen. Arto kan da ikke stilles til ansvar for hvad jeg skriver til folk og hvad folk skriver til mig. Det er for latterligt at give Arto skylden, hvis man har et problem med folk skriver grimme ting til en - Jamen så anmeld dem, og bloker dem.
...sagde Gitte B. Rahmberg den heldige ejer af Wisdoms Whisper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345. |
|
|
Det bliver ALDRIG arto's skyld at nogen kun har nossere foran skærmen (og selvøflgelig også mobilen. - Hvorfor er der aldrig nogen der skælder den ud?!) Og skriver l*der og mange andre rare ting til andre. Jeg griner af dem der gør sådan noget. Mht. det med at have venner URL, det er også pænt latterligt d: .. Alle mine venner på arto, kender jeg personligt og har snakket med personet IRL. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
Hader sidens design og synes i det hele taget ikke den "taler til mig".. HAr også fået smidt ufattelig meget @!#$ i hovedet derinde, fordi jeg ikke ser ud som folk gør mest. .Bah.. Men er derinde alligevel trods alt, da jeg bl.a. har flere venner fra efterskolen osv, som ikke er på nogen af de andre sider jeg er på. Men sammenlignet med blackmarket.dk som jeg bruger MEGET, er arto bare.. .crap!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
04-05-2007 22:52 |
|
Kan godt følge jer. Men er en skole så ikke dårlig hvis der foregår mobning, hærværk og andre skidte sager og hovedeparten af eleverne er blevet mobbet ud? Er den skole så anbefaldesværdig? Arto er ikke kun et flot design, debatter osv. men en del af arto er også brugernes 'karma'.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehhehe |
|
|
Synes det er fint når folk gerne vil skrive med deres IRL venner, men synes dog det er latterligt med alle de 13 årige poptøser der forsøger at ligne nogle på 16...
Mvh. Zandie aka Guramien ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie Schack |
Caroline ♥Zerinius♥ |
04-05-2007 23:53 |
|
Jeg er en 12 årig bruger af arto (ikke pop-dulle!) Jeg skriver anderledes på arto, end jeg gør her på heste nettet fordi, at jeg accepterer folk bliver irreterede over at jeg fx bruger q istedet for g ;b Men kunne aldrig finde på, at svine en anden til jeg ikke kendte! Udover personer der sviner veninder/venner til, eller som faker mig eller dem. Og udover det, skriver jeg heller ikke med personer, jeg ikke kender, det må jeg ganske enkelt ikke ! Men tror også godt at du ved, at det ikke er alle 12 årige brugere af arto der er pop duller og udelukkende bruger arto til at svine andre brugere til 
- Caroline ©Med seje Zerinius Limbo xb©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Felula |
Avana |
05-05-2007 09:26 |
|
Synes er arto er meget herligt.
KH. Avana .If there's no one beside you When your soul embarks Then I'll follow you into the dark.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ajofjaof |
|
|
jeg bruger arto en del, fordi det er nemt. og ja, jeg har en masse url venner. og endnu flere irl venner derinde. men det er jo ikke farligt, hvis man har en grænse og kan styre sig selv? så er hestenettet og så mange andre steder sq da os farlige. come on man
Dillarh Dallarh dilli dancer (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg er sulten |
Hemmistrine |
06-05-2007 11:41 |
|
Jeg kan ikke lide arto fordi jeg synes mange folk generelt skriver ondt til hinanden derinde. Jeg synes også mange, piger især, "udstiller" sig selv. De fleste på arto skriver på mærkelige måder.  Jeg synes arto er en god idé, der er bare INTET der slår myspace. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
jeg bruger arto en del  Mest fordi så har man god kontak med omverden xD - og dejlig nemt at man kna se hvad ens veninder har lavet og hvilke humør den er i på hvilke dage xD Dog synes jeg det er begyndt at efterligne Doid en stor del :L
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
06-05-2007 14:42 |
|
Til jer der skriver det ikke er artos skyld nogen virkelig svienr andre . Vil jeg så sige : Nej det er ikke arto´s skyld , men jo lidt er det da , her på heste-nettet har vi da de søde Moderatere til at holde lidt øje , at folk sviner andre meget til derinde , må jo så betyde at der ikke sker noget ved at svine andre.
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dildahlgårds Kira |
|
|
Nu ser jer mange af jer har småfordomme mod poptøser. Hvorfor har I de fordomme?
Selv bruger jeg Arto meget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
06-05-2007 19:58 |
|
Jeg bruger arto, når jeg husker, jeg har det. :b Jeg skriver kun med folk, jeg kender og så nogle herfra jhn. 
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Nu er der en del af mine veninder der får AL deres viden om alle de folk de kender (klasserne liiige under og over os f.eks.) gennem arto. Det er bare PLAT! xD En del af dem laver ikke andet end at stene arto. Jeg brugte også arto en del på et tidspunkt, meen, synes helt ærligt ikke at det er så spændende at sidde og se 'hvem er nu blevet kærester med hvem' osv.
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dhhdhdhd |
Fionabona »Fiona« |
06-05-2007 20:16 |
|
ikke for at forsvare arto eller noget, men arto består altså også af andet end 12-årige latterlige popduller . der er utrolig mange typer derinde som: flippere, punkere, emo'er, gother, poptøser.
...bare min mening ? { Fiona Bauder } » Tulle & Hallur <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sderftghyjuio |
|
|
Sasma: Jeg var lige inde på en 13-årig popdulles arto i dag. Der er den der lille besked i hjørnet fra brugeren - "hej mså børn. Skrid ud af min profil" F'ck da selv af med dig, din lille skid. Det er skide provokerende sådan noget. Og ALLE hendes billeder viste kun patter eller tøjet som kun bestod af Gucci, Bjørn borg, D&G osv. Flot, baby, du har penge. og helt andre billeder hvor hun sidder og snaver med veninderne. Helt ærligt. De går så meget over stregen, det er så klamt at se det. Poptingester giver en elevatorblikket, og tror selv de er 10 år ældre end de er. Gå hjem og vug, pattebørn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lullubullu- |
|
|
Er det nu blevet forbudt for 12-årige at have arto?  13 årige er da heller ikk meget bedre  (- Ikke fordi jeg er en pop-dulle  )
Hilsen Sassi -Med den elskede Bowie<'33- -Den halve parade er den alle taler om, men ingen ved hvad er-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Synes Arto er skod, pga. der er så mange pædofiler og det er komplet latterligt, fordi der er nogen der får en NK. Yo! Hvor fedt, du har aldrig mødt personen, og du ved ikke en skid om hvem det er?! 
*Soffi* Don't steal, the gunvernment hates competion!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| yf,iyf,jgc nv |
Mathilde ♥Indian Plet♥ |
07-05-2007 19:57 |
|
Arto er bare nedern!! Har haft arto under falsk navn fordi jeg er en meget nysgerri person, men bruger det højest 2 gange om året, så bliver nød til at oprette ny profil hver gang eller prøve at komme ind på en andes fordi jeg er så glemsom  Nå men jeg synes næsten alle der har skrevet lange beskeder om at det er dårligt her over har ret, gider ikke gentage det igen 
Kærnemælk  ~Mathilde & Indian Plet~ TEAM JPSR -modstander af dårlige slogans..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Synes det er et grinern sted  Drenge på 12-13 år skriver og spørger om man vil komme sammen ,,Jaaah, dét vil jeg da altid'' + at 90% på arto ''zkriiv3r zådaan h33r''  ++ Hvis man vil se 12-åriges push-up bryster i klædt dyrt (eller fake ) D&G, Gucci osv. tøj, - så er Smartoarto STEDET!  (^ ups, jeg udtalte mig vist lige om noget ulovligt der ) Ej, er der inde selv da jeg har venner der kun er der. Er ikke særlig aktiv derinde, da jeg ikke synes der er noget at være aktiv for. Det er for useriøst.
♡ Mvh. Geden ♡ - Også kendt som Gedden! . Jeg er den næst største Nightwish freaker på JHN. .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Har da en bruger derinde, men bruger det ikke rigtigt så meget, for jeg keder mig helt vildt. Synes ikke der er noget at lave. Bruger msn hvis jeg vil snakke med vennerne, eller min tlf for den sags skyld. Jeg tjekker nogen gange derínde, men jeg synes ikk rigtigt det er noget. Helt enig med Julie Schak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hiuiug |
|
|
Jeg syntes arto er mega morsomt (x . Alle de små piger det udstiller sig selv, tager pus-up på og stikker patterne helt op i kameraet, og nogle af de der debatter der køre @!#$ nogle griner svar (x .. årha jeg har moret mig mange timer på arto ;b . har selv arto, skriver dog kun med @!#$ jeg kender og er der inde sjældent ;B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
Marcha »Bonnie og buller« |
09-05-2007 15:29 |
|
sjovt at sidde o læse det hele... Men noen af jer taler som om ALLE 12årige er sårn!!! Og heey jeg er 11 Har HELDIGVIS ikke arto... Og jer er ikke pop-dulle. enig med julie 
****************************>> Marcha<<********************************* ************med haruerbak Bonnie*************** *********og den lille frækkert buller********** www.123hjemmeside.dk/blandede_racer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djfhgdlfhgdkslhgkljshgkjsdhg |
|
|
støjer: jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv! helt enig.. syntes også det er blevet noget @!#$.. for man kan ikke en skid mere uden VIP. det ender med at man til sidst skal betale det skide VIP for at kunne være med.. da jeg fik arto for lang tid siden syntes jeg arto var fin nok.. men nu har jeg slettet min profil 1. der var aldrig nogen der skev 2.følte mig ikke tryg. 3. syntes bare det blev kedeligt
- Nanna
» Nanna & Mikado © ...og ingen andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja hej |
|
|
det er useriøst, for maget fake, for nederen, gammelt og kedeligt. www.doid.dk 
.•° Matata Dyrhave & Stina Iversen °•. Min elskede gamle pony, Dijon, jeg vil aldrig glemme dig ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
det sku da mega fedt når man virkeligt bare keder sig, og sidde og grine af alle de der overdullers klamme billeder - haha, det sku da seriøst grinern  udover det har jeg kontakt med de venner der er på efterskole osv, men ku da sagtens undvære det. - undtagen når jeg oprigtigt virkeligt keder mig , haha ligesom heste-nettet 
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålålå |
|
|
fionabona>>fiona>>: ENIG, det består af så meget andet! det kan da godt være at der er mange pædofile men jeg har aldrig mødt nogen og kender aldrig nogen der har eller nogen der kender nogen som kender nogen som kender nogen eller noget. VIl heller ikke sige at det forkert det i siger for det er ikke men der er virkelige også mange søde, venlige og rare mennesker derinde. Jeg bruger selv arto(laerkeerjeg) og jeg er glad for det da man tit kan få fat på folk derinde eller finde folk man fx gik i børnehave med.
(HEDVIG)LÆRKE Gipsy & Tulle © Søger part | Frederiksberg - tjek præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jbknkm,mjlml |
Frederikke og Mirla (L) |
09-05-2007 22:00 |
|
jeg har ikke noget imod arto. Bruger det meget selv. Jo, der kan være meget med pædofile osv. men jeg tror for det meste det opstår hvis du er inde i chatten, eftersom der er mange der skriver "nogle frække piger?" - eller "nogle søde drenge, der vil skrive med en hot pige?" så be'r man sku selv om det. Jeg har da oplevet at en har skrevet hvor lang hans p*k var, og en som havde hacket sig ind på min vens bruger og lagt mit nr. i hans humør, aka en der kender mig, synes det er skræmmende at en person man kender kan finde på det. Har ALDRIG prøvet at blive mobbet af nogle jeg ikke kender, tværtimodf haft skænderier osv. med nogle jeg kender. Tjaa.. tøsesnak  jeg siger tit ilm til folk som skriver de elsker mig , for personligt synes jeg også det er noget fis at skrive til højre og venstre at man elsker hinanden. pladdrrr.. men vil heller ikke føre folk kede af det, så ilm er et godt ord der er self også et par stykker jeg virkelig mener det med (: jeg har ikke noget problem med at skrive med en jeg ikke kender, jeg har set personen på cam, hun har set mig - såh.. har aldrig prøvet at jeg skulle møde en. Men min veninde har, og det fik hun en rigtig god veninde ud af (:
» Frederikke Sadolin « Med Superdyret Mirla (L) ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jbhjsdagsdhg |
NannaT |
09-05-2007 23:07 |
|
det HAR aldrig været og bliver heller aldrig artos skyld at 13-årige piger med profilbilleder der viser det, der er mellem navlen og halsen, kaster sig i armene på drenge (og MÆND) der er bare er ude efter noget på den dumme. det er bare så irriterende nemt at give hjemmesiden skylden, for dem selv? neej de gør jo ikke noget galt, selvom de til forveksling ligner ét stort udsalgsskilt...
(og så er det bare blevet så moderne at sige, at man er vokset fra arto. yeah right, du tuder bare over at der aldrig var nogen der skrev til dig.)
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg slettede min arto fordi der aldrig var nogle der skrev til mig 
|
| Svar på denne tråd |
|