|
|
| Dine hypper's navne? |
| Forfatter:  |
Islænderfjorden ♥Islænderfjorde |
| Dato:  |
30-04-2007 18:16 |
|
Hvad hedder de hypper i har til at gå hjemme ved jer lige nu? eller der hvor du har opstaldet? mine: Lady! Dundee! Bella! Whisla! Lucas! Nanna!
TEAM VSI/NH-Verdens sødeste islænder/nordbakke hoppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wollapyk |
|
|
Rikke Kira PH's Dalton PH's Chili PH's Inko PH's Dandie PH's Hodja PH's Aija PH's Fie PH's Kenya Stjernens Sahara Samora Årupgårds Frida Haah
Stutteri PH's Fjordheste Min lille øjesten - Kira
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Escape Dance Dominique Herkules Løth's Ami Lemilio Light DM Fibi Obian Zorro Albæk Epol Star Rositta Pegasus Tonami Shakira Jasmin Landwinds Lumé Cava Jinnie Kasmier Zaragoza Mistery Dancer Joey Crooked Dance Katja af Krogdalsgård Hold da op vi har faktisk mange 
Mvh. Rikke med Æske & Obbe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
jeg keder mig, så hvad fa'en. De her har vi på gården: Amina Feline Lucky Lady (Lucky) Kirex Coco Chanel (Coco) Mr. Burberry (Burberry) ActionMan (Action) StuntMan (Stunt) Puska Miss Jolly Jumper (Jolly) Alexandre (Alex) 'et-eller-andet' Chanel Minoque Sonnick Tonado Valle Og en tom boks.
Freja&Amina-Lundtofte rideklub.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Dem der står på Falcon i øjeblikket: CA Zienna Lozan AB Filurius CA Dapoll Zid Lavanda FA Estipona Extra Just Me Samira FA Scarlett Einstein Epirus CA Zabaya Zasha FA Queenie Waneq UL Barolo Hjalmar UL Coupon FA Queenie FA Risti Guadiana Alle er fuldblodsarabere undtagen Lozan (Anglo araber) og Hjalmar (blanding med noget shetlænder og fjordhest tror vi) Dog er en del af dem bare i træning, så de bliver udskiftet rimelig ofte (:
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trhrthrt |
Vildrose |
30-04-2007 18:42 |
|
Rain Mille Victoria 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wsedrfyuiopåø |
|
|
Samme som Støjer nej nej vi rider ikke samme sted (:
MvH Catrine »Hende der med Zasha ox 1401 »Sagde hvad hun mente !!!! »Og tøffede afsted igen ღ Zasha ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Stuie Stikkan Tímon Nökkvi Thor Toppar Olde Max Ballet
Sandra & Tímon JHN´s islænderrytter 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Victoria: Ej hvor sjovt , jeg har haft halvpart på en 'PH' <3 Mine og min mors egne: Diamantino Baloo Hjalte Følsbjerg Quincyes Sweet Bailey De andre i stalden: Appel Halsnæs Fabian Southfork Florian Følsbjerg Willy Dinger Benjamin Strålen Bella Eza Følsbjerg Filur Daisy Følsbjerg Angelina Fea Følsbjerg Alto
¬ Fяeja† Appel Halsnæs & Hjalte Følsbjerg ‹3 - Stutteri Følsbjerg 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navne... |
|
|
Uuh, der er mange, men jeg prøver  Lille gang i gammel stald: Aisha Bjerregårds Eros Valdemar Jojo Lange gang i gamle stald: Mælkebøtte på islandsk, som jeg ikke kan huske hvordan lyder :b Zsardina Kashmir Rock Nalle Skovlundegårds Bailey Jonas Nygaards Agurk Skovlundegårds Babette Skovlundegårds Bacardi Hoptrup Julie Roløkke CarteD'or Nye del af gamle stald: Haymos Gaston Roløkke Sorbet Nice Baunehøj Mellanie Skovlundegårds Milcka Rifbjerggårds Nenta Elmholts Lady (+ Labella - føl) Heketa (+ Honey - føl) Merry Fanny Alfie Skovlundegårds Rozette Skovlundegårds Salina (+ Skovlundegårds Sky Dancer - føl) 28 Nye stald: Skovlundegårds Askepot Skovlundegårds Lærke Sandina Tritill Gypsie Huzar Roløkke Softice Mantovani En eller anden jeg ikke kan huske hvad hedder Skovlundegårds Solero Castanho Skovlundegårds Ragatzo Det var det 
Mvh. Antonia - med det dejlige dressurdyr: BJERREGÅRDS EROS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| woopwooop |
|
|
Hopper:
Cheri ("min" gamle hest) Højgårds Ofelia (daglig tale Fifi) Tunebjergs Dji-Dji De R Tunebjergs Arthé De R Gabriela Vallak/hingst:
Tunebjergs Gabriel De R (min egen) Dande
..og snart Josefines Raffe 
Kia
Is that the end of a fighter? To simply give up in the end.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ups  Glemte føllet Hector (:
¬ Fяeja† Appel Halsnæs & Hjalte Følsbjerg ‹3 - Stutteri Følsbjerg 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegersåfin |
|
|
Lige nu, hedder dem jeg har: Perle Lidria Egely'S Prins Abdullah &&' Stormy Ice Cream
'Sofie Isaksen - Med Perle, Lidria & Stormy Ice (:<3 - NU også med Egely's Prins Abdullah (: <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grissen |
|
|
På gården hvor jeg har opstaldet: Zinfandel Orion Moonlight Today Viktor Bastian Junior Nogle af dem på rideskolen: Tinker Choice(rider jeg) Primadonna Cleo Amanda Quinto Elvis Frederik Michelangelo Chenie Mickey Grisling Katja Coffee Break Junker Karry
Lige nogle af dem jeg kunne huske Men det er nok kun halvdelen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Privatheste Katarina Helsegård's Louis II Arabells Lamborghini Gohstbuster Langagers Misha Dancing Heart Floredi L Charmeur Chiquita Fiona Vanilla Nagano Askur Cheval Skoleheste Red flyer Odin Klodshans Herman Bianca Milou Sprite Camilla Anne-grethe Nellie Max motor Chianti Trunte Toftegaard Bandit Fellina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har kun to... |
avanti-frederik |
30-04-2007 20:19 |
|
Jeg har kun to heste gående for tiden, - Avanti Nørdam - Mikkel BOMSTÆRK! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Diana ♥Fan gogh♥ |
30-04-2007 20:26 |
|
Jeg har kun mine egne (: Fan Gogh Taipan Tai Wahine Karoline
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skælskør rideklub xD |
|
|
jeps :b Charlie Mollygan Chanell Silke Rambo Maestro Cliff Cevoi Velour Mirla Penny Calypso Musse 12 Julieus Herkules HAPS 8d
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvaaa? |
marcha ♥Boonjib♥ |
30-04-2007 21:04 |
|
hvem er nanna??? er de den der kom idag? jeg vil seee den. basta!!! ellers er du ikk sød nå. aj hihihi 
Marcha og Boonjib Team BMP- Venderns hurgtigste dartmoor og new forest blanding! og verdens tykkeste og mest charmerene lille tyksak!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her kommer de; |
barebimmer *Bims4-ever* |
30-04-2007 21:25 |
|
- Lorra Sødal - Lilliane - Ki-Freja - Lotus - Cherie - Pegasus - Bimmer <3 <-( mit dejlige dyr ) - Marello <3 <-( mit dejlige "halvpartsdyr" ) - Sally <3 <- ( min mors dejlige dyr ) - Nikolai - Unik - Frida - Komma Også selvfølgelig Lambi, mit dejlige får, der også står opstaldet deroppe! 
Den heldige ejer af; ♥ B i m M e R ♥ Rigtige Ryttere Rider Koldblod! HUSK ( Koldblodsheste ROCKS!!! XD )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
30-04-2007 21:34 |
|
Bakkegårdens Beauty Star Bakkegårdens Kashmir Star Bakkegårdens DixieBell Bakkegårdens Sunshine Bakkegårdens Princess Black Pearl Mulle Futte Muffe 2 hingste og 6 hopper (:
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. My one and only <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalalalaj, :) |
|
|
. Vanessa . Embla . Molly . Indi . bette fyr
Heste er vilde dyr, så forlang ikke at den fatter alt hvad du siger ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bacon:) |
nameless |
01-05-2007 12:12 |
|
Højvangens Junker <'3 ( MIIIN' lill dumdejlige hyp ) Oliver ( Et eller andet gårdens mystik) Labamba Prins Pikant Barcadi Leonardo katarok Vincent Siggi ( et eller andet, mener jeg ) Tøsen Lemon Freja Laika Contiki Vibegårdens bach <'3( Min undervisers hyp 8) ) Rose ( et eller andet ) Kahto ( et eller andet ) niko ( Også kaldet Junker kopi ) Det var vist dem 
Line May' Olsen. Nu med dressur mulen Junker + Den alt overlevne SonyE tlf. En rigtig hest er en oldenborg hest Husk en kage er ikke blot en kage, det er en genial opfindelse som skal bringes, bages og nydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hestene (: |
|
|
Jeg har .. Sambo Fie Ambis Ace Græsmarkens Jazz Gerda Og køber snart 2 nye ponyer evt. inde for det sidste månedes tid  .. også er der lige 35 heste navne mere på mine arbejde .. dem gider jeg ikk lige skrive Heeh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hestene |
Marcha »Bonnie og buller« |
01-05-2007 12:45 |
|
jeg har kun to gåenede lige nu... men der har været buster shirokko pondus bonnie dundee eirk (nej jeg har ikke stavet forkert den hed eirk og ikke erik) polle (eller hvad den nu hed)
Marcha og Boonjib Team BMP- Venderns hurgtigste dartmoor og new forest blanding! og verdens tykkeste og mest charmerene lille tyksak!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3...<3<3<3<3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalala |
Pirat-Lunde |
01-05-2007 13:43 |
|
På HIRI: Van Gogh Suze <-- min pony <3 Liva Hannibal Tango Max Vita Mille Jessie Atlantis Luca ( med føl i maven ) Koks Martell Equitos Litote Flamenco Gin Fizz Sweet Wonder Rossini Gizmo Hilda Maj Lukas Pegasus Pilo Amadeus Docato Ferdinan Pandora Artemis Pamelius Silas Nike Julius Aron Sascha Columbine Buller og Dizett <--- Min pony <3
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © *Vinder af søhøjlandets mini cup for pony i dressur år 2006*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navne på heste |
|
|
alle vores hestes navne: joker may-star miss trust adamsens morga l'amour lille røde
Med venlig hilsen: Stald Adamsen "Man er ikke bedre end den hest man rider på"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
grey-richie ♥grey♥ |
01-05-2007 14:54 |
|
Camiro Archibald Lady Sir Richard (og så har vi en af Carsten Ganderups springheste)
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. 110% Dressurrytter<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alt for mange :D |
|
|
Hafita Chester Wasaja Don Carlos Diva Madera Destiny <3 Scott Blues Indi ( Min egen <3<3) Felix Skrædedals' Pongo Bjerregårdens Manhatten Mulan Nuggi Askepot Ofelia Sweet Maquie Lepanto (Fede) Sheik Den Nye Stald Marco Amicus Genua Mok Diablo Bækkegården's Higway Mr. Pataiya <3<3 Peek A Boo Fiskergårdens Chanet Picasso Chilli Beatuy Star ( Tøffe Eller Løffe ) Fiskergårdens Fantasy Olivia Cascandra Rosine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marcha »Bonnie og buller« |
Islænderfjorden ♥Islænderfjorde |
01-05-2007 18:29 |
|
Marcha »Bonnie og buller«: Hej søde, ja du skal nok få den at se. OG prøve den... Haha.. jeg prøvede den idag den er bare så kære. men llidt hesteagtig gang af en 4- års pony at være  ... Men JAAA du skal se den jubiii glæder miiig til at se diiig min mariie<3 hehe
TEAM VSI/NH-Verdens sødeste islænder/nordbakke hoppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Teckla Olympia Bonnie Suchia De 2 øverste ejer jeg og de 2 nederste passer jeg 
Sine R. Kulmback ♥Teckla & Olympia♥ ^ Jeg elsker jer ^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thuyjfg |
Anja ♥Vincent♥ |
01-05-2007 19:45 |
|
Vincent Damon Falcon Tøsen Werther Nejd Brunett og så flytter jeg om en måned hvor der er 20 gange så mange heste ca. 
MVH Anja Med sin elskede pony Vi ncent
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskriift, hehe |
Signé (Victoria) |
01-05-2007 21:58 |
|
Vores heste d; ? Karina Ann-Bertha Valdemar Harald Victoria Micki Lille Rikke Pil Kassandra Zenia
S:gne Holm x V:ctoria :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzz½ |
|
|
mine egne heder: La Fayé Charlie Katla Ronja Ricco og den vi har opstaldet Marikka og på rideskolen Pocahontas Balou Ronja Bosswell Beuty Nugga Luna Akitel Alpha Z Logan Cooper La Fayé Channon Zenn-li Sebastus Sølyst Lemon Ringo Speedy Canabis Capelli Chanel Nigth Sky Cassanova Williana Comin Change Your Mind Lucky Katla
Nu ejer af to skønheder Charlie og La Fayé
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
Camiilla |
02-05-2007 17:02 |
|
Mine som hedder: Ari & Birna. Så er der: Faxi Kjarni Lysa - som går med føl, så snart en mere 
Camilla 8D.. Med Ari & Birna. - Intet kan slå min kærlighed til jer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felix&&'Lucas<3 |
Ida MM »Lucas Og Felix« |
02-05-2007 17:16 |
|
Mine egne hedder;
Felix Lucas Sorteper
..x3
Ida'M'Madsen Med superponyen Felix<3 Og den lækre Lucas<3 Og så er jeg jo Naruto fan.. Rrrr' xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lolipop |
Caroline ♥Zerinius♥ |
02-05-2007 19:15 |
|
Kan ikke huske dem allesammen men prøver så godt jeg kan , der er nemlig over 53 heste opstaldet og kommer tit nye bla idag (;
ny stald Eddie <- vens pony Mastrup Zolo Dilian <- ridelæres pony Quick star Lipke Cornelius <- venindes part Baronen Jolly Jumper Bellmann
udebokse Mille Ku' i se jeg ku' Ramue Max/Hafalaffen
gammelstald Donna af lynge Capriole Carmina Buster Jorik Kamaroo Skjoldgårdens Mico Rebell Imra Esmeralda <- venindes lejehest Macney <- bedste venindes pony Zerinius Limbo <- Min egen elskede pony (L) <3
lillestald/ponystald Indy Ali Gin Flicka Lukas Nuggi Kiwi Chikita
Nu kan jeg desværre ikke huske hvad resten hedder ;b kan godt huske hestene men ikke navnene ;o
- Caroline ©Med Sofadyret Zerinius©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine hedder... |
Capri1234 |
02-05-2007 19:26 |
|
Capri og Lusi og står hjemme ved mig selv  hilsen Maiken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadgasdgasdgafsg |
|
|
Mikado <3 Jolly Jumper lopes ødepus en til jeg ikke ka huske hvad hedder kong keto jayson
© Nanna og Mikado© "og ingen andre!" © © ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En kun.. |
|
|
Ham jeg passer hedder: Niels Haha ..
*Soffi* Don't steal, the gunvernment hates competion!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snart... |
|
|
De heste der er hvor jeg står lige nu: Silver + føl (kan ikke huske navn) Nesti Boy Larino Esme Madame Blue Silver Moon (Sille) Rubin Figaro June Lumme Musse Julie Lotte Den nye pony som jeg ikk lige kan huske hvad hedder  Men Snart kommer de til at hedde det samme som Kia (Gabriel) nævnte 
Hilsen Jose & Raffe <3 En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min  En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3 Og Med Selvtilliden Iorden Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
|
|
Tequila Hansi Fadsat Baunty Mon Cherie Ranox No Kidding Sologårdens Smokie Sally Wisdoms Whisper (min) Pantani Klokkeblomst Domingo Angelique Eric Cantona Kenzo´s Comeing Wision Claudia ^ved ikke om der er flere ö
...sagde Gitte B. Rahmberg den heldige ejer af Wisdoms Whisper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine heste |
|
|
I vores stald, ca. 10 meter fra mig nu, står: - Lacabana (venter føl dette forår)
- Scala + hoppeføl
- Solos Capricorn (venter føl dette forår)
- Crelina (venter føl dette forår)
- Carisma (2 års)
- Arla (2 års)
- Lara (1 års)
- Cocon (1 års)
- Laringo (5 års vallak under sen tilridning- hjemme på ferie)
- Holgerdalens Jean Maire ( min ridehest)
Derudover kom jeg lige til at tænke på, hvor mange vi egentlig har haft de sidste par år; - Frisko
(springpony & soulmate) - Caya
(springpony & soulmate) - Fanny (pony)
- Mulle (i familiens eje i 25 år)
- Gipson (ungpony i træning kortvarigt inden videresalg)
- Margit (pony)
- Lotte (datter af Margit)
- Lacredo (solgt til tysk landsholdsrytter - egen avl)
- Lacano (egen avl - ejes nu af familien Hoeck)
- Limbo (egen avl- ejes nu af familien Hoeck)
- Laco (egen avl- ejes nu af familien Hpeck)
- Caro (egen avl- søn af Melbys Rolanda)
- Melbys Rolanda (DV-hoppe)
- Absolut Ibbeline (unghest købt til vidersalg)
- Tut (DV-hoppe)
- Rishi (datter af Tut)
Og så kan jeg ikke huske flere navne, men mener der var ca 8-10 mere! Vildt så mange heste vi har haft bare de sidste par år! Men vi har så også fået ca. 10 føl, jeg har haft ca. 6 ponyer gennem min ponytid, min far køber ungheste op og sender dem i træning til de kan sælges igen (ofte købes de i dårlig stand men med potentiale), samt at en del er vores avlshopper. Dejligt med en familie der støtter op om min sport! Og deler min interesse!
Skrev Thomsen
<3 Ejer af 12 Holsteinere <3 Der alle er kåret i Dansk Varmblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
03-05-2007 20:24 |
|
Rideskoleheste: Bella Linda Pepe Santos <3 Pluto (: Melissa Jasmin Kantjes Moonlight Victoria(?) Spider Bonnie Starlight Piola(halvt) Falcon Conti Privat: Laban Daddy-Boy Unik Nuka Calypso Osv osv.. Kan ikke huske alle privat'erne.d:
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navnene |
AnonnonA |
04-05-2007 10:32 |
|
Heste der står der hvor min hest er opstaldet er: Privat: Natasja Firenze Esmarin Dacaop Hiawhata Lukas Zerina (Kaldet for Plet) Erios Zafir Stegstedgaards Montell Kimberly Springtime (Min:) Valdemar Kovu (udtales Kovo) Davina Greta Pegasus Roxanne (også lånt til rideskolen) Al Fatha Mini Karen Louise Tarzan (også lånt til rideskolen) Rikke Rideskoleheste: Wendy Luke Deak Billy
Mange hilsner Anna Springtime + Anna = TeamS.A. "Der er ingen hemligheder så tætte, som dem mellem hest og rytter..."´ Træner for Nyborg Rideklub's ponygameshold 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stalden |
|
|
i den stald Ilona bor er der : Sylvia (hende rider jeg også) Beam Me Up Zeus Ilona (min pony) Gaby Teamwork (tim) Fighter Primakow Bamse Matterhay Eline af østergård cassanova jolly jumper rosenhavens Lynge Tarok raman Rosenhavnens sindi Fanny 0 dolf speedy nelle og 2 mere jeg ikke lige kan huse navnet på.
med sportshesten Ilona <,3 Lev livet så længe det vare, det kan højst gå galt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
Miss Chanel |
04-05-2007 18:45 |
|
Da det er en rideskole er der overdrevet mange heste og ponyer (over 100)- men jeg kan lige nævne dem som står i den samme stald som super star (: Sars Pochahontas Christelle Lille Cherie King Super star Gadget Misty Dorothy Gonzolik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|