Lige for tiden har vi kun Lady.
- For kun et år siden havde vi 4 hunde, nu har vi kun én, lidt mærkeligt.
Lady er Coton De Tulear / Cocker Spaniel, fyldte 3 år i mandags (:-D), bor hjemme hos min mor men er totalt MIN hund!!! 
- Lige nu venter jeg bare på hun gider komme i løbetid så hun kan lave nogle dejlige hvalpe hvor jeg skal ha' en, weee...

- Lady sidste sommer, korthåret udgave.

- Lady, forrige søndag, stadig langhåret!

- Lady, forrige søndag, efter jeg havde klippet hende. Ikke så kønt men hun havde en masse filtknuder så blev nød til at klippe tæt x/
Vil lige vise vores gamle hund Nanna, som vi valgte at aflive d. 22 oktober '06 :'/ Hun var gammel og blind, og kunne ikke mere.
- Så nu ligger hun begravet ude i haven hvor jeg forrige søndag plantede blomster og sådan
Så tænder vi lys derude ind i mellem.
Nanna var cairn terrier / west highland white terrier, - Ladys "mand" er cairn terrier, så kan være vi får en Nanna look-a-like ud af det 
Hun blev 15 år ca., og jeg savner hende så meget! Hun var min mors hund 110%, hun gad ikke lystre mig nogensinde xD

- Nanna, julen '05

- Nanna, kort tid før hun blev aflivet :'/

- Nannamusen igen 
Så er der min mormors hund Buller, som er "min" dreng 
- Buller er Border Collie/Labrador, 9 år gammel og tror han er en teenager endnu 
Er vildt sjovt, - eller lidt trakomisk vel. Når min mormor går med ham, anser han hende som værende den del af flokken som skal beskyttes. Så ser I nogensinde min mormor og Buller gå deres morgentur er man altså ikke i tvivl om hvem der går med hvem, - og nej det blæser ikke, min mormor går bare skråt fordi Buller hiver xD
Men går jeg med ham, - går han bare pænt på plads. Vores nabo har en stor hund som Buller gerne vil æde og vice versa, så ind i mellem kan min mormor ikke engang gå forbi deres havelåge med Buller i snor, - hvor jeg kan gå uden snor med ham på plads lige forbi
Han er bare min dreng 

- Smukke Buller

- Buller igen.
Det var mine hund 
- Forhåbenligt kan jeg til efteråret fremvise min helt egen lille coton de tulear/cocker spaniel/cairn terrier tæve
(Kom så i gang Lady!)