Hejsa..
I weekendten var jeg til stævne (:
Lørdag i Kongeå(KÅR), LC2 og LC3(første LC3) på Olympia:
Hun gik super fint på opvarmning og var ikke bange for noget (:
Men da vi kom på banen i LC2 var hun desværre ret doven(det plejer hun aldrig at være), og da jeg skulle ride skråt igennem i skridt, var jeg istedet ved at ride en volte, men kom i tanke om det ca. ved x, og så drejede jeg self. som om det var en skråt igennem.
Men dommeren kunne bare slet ikke lide os, så vi fik 48,69%, det trak ned at dommeren både har givet mig 0 for den skråt igennem og trukket 2 point fra, jeg har så fået at vide af nogle forskellige at det må man ikke, så det er ret surt.
Fik også at vide af mange at dommeren virkelig dømte os megey lavt og at det ikke var godt dømt, men altså 
I LC3 var hun meget bedre og vi fik lavet nogle super gode ting, men jeg lavede desværre nogle dumme rytterfejl(for store volter osv.). Men det var en anden dommer, og så red vi til 60,41% og var kun 2 point fra 1. pladsen 
Vi fik bla. 8 for skridt, 7 for et anspring med kommentar pænt anspring(er jeg ret overrasket/glad for, for har virkelig kæmpet med de anspring) og så fik hun 7 i lydighed

Søndag i Ladelund(LAR), LC og LB på Teckla:
Det gik super fint i LC, jeg lavede slet ikke vendinger eller ret stærkt, pga. at det var kun hendes 2. stævne i en anden klub, så tog det helt stille og roligt. Men vi blev 1 uplacerede, og jeg var helt tilfreds og rigtig glad for at hun sprang det hele
I LB var jeg lidt nervøs, fordi det kun var vores 2. LB og i vores 1. LB(i søndags) faldt jeg af 
Men det gik bare rigtig super! Men vi fik 2 ærgelige bomme, én på det aller første spring og så en i dobbeltspringet 
Men jeg var 100% tilfreds og rigtig glad!
Min underviser sagde også at de bomme ingenting betød og at vi efter nogle flere LB'er sagtens kan springe LA 
Men nogle super stævner og en tilfreds rytter med nogle dygtige ponyer 
Lige et par billeder fra stævnerne:

Mig og Olympia opvarmner til LC2
^^

En træt pony, mig og Teckla efter LB
^^

Syntes hun ser rigtig kær ud på det billede<3^^
Jeg red med min gamle sadel på Teckla pga. at vi lørdag morgen kørte ud og fik sat en smallere bom i min sadel så den ligger bedre på Olympia, og så kunne jeg jo ikke ride med den på Tekke, men jeg får en ny dressursadel til Olympia i denne uge 
Vil ikke have nogen kommentare til at jeg er for stor til Teckla eller til sadlen!