Heeej ænder 
Jeg syntes lige at i ska se nogle billeder af mig og fanny idag
hun er min lille mussepige 
modtager gerne kommentarer 

lidt dressur/opvarmning

mere dressur 

en lille lodret 

lille okser
115 

vandgrav
hu springer hver gang ..

lidt bedre billede af vandet 

sidste okser (: 125 ..
___
sys ogs lige i skal hører om min dag 
først stod jeg op som normalt og tog i skole .. der var jeg 3 itmer og så skulle jeg til begravelse .. min onkel skulle begraves idag , han døde den 9 april .. min mor døde den 12 maj sidste år, så det va meget hårdt.. men dér til begravelsen snakkede jeg med bubber
han er herre flink .. hun om bare hen til mig og spurgte om hvordan det var gået til hestestævnet i søndags , men spørg mig iik hvor han vidste det fra :s
men han var ihvertfald herre flink, og snakkede bare løs om at han havde kendt min onkel i over 20 år og det havde lavet en masse tv sammen osv.. min onkel har været lydmand på dr1 og været med til at optage robinson ekspiditionen ..
men da jeg så kom hjem skulle jeg ride .. jeg skulle lige lukke ponyerne ud på græsfolden, så ullah og cassie gik ude på folden i under et minut.. og da jeg kom tilbage efter jeg havde været oppe med laban havde ullah sparket hende så hun blev syet med 5 sting =/ det var lidt ærgeligt .. men bagefter sprang jeg på fanny som i kan se øverst .. bagefter sprang jeg på laban . han var rigtig fin , og sprang 140 på ham .. han er fra stutteri bøgegården så han er rigtig fin .. han er kun 5 og har kun sprunget 130 før ..
det var lige opdatering herfra