|
|
| er du underlig? (: |
|
|
haha damn jeg keder mig, men jeg er sgu underlig :'D okay, du skal bare skrive de 2 mest underlige ting du har lavet som du kan huske, haha. jeg starter  1. Lavet en maltesers lagekage sammen med mizz med creme flødeskum og syltetøj(:  haha ! 2. fordi nogen af mig og mizz'z venner kaldte sig New York(deres efternavne starter med N og Y kaldte mig og mizz os Peter Jensen (pedersen og jönsson) haha.. tror sgu jeg kunne blive ved  Så er det jer (:
Tazz Islænderfreak. -der er nok en grund til folk siger jeg er underlig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Har lavet mange underlige ting, og får tit af vide jeg er underlig, men det er kærlig ment <3  hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Jeps - er underlig 
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er meget underlig.  Øhm. Ved ikke hvad det underligste er jeg har gjort? Men jeg er dagligt underligt, såååeh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
13-04-2007 23:05 |
|
jeg er ganske normal (: -spørg dillarh <3
.. mia svane yo sucker? hæ hæ hæ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
14-04-2007 00:24 |
|
Tja , jeg er underlig . Og jeg kan li'det ' ... ( Tror jeg ) Har gjordt mange underlige ting, pruttet ud af klassens' vindue , synget midt under en time og en dag klædt mig ud som baby foran mine veninder xD ' + de utal af de timer, hvor jeg hysterisk griner over en flue som summer rundt i klassen. Jeg er rimlig skæv , og ved ikke om de andre opfatter det positivet eller negativt ? Har selv prøvet at gøre mig mere 'normal' , selvom jeg stadig snakker til mig selv og går rundt dybt begravet i mine egne tanker. Jeg er ikke bare normalt' underlig , jeg er rigtig underlig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hifhaifhaif |
|
|
ihja. miasvane hun er super unormal : D <3 ja, jeg er sikkert underlig. men wtf, jeg har det skidesjovt.
Dillarh Dallarh dilli dancer (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
14-04-2007 11:47 |
|
Ja jeg er underlig. Eller rettere, skør  Jeg har det jo sjovt sådan (x =D
DITTE The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved, in return. - Moulin Rouge ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Normal? |
|
|
DET ER PIGVINERNES SKYLD  - Jeg er da normal 
Sisse & Musse - Ægte kærlighed <3 Jeg søger en brugt Isabell Wert, Wintec sadel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SDHDSHSDHDS |
Islænderfjorden ♥Islænderfjorde |
14-04-2007 13:50 |
|
Jeg er underlig.. På et tidpungt i sommer var min pony grebet af fluer i ørene sådan at det bløder.. og så tog jeg et par sokker og puttede en på ver øre det fandt hun sig i men når hun røstede sig røg de af..
Lady & Liv Lady min puzzerskath Jeg Er verdens Dårligste vejviser- Slå den! _______
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Piwi ♥Sættekasse-And♥ |
14-04-2007 13:53 |
|
Er underlig, men kan ikke huske det underligste xD
P¡psk¡ .oO Min lille Tazja kan tölte Oo. .oO Har travet på Pletter Oo.
Søger halvpart/lånehest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nårhj.. |
Kirstine-BB |
14-04-2007 14:17 |
|
Jeg kan ikke komme på det underligste. Men jeg er ikke normal. Jeg er super unormal. Tør altid sige lige hvad jeg mener, er ligeglad hvis folk bagtaler, tør stille mig op, og gå imod en hel klasse. siger sære ting, og finder på alt mugligt @!#$. Som foreksempel at udvikle flere former for stangtennis. Hovedstangtennis. Du leger simpelthen at bolden er den du hader's hoved, og så tæsker du ! fod stangtennis, : Du skyder med foden. Dræberstangtennis : Det gælder ikke om at lave gode skud, men snedige skud. osv osv. Så har jeg også engang i en historietime, hvor jeg kedede mig herre meget, sagt noget helt ånsvagt. Det ar fordi vi skulle arbejde med ( R*Ø*V ) Hedeby. Så sagde en fra min klasse : Årr, hvor er det nu lige jeg har hørt det før,.. Så sagde jeg meget negativt. "Det kan jo også være at du har hørt begge ord før ikk, Hede og By" .. "Lige som Hest by" og så sagde en anden "Hest-hede-By" og jeg ved ikke hvorfor, men vi skreg af grin. Indtil læreren sagde. Bønder ( som jeg bliver kaldt ) og Ida, i går udenfor, det er simpelthen for lavt det der !! OG i sætter jer i vær jeres ende. i må ikke snakke sammen. Jeg bliver så sur, hvis jeg ser at i komunikere. vi har 2 døre i min klasse, så jeg skulle gå ud af den ene, og hun ud af den anden. Vi sad og "komunkerede" hele tiden. Vi var udenfor i over 60 min. Vi havde 2 historie timer. Så skulle en af lærerene have 2 til at stå model i et dragekustyme, og så spurgte hun Ida om hun gad hjælpe hende, så sagde hun hurtigt JA og så råbte jeg "MÅ JEG IKKE OGSÅ GODT" det fik jeg så lov til, så stod jeg der med dragekostume på, uden for døren, da en elev lige pluselig åbnede døren, fordi hun skulle hente noget. Og så så vores lære det. Jeg siger jer han flíppede, da han så mig stå der med dragekostume på. Da han så så læreren, smilede han bare, og gik ind af døren igen. Så ca. 20 min efter, satte mig og Ida os bare hen og snakkede med hinanden. Og så gik jeg hen til døren og bankede på og sagde : Må vi ikke godt komme ind nu, og så kom jeg til at grine. Så lukkede han os ind @!#$ jeg havde det så sjovt
( L') Spegill <3 Min superstar'
Her kommer vi (: Det er os de rødhårede <3 - Vi matcher hinanden (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jkgbsdkg |
NannaT |
14-04-2007 14:26 |
|
hvis man er underlig, så ved man det vel ikke selv... i hvert fald går man ikke og siger det til alle og enhver 
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Normal |
|
|
NannaT: Der er da heller ikke nogle folk der er normale??
Sisse & Musse - Ægte kærlighed <3 Jeg søger en brugt Isabell Wert, Wintec sadel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
EEEJ!!! Det var ikke pænt at sætte den kage ind. Sidder på vores altan med den bærbare og med en syg trang til is (og vi har bare ikke nogen!  ) og så poster du billeder af en kage, så nu er jeg både is og kage syg. Det er ONDT!!!
"Why is it that the only person who can make you stop crying is the one who caused your tears?" Kort, bordkort, bordpynt mm. sælges til enhver lejlighed - HP på vej! Medlem af ACO - Anonyme Cocioholikere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Alle er jo underlige? Nogen viser det bare mere end andre.
Mvh. Zandie aka Guramien ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
I kan kalde mig underlig, hvis det er det I vil.  Og forresten, så ser den lagkage der da helt god ud. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeeuu. |
|
|
For at vide 3. gange om dagen af En af drengene fra klassen, at jeg er mærkelig.  - Men ok. Jeg griner også af ingenting - og hvad så? jeg har det sjovt 
»Amanda Panda† JEG ELSKER ENGHØJSPONYCLUB JEG ELSKER ENGHØJSPONYCLUB ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ENGHØJS I UGE 29&42 - 07! SES VI? SKRIV, VI KUNNE BYTTE MSN.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Underleh |
|
|
AmandaPanda: Sjovt det får jeg goså tit at vide  Men man lever kun en gang, så hvorfor ikke bare grine? xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haløjsa'HAHA |
|
|
Torain ♥Milo♥ og Line Kopp ♥Pjuske♥ , kagen smagte sgu ikk ret godt  ej okay (: men det gjorde maltesersne 
Tazz Islænderfreak. -der er nok en grund til folk siger jeg er underlig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|