|
|
| Dagens 5 dårlige ting |
|
|
hej  inspireret af den der anden tråd 5 gode ting, hvorfor så ikke 5 dårlige  jeg starter: 1. skal lave en fremlæggelse til næste torsdag. og jeg aner intet om det. 2. jeg stinker til alt i dag 3. kunne ikke nå ud og købe tøj 4. jeg er halvsyg 5. ekstremt dårlig skoledag, hvor jeg indså at jeg ikke duer til "normale" fag.. i  ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
- Har forsøgt hele dagen at skrive en lortebiologirapport som jeg slet ikke kan finde ud af.
- Har fået afvide at jeg skal op til eksamen i den lorteskodrapport
- Der gik ikke nogen bus da vi skulle hjem fra skole, så har vabler, da vi så måtte gå hele vejen ind til stationen
- Har shoppet. Intet værre.
- Jeg er træt.
- Sofie ♥ Aalekrogens Chili Pepper ♥ R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeey |
|
|
1. At ehm.. Min konfirmation er ødelagt  2. At far & hans kæreste lugter!  3. At min hund ikke gad høre efter, da vi var ude at gå, hvilket gør mig dybt hidsigt, i sådan et humør her.  4. At det hele fucker' 5. & at busserne strekker.
»Amanda Panda† JEG ELSKER ENGHØJSPONYCLUB JEG ELSKER ENGHØJSPONYCLUB ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ENGHØJS I UGE 29&42 - 07! SES VI? SKRIV, VI KUNNE BYTTE MSN.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fem dårlige ting |
|
|
1 - At en eller anden mand lugtet virkelig slemt af sved idag 2 - Jeg ikke har penge til at købe min Louis Vouttion bikini  3 - At der er så mange ting jeg gerne ville have 4 - At det ikke er ferie 5 - At jeg skal lave matematik hele weekenden 
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgxjxtrjr |
| Forfatter:  |
Fionabona »Fiona« |
| Dato:  |
13-04-2007 21:52 |
|
jeg er faktisk en meget positiv person! men jeg vil være så genial at lave en top5 dårlige ting alligevel: 1. har lige fået fyssik-gruppe-arbejde-@!#$-energi- ting for  2. min cykel er blevet stjålet! 3. påskeferien er lige slut!!!  4. at 'henning' fra 'scenen er din' ikke gik videre (JEG DØØØØØØØØØØØØØØR VIRKELIG OVER DET!!!) 5. at vi ikke har noget godt at spise (madsvin i know)
» Fiona « Dejlingen Tulle Søger part i kbh området - tjek præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika |
13-04-2007 21:59 |
|
1. Skole 2. Skide dårligt humør 3. Pjækkede fra 2 matematiktimer 4. Dårlig aftensmad 5. Ingenting at lave til aften (6. kæresten "nægter" at give lyd fra sig :s)
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
- At folk skal fylde MINDST to cykelholdepladser med ÉN cykel på mit arbejde!
- At folk ikke kan finde ud af at sotere store og små kuverter for sig
- Jeg havde tre timer fysik i dag
- Kunne ikke nå ud og ride
- Blevet færdig med min gode bog så jeg bliver nødt til at starte forfra
Men nu ved jeg godt hvad den ender med..
Mvh. Rikke med Æske & Obbe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nedern dag :( |
|
|
Har faktisk haft en dag med mange! nedture )': 1. vi havde en mega lad, og SUR! vikar i dansk. 2. her de sidste par dage er jeg blevet nødt til at gå en mega omvej hjem fra skole, (går først den rigtige vej men så var der nogen der lagde sten, tilbage igen og heeele vejen udenom) så idag droppede jeg at gå den rigtige vej, og gik omvejen, men så var de self. færdige med at ligge sten juhuu en halv times omvej for nothing. 3. der var ikke mere Juice til mig- Juiceomanen  4. der er ikke noget slik, og det er Fredag! fredag uden slik=  5. hopper med på 'matematik hele weekenden' rart at vide man ikke er den eneste (:
Tazz Islænderfreak. -der er nok en grund til folk siger jeg er underlig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
1. Har fået tyskaflevering for 2. Ingen af dem jeg snakker med, er på skolen i weekenden 3. Er øm over det hele, fra gymnastik igår 4. Har stadig ikke lært de spring, jeg gerne vil lære 5. Har fået sådan noget eksem-lignende på benene, det gør vildt ondt.
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalaal |
Vildrose |
13-04-2007 22:35 |
|
1. mit net gik død halvdelen af aften 2. har nada lavet idag 3. ligner @!#$ 4. hmm 5. ska tisse nu xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| top 5 årlige ting.. |
|
|
1. Mine sko har gnavet mine hæle i smadder 2. Ekstremt kedelig skole dag 3. Vi fik at vide at vi skal vadde rundt om lyngby sø på mandag 4. Der var NADA sommertøj i centeret 5. Ingen der kunne tage med på Club 10 her til aften
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
1: Jeg er skide træt. 2: Jeg har knoklet rundt hele dagen. 3: Jeg har været på arbejde. 4: Linieugen er slut på min efterskole, havde ridning/heste hele ugen. 5: At jeg savner min fyr. Hah. d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
13-04-2007 23:43 |
|
1. skøjtehallen er en spasser til at holde styr på sine aftaler. 2. en vis (belastende) person. 3. endnu en person -som er virkelig grim i hovedet. 4. mit værelse er rodet -orker ikke at rydde op 5. er slet ikke fotogen lige idag hvor man skal på photoshoot.
.. mia svane yo sucker? hæ hæ hæ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dkicvmevme |
|
|
- jeg er syg, hoster sygt meget og min hals gør mere og mere ondt
- gymnasiet var KEDELIGT i dag
 - har lavet kemirapport hele aftenen
- der var ikke mere nagativt at sige om denne dag
- det var der altså ikke, men det er vel også negativt i sådanne et indlæg
haah
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN/mail - julieschack@hotmail.com ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dagens ting |
pylle21 ♥sofiie♥ |
14-04-2007 00:34 |
|
1. min onkel skat begraves tirsdag 2. igår var det 11 måneder siden min mor døde 3. min pony gad ikke springe stor vandgrav 4. vi har ikke noget godt slik 5. ser cartoon network  gode ting 1. magnus render rundt med en lyseblå cowboyhat fra madonna konvcerten i horsens og er ved at brække mig a' grin 2. skulle ikke tae bussen hjem fra skole 3. er sammen med sofie 4. skrive rmed david og jimi ( søde ) 5. spiser blue jeans
MARTINA - SUPÈR PONY SÆLGES !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
14-04-2007 00:46 |
|
1. Haft engelsk :/ 2. Ingen ting, at lave både nu og i fremtiden 3. Min køkkenhave ser ud til at blive til en myrertue. 4. Blev bidt i kinden >:( 5. At jeg måtte skubbe mine hunde ind af døren ' Fordi de ikke ville hjem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
1. Jeg er sur 2. Jeg trænger til at komme væk hjemmefra 3. Jeg har mit @!#$ 4. Jeg keder mig 5. Jeg har ikke særlig mange penge til resten af måneden...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
14-04-2007 11:44 |
|
1. Ingenting at lave, og alle veninderne er optaget! 2. Storesøster 3. Ingen penge og skal have købt 4 fødselsdagsgaver! =((( 4. Ingen på msn som jeg gider skrive med. 5. Min mobil skal oplades men gider ikke (x også vil tastaturet ikke virke? SKOD @!#$!
DITTE The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved, in return. - Moulin Rouge ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hihihihihihihaha |
|
|
hahha, hvor er det egentlig komisk at høre nogle af folks luxusprpblemer : D 1. mine skuldre bliver snart solbrændt 2. der er ingen mad i køleskabet 3. der ligger i myre under mit tastertur. 4. eh. det blæser en smule nu. hhah 5. jeg mangler flere shorts.
Dillarh Dallarh dilli dancer (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
- blev vækket kl halv 6 af nogen hunde
- blev vækket igen kl halv 7 af min telefon
- tiden går for langsomt (skal til stævne i eftermiddag)
- Fantas rosenknopper blev grimme
- jeg har det VARMT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njngdkjg |
NannaT |
14-04-2007 13:26 |
|
1. jeg har tømmermænd 2. mit tøj stinker 3. jeg har det varmt 4. jeg skal brække mig, men kan ik : ( 5. kunne ikk komme med min veninde i byen
JEG HAR DET HÅRDT!
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 5 dårlige ting. |
|
|
1. Jeg har været på arbejde i dette superskønne vejr. :/ 2. Min PC kom tilbage fra reparation efter at have været afsted for anden gang (i træk - var ikke lavet sidst) - og den skal afsted IGEN!  3. Lektier 4. Jeg mangler stemmer i en konkurrence (Se mit indlæg: STEM på mig? "). 5. Mine forældre forstår ikke, hvorfor jeg ikke tager på druk. (What? De burde være glade for, at jeg ikke drikker. ;b)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hmm. 5 dårlige ting? Den blir' svær. I'll try. 1. Jeg trådte ned i en 10liters loftmaling med foden. (Egentlig ret sjovt ) 2. Hmm.. Jeg nåede ikke ud til Marko. 3. I dont know.  4. I dont know.  5. Und keine ahnung? Har slet ingen nedturer eller dårlige ting, her den sidste lange tid. Huhu (Ikke fordi jeg plejer at have det)
©Marko & Evald© Mine 2 drenge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¨h mej dog.. |
|
|
1. Miss Maja blev solgt i går til en hestehandler!!  2. Miss Maja brummede mig ikke velkommen i stalden i dag.. 3. At muge hendes boks ren for sidste gang 4. Ikke at kunne ride en rask skovtur på hende mere 5. At jeg IKKE brød mig om hestehandleren. grrr!
/ Shirk Hest købes: 4-10 år, 155-160, ca. 20.000 You won't be afraid of fears. All in all, I'm still the last one standing on the wall.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nooo... |
|
|
No. 1 and only: mine fingre er totalhævede. (Dumme nostalgiske antik-handler) Suckyy.
Vegetacha . Maybe curiosity killed the cat, but only because no one bothered to answer her question Why?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dagens 5 dårlige ting |
|
|
1. min far 2. Cava bukkede og stak af med min far. haha 3. mine ben gør ondt 4. dårligt humør uden grund 5. øøh
Sabrina & Cava Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla . |
|
|
1. Mega hævede og ømme fødder  2. Mega ondt i ryggen (dansede lidt for meget i går)  3. Ligner @!#$. 4. Har lig spist pizza . 5. Ingen fest i aften 
~ Krina <3 Asmindrupgårds Dunhill <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit svar |
JENNIFER (uden hest) |
14-04-2007 20:12 |
|
1. min kæreste er ikke hos mig. 2. ingen af mine bedste veninder er hjemme. 3. jeg keder mig. 4. jeg savner min alle de dejlige fra efterskolen. 5. jeg har blive weekender de næste to weekender.
MVH. Jennifer. ("v") Z+M `V´
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
- At jeg blev konfirmeret sidste år = ingen blå mandag.
- Jeg kom til at male mine ridebukser ö
- At automaten slugte mine 20 kroner
- At jeg har matematik afl. for
- At jeg har stil for.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Chaanel |
14-04-2007 20:12 |
|
1. jeg er i pisse dårligt humør 2. jeg er trætt 3. der er ik noget sodaavand 4. skal ik lave en skid i aften 5. øhm ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
Oompa |
14-04-2007 20:33 |
|
bliver jo helt i dårligt humør af alle de nedern indlæg -  <-- haha . elsker den smeliy . den er så laleglad .
What doesn't kill you Makes you stronger !
©.. Love from Mie .. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
1. skal fremlægge engelsk på mandag - jeg har INTET 2. jeg skal aflevere mat. indskrivning på mandag - jeg har ikke papirerne. 3. jeg er i skide dårligt humør lige nu. 4. jeg sidder alene hjemme en lørdag aften 5. jeg skal på arbejde i morgen aften.
.. skrev Kristina G. Outzen © Med Linse Aunsbjerg © *Around Pictures* Årets Junior og Årets Hoppe (hest) OBS: D. 12. APRIL ÅBNER NY HORZE BUTIK I RINGE (MIDTFYN) !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
1. voldmange tømmermænd 2. 2 timers venten fra kl.18 til 20 i viborg 3. at jeg er i billund 4. savner BU 5. har psykopatmange lektier for.. BAH
Signe og prinsessen Nellie - Jeg elsker dig og jeg har et problem med det. - Bu 06/07 <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fra fredag den 13' |
|
|
fra fredag den 13. 1. skolen var ekstrem kedelig. 2. kæresten kom over 1 time for sent pga. forkert tog & bus. 3. blev uvenner med en af mine veninder. 4. skulle stå på en station i over 1 time d: 5. havde taget så meget tøj på, at jeg var ved af dø a varme d: - men ellers var dagen ret god 8D
M.v.h Dums <3 Er ikke selvglad. Kan bare godt lide mig selv 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgtyhujiklopæø |
|
|
- fest i går. - arg arg, ARG, Gange 1 million xD - Stil til i morgen. - Opgave i kristendom. suk. - jeg tænker for meget. - mine veninder er sammen uden at have spurgt mig. jeg ved godt hvad de snakker om ö
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
15-04-2007 13:31 |
|
1. engelskopgave 2. kedsomhed 3. kedsomhed 4. kedsomhed 5. kedsomhed.
.. mia svane yo sucker? hæ hæ hæ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|