|
|
| Har du ændret dig? -Billeder |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
09-04-2007 19:51 |
|
Come on ænder, må vi se nogle gamle og nye billeder af jer ? Fik lige sendt et billede af mig af en veninde fra sidste sommer, og synes jeg har ændret mig en del. Så ænder, må vi se nogle før-og-nu billeder af jer?  Mig -før:  ^Sommer 2006.  ^Efterår 2006. Nu:  ^Taget idag.  ^Her vinter-forår 2007. -Ey nu fik jeg en idé, skal vi lave en lille leg ud af det ? Man skriver hvordan man synes personen over sig har ændret sig, og om man det er bedre eller værre :b Haha ondt alligevel.
.. mia svane yo sucker? hæ hæ hæ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålåå |
TeamFM |
09-04-2007 20:05 |
|
18 kiggede -ingen tør vise hvordan de så ud engang QQQ:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
09-04-2007 20:08 |
|
Jeg har slet ikke sådan nogle gamle billeder af mig selv, tror jeg.. xb
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <øøøh |
|
|
eller også er det fordi man ikke kan se at du har ændret dig? Du har fået solbriller på.. hurra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
du er blevet smukkere miamusen, men syntes altid du har været smuk  omg. her kommer de. sommer 05. mig og min kusine. mig til højre:  sommer 06. mig og min kusine, et år efter. mig til højre igen:  august 2006:  tror ik lige jeg har nogle fra i vinters? men nu: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
09-04-2007 20:13 |
|
sterodee: jamen det er da bare din mening ::) patskat: smuksak <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
09-04-2007 20:15 |
|
Patricia: Glattede du hår den gang, eller er dine krøller bare kommet? xD
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
09-04-2007 20:24 |
|
Anna? Men okay - tænkte det nok 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har du ændret dig? -Billeder |
|
|
ka I ik snart finde et værelse
Sabrina & Cava Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmmm d |
|
|
Ja altså.  Mig, Sommer 2006.  Mig & Nille, Vinter 06/07 Syntes lige i skal se hvordan et brækket kraveben ser ud. (Jeg er siden det billede blevet opereret 2x og skal opereres igen.) Knoglen stak næsten op ad huden. Mm, lækkert! ;/ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
09-04-2007 21:02 |
|
wildroze: hooold da kæft gjorde det ikke pænt nas? okay, du har ændret dig xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Chaanel |
09-04-2007 21:02 |
|
enig med Stereodee. Synes heller ikke du har ændret dig, så meget - har ikke nogle billeder af mig selv lige pt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
09-04-2007 21:03 |
|
vildhest: hovsa,kom til at kalde dig vildrose. men alligevel  samme spørgsmål som ovenover ^.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miiig... |
|
|
Syntes ikke du har ændret dig særligt meget.. Tilgengæld har dig med kravebenet ændret sig meget... Og Avs til krave benet ;S
Hilsen Jose & Raffe <3 En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min  En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3 Og Med Selvtilliden Iorden Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha (: |
|
|
Mia; Altså. Lang historie. Jeg faldt af en hest, der lavede et kæmpe bukkespring, idét jeg skulle lave galopanspring. Jeg lander på min anden skulder men brækker kravebenet på den anden side (??) hvorfor fatter jeg ikke. Det gjorde ikke ondt lige da det skete, men nærmere BAGEFTER. (Børn: I skal ikke prøve dette hjemme! ) Men jo det gjorde ondt. Håber heller ikke det sker igen. Fordi nu går jeg rundt med et kæmpe ar på skulderen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
09-04-2007 21:17 |
|
jer der siger at jeg ikke har ændret mig: så har jeg enten fundet nogle dårlige billeder, eller også har i et weird syn (xD) for alle jeg kender irl siger at jeg har ændret mig pænt meget. vildhest: aaav for sørensen o:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Uha ja. Jeg synes selv jeg har ændret mig en del. Og der kommer da lige et før og nu billede, hvis billederne ellers gider at blive færdig med at loade, vente, vente. Før, tror det er i maj måned 2006:  Og nu, 2007:  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| omg omg |
Stine (Columbine) |
09-04-2007 21:27 |
|
 Rigtig gammelt. Hader mig på det men er det eneste jeg har  Pænt dårligt billede  Mig til højre selvf (: Alle ser da ældre ud men må indrømme at jeg kun kan se store ændringer ved Patricia.
Stine' Born to be spoilt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
Christinee |
09-04-2007 22:37 |
|
ååh jeg er så enig med dig Stinky...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| blobblob |
|
|
 2005.. Mig til højre..  Mig i marts 2007
♡ Mvh. Geden ♡ - Også kendt som Gedden! . Jeg er den næst største Nightwish freaker på JHN. .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo.,.., |
|
|
Har jeg da., Og vil da sige jeg har forandret mig rigtig meget Heh. Kunne ik få billedet større. Før. jul år 2005  Hader det her billede., Heh Nu. 
Her kommer Lisa Christensen på Hans.  Eller lyder det måske bedre med Herman 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Chaanel |
10-04-2007 12:54 |
|
mia svane: nej, mit syn fejler ikke noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forskel |
|
|
Tjo - det jo næsten pinligt  For ca 2 år siden, havde jeg KRIDHVIDT hår :b Tror det er 1½ år gammelt - da jeg havde rødt hår  Tror det er ca 1 til 1½ år gammelt - da jeg havde brunt ¨hår  Lidt over ½ år siden - før sommerferien  Og så idag - i sidste uge 
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ændre? |
|
|
Tjaeh, har vel ændret mig, eller det håber jeg da  Før 2005:  Efter (Et par uger siden, dog er håret farvet igen): 
Nynne Med Sasha The one and only <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jojfaoaf |
|
|
har ikke ældre billeder end fra sommerferien, det må i leve med. btw. er det egentlig ik lidt svært at se hvor meget folk har forandret sig udfra billeder?  juli 06  oktober 06  december 06  februar 07  fra idag - april 07
Dillarh Dallarh dilli dancer (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghsetghse |
|
|
Louizæ, dine billeder kan ikke ses   Maj 05 :QQQ  ja d:  November 06.  Fra en uge siden.  Og fra i dag. Uups, det blev vidst lidt mange, men kunne ikke bestemme mig d:
Hilsen Julie uden hest Tidligere Julie xxx :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Julie Kronborg: Wow, hvor er du altså bare flot! Det var da helt vildt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nahnah |
Frederikke og Mirla (L) |
10-04-2007 21:43 |
|
okay. men jeg er seriøst grim på de første billeder, jeg sys selv der er sket en stor forandring xD  ved ikke hvornår det er taget, lang tid siden xD  laang tid siden..  Efteråret?  Januar..  I påskeferien. Forskel, ja det tror jeg =D
» Frederikke Sadolin « Med Superdyret Mirla (L) ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
har forandret mig en del (: men har ingen gamle billeder på denne com desværre. - dem fra min gamle skole siger i hvert fald jeg har forandret mig ;b?
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 ('; kommer du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
10-04-2007 22:06 |
|
Kan ikke rigtig se den store forskel ved nogen af jer ;z Jo wow, en har vendt hovedet den anden vej, det er sq den eneste forskel der er at se der ;s Jeg har forandret mig big time, både udseende og personlighed/væremåde. Gider ikke til at finde billeder.
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. My one and only <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahaha |
|
|
 Fra 6 klasse (2005? tror jeg) mig med det mørke hår  2006 Nu    Er gået fra at være Pop/tøs (Sådan som man var i de små klasser) Til at køre min egne stil mere
TT & Lukas <3 Hverken dressur eller spring? Men en blandning er godt  Tokio hotel <3 -Kaulitz drengene er Lækker <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sandra (Beauty Star): Og hvem er det så du tænker på her?  Jeg synes alle har forandret sig på den ene eller anden måde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjgkjgkhg |
|
|
Sandra: Jeg synes sagtens man kan se at folk har forandret sig. Fordi man bliver to år ældre, ændrer man jo ikke fuldstændigt udseende, men kommer til at se meget mere moden og voksen ud, og det synes jeg sagtens man kan se  Bianca og Line Kopp: Mange tak, og i lige måde til jer begge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bøøøh... |
|
|
bøøøhbæm, ingen rigtige forandringer synes jeg da ... Og bestemt ikke fordi der er forandring hos mig udfra billeder .. Det vil ikke lykkes. men wtf, har 2 billeder. Annecathrine: Wauh endeligt en der er lidt forandring på (; virkelig positiv forandring/udvikling, pænt  gammelt (2 år)  Nyt (1-2 uger)-Sygt rystet og dårlig kval.  Derudover har jeg det sådan lidt, når man ikke selv kan se forskel på, da & nu, og synes det er nødvendigt at lave diverse grimasser som truttelutmund (som jeg er stærk modstander af), eller have tonsvis af sminke i fjæset, OMG, kom over det.
-Æblet ..Vi er sgu alle så kloge.. -Så hvorfor sgu jeg ikke også være det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Æblet: Jg tænkte, at et billed der er taget for 4år siden, viser mere end et får i forgårs hvis det kommer dertil.
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| årh... |
|
|
Årh præcis, hvis man så bare har sådan et gammelt på comp'en !!!.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
11-04-2007 19:41 |
|
Ja jeg kan nu altså ikke se nogen kæmpe forandring ved nogen .. Jo, Annecathrine, endelig en med forandring. Posetiv udvikling, du er køn (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Nu tg jeg billedet af et alm. fotografi med mit digital kamera og lagde det ind 
Hehe, får skam tit at vide jeg er blevet køn, men derfor kan man jo altid prøve at blive kønnere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
11-04-2007 19:46 |
|
Annecathrine: Super god idé, det tror jeg lige at jeg gør :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Sandra: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ååårh... |
|
|
hosthosthost.. Så fandt jeg lige et gammelt billed :b (3)  syret alligevel. og øvtursperioden med bøjle BD og nu.høhø virkelig meget naturligt, 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Æblet: Man kan skam os sagtens se du har ændret dig, ! .:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaarrrgh |
|
|
»Amanda Panda† JEG ELSKER ENGHØJSPONYCLUB JEG ELSKER ENGHØJSPONYCLUB ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ENGHØJS I UGE 29&42 - 07! SES VI? SKRIV, VI KUNNE BYTTE MSN.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Har ingen gamle nok billeder på denne her computer. Men synes godt man kan se forskel på Annecathrine - du er blevet rigtig køn! Og på Julie Kronborg, men åårh Julie - du er så køøøøn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille. |
|
|
Pernille - Du er blevet herre køn.
»Amanda Panda† JEG ELSKER ENGHØJSPONYCLUB JEG ELSKER ENGHØJSPONYCLUB ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ENGHØJS I UGE 29&42 - 07! SES VI? SKRIV, VI KUNNE BYTTE MSN.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æble... |
|
|
Hvor er du sød Den måde du står på på nr. to billede i dit første indlæg... der minder du mig virkelig om Julie Meyer fra Desperate Housewives! Sådan (DHW rocks ) Og mht. til forandring, så tror jeg det er dét, at man selv kan mærke man har forandret sig, frem for hvad det lige fremgår af et billede... ^_^
Vegetacha . Maybe curiosity killed the cat, but only because no one bothered to answer her question Why?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Okay, jeg kan da godt finde nogle billeder som er endnu ældre end de andre jeg har sat ind, hvis det er? Jeg håber virkelig meget, at I kan se en forskel.    Og så lige et fra nu:  Jaja, jeg er da blevet 'lidt' større.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej |
|
|
Omg I må ikke grine vel?  Haha, værsågod - en nybagt 15-årig Carina, med lækzzet pandehår:  En 16-årig Carina:  Og nu 17 år:  Har desværre (heldigvis ) ikke ældre billeder på computeren..
MVH. Carina med Omira - Og snart et lille føl ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
11-04-2007 20:26 |
|
Here you go (; Sandra 12-13 år eller sådan xD Helt skummelt at se mig med SÅ lidt øreringe i :s Men her :  Sandra 16 år:  Jeg selv kan godt se forandringen, hvad med jer ? (; Undskylder de er så store, men ellers bliver kvaliteten møgdårlig x(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| auaug9ag |
|
|
sandra: neeej hvor var du cute : D<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
11-04-2007 20:30 |
|
Dillarh: Jeg lignede tizh xD Hahahah
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jogjosgjosg |
|
|
jeg har et endnu ældre billede   louise, 11 år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
11-04-2007 20:37 |
|
Guud du var lille og sød, louise xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| louise . |
|
|
Du ser så sød ud & skæv samtidig  hiohihiihih .  hvor er det sjovt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Louise. |
|
|
Jo det er så  Jeg er skabt til at være ond  men det dér billede.. muhihihihi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgsfgbfgb |
|
|
Louizæ, du har bare altig været smuk <3 Sandra: Man kan se at du er blevet ældre, men du har jo heller ikke forandret dig dom sådan så men du er flot! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jgsjogjoa |
|
|
amanda: nej, du ska ik mobbe! og dannie ska IKKE se det  juliæ<3: har du lige kigget en ekstra gang på det billede? ligner en diller xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rgsergsefrg |
|
|
du fræk <3 og de staldsøvler har jeg også haft 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| giddemjeh |
|
|
Det bliver lige en del billeder:  ^Sommer 2005  ^Efterårsferien 2005 - mig i den orange  ^December 2005  ^Januar 2006  ^Maj 2006 - Med HairExtensiens på, da jeg valgte at blive klippet i pindsvinefrisure, og fortrød.  ^August 2006  ^Marts 2007 - kunne ikke lige finde et bedre billede  Undskyld det blev til så mange billeder ö
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Billeder jeg fandt.. |
Martina (TH£ C0WGiRL) |
11-04-2007 21:23 |
|
I 2005:   (Mig til venstre)  Sommer 2006:   I 2007:  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
11-04-2007 21:27 |
|
I lige måde, du er rigtig køn !  Som du siger, synes jeg man kan se at - næsten - alle er blevet ældre, men forandringerne er jo ikke kolosale :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala. . . |
Vildrose |
11-04-2007 21:37 |
|
 jeg og Odin (sorryyy <3) for 2 år siden tror jeg? fnis  også 2 år gammelt, OMGGG. har ingen der ligner mig nu, sidst jeg tog et billede af mig selv er over 8 måneder siden, da jeg ikke har haft kamera 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Chaanel |
11-04-2007 21:40 |
|
 hahahahahahhahahahahahahahaha rikke..  Í har fandme begge 2 forandret jer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hAR DU ÆNDRET DIFG |
pylle21 ♥sofiie♥ |
11-04-2007 23:05 |
|
MIG SOMMER 05'  PRÆSIS ÈN UGE SENERE  jul 06'  FLOTTE ØJNEBRYN  FORÅR 07'  PÆNE ØJNEBRYN 
MARTINA - SUPÈR PONY SÆLGES !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
11-04-2007 23:20 |
|
pylle21 ♥sofiie♥: Hvad er der med dine øjenbryn ? :s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjkgsdhjb |
NannaT |
11-04-2007 23:23 |
|
jeg kan seriøst ikke se at nogen af jer er blevet "forandret"?! jeg mener, ved nogle få (!) kan man da se at i er blevet ældre men ellers ligner i jer selv way too much. når jeg tænker "forandret" tænker jeg ikke at man bliver 2 år ældre og propper en masse sminke i fjæset. desuden er det ret svært at bedømme når et eller begge billederne er taget halvt fra siden i modlys på et grumset webcam. hvad er det egentlig lige meningen vi skal se?
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LALALALL |
Pirat-Lunde |
12-04-2007 10:50 |
|
Martina: Ej  jeg var på samme ridelejr som dig i den uge  PÅ Stald Grauff  Kan huske du brækkede armen 
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © *Vinder af søhøjlandets mini cup for pony i dressur år 2006*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
 ^^ Nøj hvor er jeg grim :X 9 klasse - 16 år .  ^^ 16 år - december månede med brunt hår . og piercing .  ^^ Nu, snart 18 ..
Kjiss, Cecilie! & Oliver 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øjnebryn |
pylle21 ♥sofiie♥ |
12-04-2007 15:00 |
|
lunde : jeg kan godt huske dig  red ud iik på jumper ? sandra : det ligner skovsnegle 
MARTINA - SUPÈR PONY SÆLGES !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej |
|
|
NannaT: Vi blev bare bedt om at vise før og efter-billeder, og det har vi jo så gjort? 
MVH. Carina med Omira - Og snart et lille føl ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
|
|
AmandaPanda : Er det mig du mener ?!
TT & Lukas <3 Hverken dressur eller spring? Men en blandning er godt  Tokio hotel <3 -Kaulitz drengene er Lækker <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lallalallal |
Pirat-Lunde |
16-04-2007 16:24 |
|
Martina: Jo Hun var så sød  Men nu har jeg 2 egne 
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © *Vinder af søhøjlandets mini cup for pony i dressur år 2006*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
16-04-2007 18:25 |
|
carina B : præcis  juliææææææ min venze: hvor er du bare hot <3333 louisen min skat: var der nogen der sagde du altid har været smuk? :I
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhuifegvfgdiy |
|
|
Før:  Nu: 
~NUMSEFISKEN~ ¤Med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaofjaofa |
|
|
mia svane: nej, for man må ik lyve :Q
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Ved ikk lige hvor meget jeg har forandret mig, men: August 2005:  Og her engang i starten af 2007:  Undkyld kvalitet 
Sine ♥Teckla & Olympia♥ Springryttere,- Med Stil Vi kan lide det vi laver!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
17-04-2007 14:06 |
|
Well well.. 12 år tror jeg:  13:  14:  15 (Nov '06)  Forår '07:  Og så for ikke så lang tid siden:  Ikk den store forskel
Born to be wild 
Don't teach me a lesson I've alredy learned
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mklehfvcdsghkgk |
|
|
pylle21 ♥sofiie♥: Jeg kan også huske dig fra Grauff  Var afsted med Lunde (+ Mathilde og Kirsten). Red på sådan en rød fætter 
~NUMSEFISKEN~ ¤Med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
18-04-2007 12:23 |
|
Trøller: Det røde hår klæ'r dig virkelig =) Har du blå mascara på, der på det næstsidste billede? Ser ret fedt ud d;
DITTE The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved, in return. - Moulin Rouge ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
18-04-2007 13:47 |
|
BananBrød: Mange tak  Ja, min mascara er meget blå 
Born to be wild 
Don't teach me a lesson I've alredy learned
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaa. |
Britt (brittk) |
18-04-2007 14:33 |
|
 1 og et halvt år siden, cirka:) %20af%20Billedet%20451.jpg) i Sommerferien.  et halvt år siden.  igår:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Britt (brittk) |
|
|
Du skal uploade dine billeder til nettet før de vises, - vi kan ikke se billeder som ligger inde på din computer da vi selvf. ikke har adgang til din computer. Så du skal uploade dem til nettet først, - f.eks. din HN præsentation eller www.photobucket.com
Rollo - If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say... R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you. || Mine QXL-auktioner ||
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Britt (brittk) |
18-04-2007 16:25 |
|
Nå okay.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ændret mig? |
|
|
 - Min morfar og jeg, dvs. '88 nok.  - Børnehaven. Vi spillede Snehvide og de 7 små dværge xD  - Min onkels hund Leo og jeg til en jul, - har nok været... 8-9 år.  - Mig, '00, 12 år gammel og til Moesgaard vikingemarked   - Sommeren '00 igen... Med Marie <3  - Mig, nytår '05 vist  - Januar '06 vist  - Efterår '06  - December '06  - Mig, 4. April i år  - Mig og min lillesøs for... 1½ uge siden x) Mange af mine billeder fra "midt i mellem", dvs. efterskole og Island, er enten på rigtige billeder eller væk :/ Sup... Bare ærgeligt 
Rollo - If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say... R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you. || Mine QXL-auktioner ||
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|