|
|
| Får I påskeæg? |
| Forfatter:  |
CJessen (StarBoy) |
| Dato:  |
06-04-2007 19:09 |
|
Som overskriften siger, får I påskeæg? Jeg har fået af, - Min moster, to chokolade harer, små fyldte chokolade æg + små æg med mandler i. - Af min storebror + hans kæreste, 3 pakker toffifee i sådan en lang pakke. - Af min mor, plastic æg med en masse slik og guf i. Har ikke fået af min far endnu, men regner med det bliver et "penge-æg"  Er ellers ret tilfreds med "høsten" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dxcfvgbhk,l |
|
|
HULK - jeg plejer at få af mine forældre. d: det ser ikke ud til vi får i år xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tisselisselort . |
|
|
nej 
En signatur er en lille stump tekst, som bliver tilføjet i bunden af alle de beskeder du skriver inde på Ryttersnak! HedvigLærke - søger part Je t'aime Tulle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ndshvcde |
|
|
Ja.. Har fået påskeæg... Jeg har fået af: Min mor og far.. Min mormor og morfar...
Eline {L} » Bell <3 « Bakkegården uge 32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Påskeæg |
|
|
Nej jeg har ikke fået nogen - i nu  Håber på at få nogen i morgen. Men måske hænger det sammen med at jeg ikke har sendt nogen påskeæg. xD
Sisse & Musse - Ægte kærlighed <3 Jeg søger en brugt Isabell Wert, Wintec sadel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Af de gamle har vi fået en chokolade hare Af min morfar og bedste fik jeg nogle strømper, det ville jeg hellere ha end alt det andet krims krams.
Egentligt går jeg ikk op i påsken.. har en veninde der får et æg, men det kun fordi jeg ved hun blir skufft ellers.
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kjsdhtujnrfg |
|
|
ja da  plejer at skulle ud med mine brødre og find dem xD men det er vi blevet for store til xD men har fået et kæmpe kinderæg ,, som jeg kom til at spise :] også har jeg fået en chokolade hesti 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Dkz *Hulehøj* |
06-04-2007 21:09 |
|
Jeg har bare fået 2 påskeæg. :b
* Zelina Hulehøj * - Livet er hva man gør det til, Men nogen gange går det hele bare galt, :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha... |
|
|
vi har fået chokoladeharer, vi plejer os at sku ud at lede efter det , men jeg er altså blevet for stor til det XD min lillebror ska vist nok :bb
•°..Skrev Frk. Krid°• - Hende med Tessa & Sera © Regndækken til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sjkgbajgk |
NannaT |
06-04-2007 21:28 |
|
jaeh, i går fik mig og min bror hver en tallerken fyldt med luksus chokolade fra frellsens chokolade, i stedet for et påskeæg  JEG KLAGER IKKE!
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Ja. Af min søøøøøøøøøøøøøøøøøøøødeøøøøøøø&o
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jep. Har fået et af min chef, mmmh. Med Anthon Berg chokolade  & af vores gode venner Ingrid og Søren, som er kolegaer til mine forældre. Får af dem hvert år, så det er jo skøøøønt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jep, har fået af min mor & far. Og af min farmor & farfar.  Mmm, det smager sku godt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| påskehareb |
Muzze »Min Kaniiin« |
07-04-2007 11:47 |
|
Påskeharen kommer to gange hos os , herhjemme og hos min bedstemor , hehe
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| påskeæg... |
|
|
Min farmor & farfar: En æske med 8 marcipan æg, Et får(:b), og en pakke med "drageæg" som er små farvede æg, med marcipran i.
Min mor & far: En chokoladehøne i bur m. 2 æg og 8 stykker fin chokolade fra michelsen. Min morfar & farfar: En æske med chokolade mariehøner og 100 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| aaa |
|
|
Har fået et lille chokoladeæg af min mor... Men det er jo heller ikke rigtig påske endnu, det er jo først i morgen... 
Trine & Titan... ♥ Én gang squash, aldrig squash!! -Ja, det er sort xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Påskeæg.. |
Anne |
07-04-2007 15:56 |
|
Jeg får af min mor og min farmor 
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalla |
Camiilla |
07-04-2007 15:58 |
|
Tjaa,, jeg har fået af min mor, og fars kærestes mor. Af min far har jeg fået en t-shirt i stedet. 
Camilla.8D.. Med Ari & Birna. - Intet kan slå min kærlighed til jer ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hjhfdhdsh |
Islænderfjorden ♥Islænderfjorde |
07-04-2007 17:01 |
|
Har ikk fået noget men er næsten sikker på at på søndag til påskefrokost ved min morfar ..,
Lady & Liv Lady min puzzerskath Jeg Er verdens Dårligste vejviser- Slå den! _______
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
cecilie med »penny« |
07-04-2007 17:27 |
|
ja af min mor og far har jeg fået en kæmpe påske hare og så af betina og hendes mor og så en mere på mandag
cecilie c har du hånd har du håndled 6 intet sigende ord
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trhsegbsdf |
|
|
Yir, sidder og fråder et kæmpe et lige nu 
Hilsen Julie uden hest Tidligere Julie xxx :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| påskeæg |
|
|
Vi holdte påskefrokost i dag, og jeg har fået lidt påskeæg ved familien  Af min mormor fik jeg sådan en pose med forskellige æg og lidt penge. Af min moster fik jeg noget chokolade og lidt penge. "Påskeægget" fra mine forældre fik jeg i sidste uge, jeg fik nyt tøj Så nu venter jeg bare på noget ordentligt sommervejr  Jeg havde ellers slet ikke regnet med at få noget, da kamelen er syg, og har været ret dyr i regninger den sidste måned.
"If you can dream it, you can do it!"
Walt Disney JHN's dressurrytter for hest 2006 Willy Wonka - Willy Wonka - Willy Wonka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ahjfjaofaf |
|
|
nåjo, så får jeg os et af mine forældre, fordi jeg fik 11 i min fremlæggelse.
Dillarh Dallarh dilli dancer (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej heej |
|
|
Jaa', jeg for altid  Ogs min søster, selvom hun bliver 20 i år 
©Marko & Camilla© ©Et par med stil© -Og selvtilliden i orden-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kmnvcmbc |
|
|
Camilla : hah min storebror er 24 eller 25 (  ) men han får stadig æg xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Frederikke og Mirla (L) |
07-04-2007 20:16 |
|
jeg får altid påskeæg <33 det er et kææmpe plastik æg, med en masse slik i, som "påskeharen" har gemt som vi skal finde  jeg får mine mindre søskende til at finde dem, så jeg kan sove videre :D
» Frederikke Sadolin « Med Superdyret Mirla (L) ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| werty6u7 |
Cecilia »Gold n Silver« |
07-04-2007 20:31 |
|
Nej, det har jeg faktisk ik fået endnu .. - eller jo, har fået et gult lys og en 50'er af min mormor i stedet for et påskeæg :b
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! © Shulay Gold 'n' Silver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg elsker mine heste<3(Ponyer:p) |
Camilla ♥Aladdin Toby Cæsarb |
08-04-2007 09:10 |
|
Jooo, har da fået nogen  Har givet min søs et KÆMPE pink påskeæg, da hun faldt af en pony og bkækkede armen...
Camilla silfen Toby Aladdin Cæsar ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg har fået et After Eight påskeæg af min dejlige veninde, og så står der et på min arbejdsplads og venter på mig til jeg kommer tirsdag 
Hilsen Sarah, Cat's Chili og Thordahl's Camus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
08-04-2007 10:09 |
|
Jeg har fået ca. 60 af de små påskeæg =D Var ude og finde dem i haven (x Så har jeg også fået to lidt større påskeæg hos nogle venner. Også regner jeg med at høste meremeremeremere =D 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123 påske |
|
|
ja det gør jeg. og i år var det i form af en sirius vodkaflaske. senere får vi gæster så der får jeg sikkert nogle penge og noget slik'
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Ludwigsburg in der sommerferie! vi knekker deg til sist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klaaart |
Kirstine-BB |
08-04-2007 11:38 |
|
... selvfølgelig får jeg påskeæg. Iår har jeg fået 3 små kinderæg af min mor og far, et stort et af min mor og far. 2 bogø æg af min bror og hans kone, 3 bogø æg af min søster og hendes mand + Politikens store ridebog (:
( L') Spegill <3 Min superstar'
Her kommer vi (: Det er os de rødhårede <3 - Vi matcher hinanden (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg har fået af min ene veninde.  - Og så har jeg selvfølgelig været ude i haven for at finde en hel lille kurv fyldt med små påskeæg, som "påskeharen" havde gemt. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
SamantaSoll |
08-04-2007 19:59 |
|
Ja selvfølgelig er ikke blevet for gammel til at finde påskeæg ude i haven, som påskeharen har været med.  Mums.
©Samanta og Vippe© Skilles aldig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
ja d: af min mor - en okay stor påskehare ting ('; af vores nabo - en lidt mindre påskehare af min far - money d: af min venindes far&kæreste - en påskehare & et æg med massere af slik i 
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 ('; kommer du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| poiytytoyt |
Bette Line |
08-04-2007 20:23 |
|
Ja Men har kun fået af min Bedstemor også min bedste veninde
Bette Line Det er det jeg er. Håb dog når det skal til
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
08-04-2007 20:57 |
|
Jeg fik valget mellem penge og chokolade .. Gæt hvad jeg valgte :b 300 kr. til Sandra'en, ja tak : D
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. My one and only <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaa |
Anja ♥Vincent♥ |
09-04-2007 15:14 |
|
Jeg har fået af min morfar, min mor og en vi kender .
MVH Anja Med sin elskede pony Vi ncent
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| orttertre |
|
|
Ja!  Min lillebror og jeg er altid ud og finde vores gemte slik-æg i haven. I år var de dog gemt i postkassen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| defrgt7y8ui9o0p+å |
|
|
Hulk. Min mor vil ikke give os det før hun har fundet vores påskeæg. og hun kan selvfølgelig ikke finde dem, og hun leder heller ikke. Det er ikke særlig påskeagtigt, bare at give os slik. Narhovede. SLIK NU! xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| orttertre |
|
|
Ja!  Min lillebror og jeg er altid ud og finde vores gemte slik-æg i haven. I år var de dog gemt i postkassen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Har fået et kæmpe chokoladeæg og en choko-hare af min kæreste. 
Sandra & Tímon JHN´s islænderrytter 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
Bella |
09-04-2007 16:58 |
|
Jeg har fået 10 små påskeæg af min mormor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
09-04-2007 21:00 |
|
Tja' fik 250 kr til et påskeæg af min mormor .. men hæ'hæ tror jeg bruger dem til noget andet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Påskeæg |
|
|
Har fået et påskeæg af mine kære svigerforældre  Mine bedsteforældre skylder mig vist også et..
Winnie & Tøsen ~Tøsen - Termin 9 maj 2007~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|