|
|
| Dressur og springbilleder af hyppen :D |
|
|
Heeey alle  Her i søndags var jeg lige ude og springe på hyppen, og min mor fik lige taget nogle billeder, og så er der også nogle dressurbilleder fra idag hvor jeg fik undervisning . Hvad synes i ??        
M.V.H Sara :] - Med springhesten Diametra Lysegård <3 - Og ponyen Dixie Dexter <3 Mine stjerner (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg elsker flexen |
| Forfatter:  |
L-F |
| Dato:  |
03-04-2007 23:17 |
|
Weeeiii, det ser rigtig godt ud  Fin hyps du har dig. - Den ser ret sexi ud i gult outfit 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| diametra<33333 |
|
|
Mange tak begge to  jaaa den er vildt seeexi  haaaha
M.V.H Sara :] - Med springhesten Diametra Lysegård <3 - Og ponyen Dixie Dexter <3 Mine stjerner (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 657568568 |
Mijn Fylla |
03-04-2007 23:46 |
|
Den ser fin ud Lækkert underlag! Har det selv i grønt  Uhh, hvor højt springer i ?
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Det ser bare syper godt ud ! Både springningen og dressuren  Hvor høj er hesten ?
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dimmer'limmer |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsaa |
|
|
dejlig hest  Meeen. husk at rette hænderne på højkant og albuerne ind til kroppen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| dimmer'limmer |
|
|
Mange mange tak  bianca (maestro) : Ja , ved det godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dejlig hest |
|
|
Super dejlig hest! I passer rigtig godt sammen. - og lækkert guldt underlag. xD - I spring vil jeg ikke gøre mig klog, men i dressuren vil jeg sige det samme som Bianca 
Sisse & Musse - Ægte kærlighed <3 Jeg søger en brugt Isabell Wert, Wintec sadel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
Tine kk |
04-04-2007 12:24 |
|
hvor er den lækker! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehee |
|
|
Hvor er i fine Det ser super godt ud. Men husk at få albuerne ind Ellers synes jeg det ser rigtig flot ud i både spring og dressur, i passer godt til hinanden.
Mvh. Zandie aka Guramien ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dimmer'limmer |
|
|
Tusind tak allesammen, jeg synes også hun er smækker lækker , og det er også godt at hører at vi passer godt til hinanden  Skal nok prøve at huske det med albuerne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|