|
|
| Dine yndlings ejendele |
|
|
Heej Ænder  Nu skal vi se jeres yndlings ejendele, ikke dyr osv. Men TING  Gerne med billeder! Her kommer mine. 1. Mit elskede kamera (Kunne desværre ikke ligge billedet ind at mit kamera med nyt objektiv osv,)  2. Mit elskede anlæg  
- Mvh. Cecilie -
Fotografering - Amatør Tager ud til stævner, arrangementer og privat Skriv en PB for mere information www.ChaosPhoto.webbyen.dk Don't pretend you're something you're not
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
| Forfatter:  |
Anne |
| Dato:  |
03-04-2007 13:07 |
|
Det ved jeg slet ikke  Lidt min mobil. :b
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
   og elsker min seng og mobil, og min kat og og og .. 
Kjiss, Cecilie! & Oliver 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iafihaif |
|
|
min mobil min computer mit kamera min venindes nintendo :D
Dillarh Dallarh dilli dancer (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja hej |
|
|
ringen fra min bedste veninde mit musik min Michael Jackson banner Nikkis seng
.•° Matata Dyrhave & Stina Iversen °•. Min elskede gamle pony, Dijon, jeg vil aldrig glemme dig ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wsdftghujl |
Sara15 |
03-04-2007 14:39 |
|
Min læbepomade  og mit ruzz tyggegummi  og selvfølgelig skal mobilen også med  ..
**Sara Brasen Olsen** ... JEG ER NORMAL - på min egen måde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfdhdfhfdh |
NannaT |
03-04-2007 14:59 |
|
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Mine chanell solbriller 
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine ynglingsting.. |
|
|
Jeg beklager størrelsen !?  ^ Mine sko(nogen af dem)  ^ Mine kasketter. Mine veninder misunder mit hattehoved :b haha  ^ Min budweiser jakke. Min far købte den i USA for 20 år siden x)  ^Min mobil.
Whatever + Blondine med stort B +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjfdgfhfhfg |
Islænderfjorden ♥Islænderfjorde |
03-04-2007 15:41 |
|
Min familie og min hest og mine vendiner
L & L
Forstå din hest-
så bliver venskabet bedst XD vend aldrig ryggen imod kærligheden.
::: ::: ::: :::
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 13456789 |
Rozita92 (HennieRozita) |
03-04-2007 16:21 |
|
 Min computer  Pepso, cola, faxe kondi,  Hubba bubba tyggegummi
Hilsen Hennie Rozita,Silver <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
03-04-2007 16:45 |
|
min mobil min computer tyggegummi MIN HÅNDBOLD<3 min pung ved personer er jeg afhængig af: min familie min bedsteveninde min bedsteven -og resten af vennerne :b  -overvej lige min håndbold :b
.. mia svane yo sucker? hæ hæ hæ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsfdsfs |
|
|
Der er mange ting jo :$ Min bærbar/højtaler til bastechno   Mine utallige tørklæder (bare et udvalg)  Min Dunlop taske <3 mit kæreste eje  Undskyld størrelsen.. men ellers er der: Min Ipod Nano og min seng <3
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja hej |
|
|
Synes lige I skal have glæden af at se min MJ banner xD  den er ca 1 x 1.5 m
.•° Matata Dyrhave & Stina Iversen °•. Min elskede gamle pony, Dijon, jeg vil aldrig glemme dig ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
japs  halskæden og armbåndet fra bedsteveninden <3:   Mit svampebob sengetøj :  Min elskede computer:  Og selvfølgelig Maestro <333  <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ahifiafa |
|
|
bianca: jeg vil ha dit svampebob sengetøj nuu :QQ
Dillarh Dallarh dilli dancer (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lupise |
|
|
Jeg vil også have hendes svampebob sengetøøøøøj xD
Fjordbollen Med Ceres Mørk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lmkjnjfngf |
|
|
jeg er glad for alle mine ting xD men hvis jeg skulle vælge 10 ting at tage ud hvis det brændte xD - mobil
- computer
- kamera + billeder
- alle mine finde plakater +udklip
- min reol ting nede fra min morfar
- tv + dvd afspiller
- min flower power væg
- mp3 afspiller
- mine cder
- og resten af mine ting ville jeg proppe ind i min skab lignende ting og tage med ud
 tadaaa mit værelse kan være 10 ting 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <hehehe |
|
|
mine anlæg, pladespiller og cd'er (og lp'er men de er ikke lige med på billedet)  min iPod  min telefon hehe  ej.. Der er så meget. Stortset alt mit elektronik :]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tisselisselort . |
|
|
bianca (maestro): Har også det der ultra fede sengetøj med svampebob, som er købt i Fætter BR !
HEDVIGLAERKE - søger part ..a promise is a promise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjkqeroøæå |
Line ♥Love heste♥ |
05-04-2007 18:22 |
|
 her er et lille hovedtøj min far gav mig da jeg var lille. nu er han desværre død, han døede da jeg var 6 år og nu er jeg 12 snøft snøft. så har jeg også en plakat fra et wendy blad han havde givet mig men det kunne jeg ikke tage et billede af
.....Line..... ღ Love horses ღ ©©for ever©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdhhdhd |
Røjsen |
05-04-2007 21:01 |
|
Min utrolig provokerende computer har en helt speciel plads i mit hjerte. Også selvfølgelig mit deejlige fjernsyn<3 og mit maleri af en smuk rød hest, jeg har fået af mine bedsteforældre  Sidst men ikke mindst; Min underskønne, bedårende, buttede, evigtsultne, gumlende pivdyr Fimse-Flemming aka Møffel-grillen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Min fine bærbare acer - som jeg har med at smadre  Min mobil og min bamse - Dorit 
Billede af dorit kommer xD
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålål |
|
|
Mit kamera:  (+objektiver og andet udstyr..) Min Ipod video 80 GB:  Mobilen:  Og ja, jeg kan lide sort elektronik  og nej, jeg gad ikke selv at tage billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Jamen jeg går da bare igang med en liste, sidder alligevel og stener xD              Og derudover mit elskede B&O tv, min dejlige computer OG mine billetter til My Chemical Romance den 10. april ! 
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|