Hej alle!
Jeg er simpelthen for sur lige på dette tidspunkt.
I onsdag var jeg ude på banen for at ride og jeg fik undervisning for første gang på min part. Det går meget godt ude på banen, og hesten er egentlig ligeglad med alt hvad der hedder trafik, troede jeg.
Efter måske en halv time, begynder jeg lidt at undre mig over at 2 drenge(forholdsvis unge)Bliver ved med at kører forbi banen, men tænker ikke så meget over det, da de jo kunne synes hesten var pæn
men men men.. Da jeg kommer travende i hjørnet, kommer de fisende forbi,(bagfra) og dytter og gasser op. Dette resultere så i at jeg falder af, og var rigtig tæt på at bliver sparket i hovedet af hesten. Nå, Jeg rejste mig op, haltede da jeg slog benet, og mig og underviseren vandrede efter hesten, da jeg så havde fanget hesten igen, og lige står og ømmer mig, kommer de 2 samme drenge kørende stiller og roligt forbi igen, og skraldgriner, for de synes jo det er vældigt morsomt at jeg er røget af 
Hvad havde disse drenge gjort hvis jeg bar blevet sparket i hovedet ? jeg kunne jo ligge død. havde de så også grint af mig ?
Jeg kan slet ikke forstå at nogen kan være så dumme i hovedet at gøre dette.
Nu sidder jeg så med en ben, hvor der er blå/grønne mærker over det hele, jeg kan ikke gå ordenligt på benet og mit knæ gør ondt 
Ja undskyld det er lidt roddet, men skulle bar lige ud med det, det er virkelig fustrerende.