|
|
| billeder af min nye hest =D |
| Forfatter:  |
naha |
| Dato:  |
30-03-2007 14:12 |
|
så har jeg haft ham i to uger og det er gået rigtig fint =) i tirsdags flyttede vi ham til donse hvor min søsters pony også står og det har han taet ok, selvom han ikke kan lide når de andre bliver taget ud. Det er jo også forståeligt nok, men vi har ikke ville sætte ham på fold endnu da han ikke har gjordt det i halvandet år og slet ikke er vand til græs og alt det der men vi prøver nok idag efter jeg har redet  så har vi også meldt til stævne om ikke særlig lang tid faktisk på HIS i en LA1  her er lidt billeder fra da han stadig stod på HIS       
hilsen Natalie JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  ♥Mirage & La Costa vil altid være elsket og savnet ♥ Hermés rimer på Succes (-;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
synes han er vild lækker  tillykke med ham (: & held&lykke til stævnet.
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 ('; kommer du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfjdgfd |
|
|
det er altså en utrolig lækker hest du har fået dig  rigtig smart sag  gode billeder og held og lykke til stævnet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aifaifhai |
|
|
Wauw, han er altså bare super lækker  Held og lykke med ham fremover, og held og lykke med stævnet  Hvem er han egentlig efter ? 
dillarh dallarh dilli dancer (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
det ser rigtig godt ud  han er goodt nok smuk o:
- Julie Salomonsen Durango 14 & Evros Kærlund <3 Nu uden Chemin :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For pokker... |
|
|
Hovr er den alså bare lækker...  Og halsen, tja mums... Virkelig god...  Tja hva mere er der at sige end nice hyp du har fået...
Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o, Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB) © Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
30-03-2007 15:09 |
|
Han er simpelhen bare lækker smækker xD Maange held og lykker til stævnet ;P
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lækker Lækker;) |
|
|
Den er for lækker og sød Hest du har  Jeg er hel forelske i den  Den er så sej...<3<3<3<3<3<3<3<3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fin hest |
|
|
smuk farve - er helt vild med røde heste  held oglykke til stævnet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Hold da op hvor er den lækker!! Du er super heldig at have ham  Held og lykke til stævnet, tror det vil gå super fint, sådan som han går 
- Mvh. Cecilie -
Fotografering - Amatør Tager ud til stævner, arrangementer og privat Skriv en PB for mere information www.ChaosPhoto.webbyen.dk Don't pretend you're something you're not
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Dkz *Hulehøj* |
30-03-2007 15:42 |
|
Smuk'smuk hest, tillyke med ham, xb Og held & lykke med stævnet 
- Zelina Hulehøj Jegq elszker mig selv og min stil xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ppp |
grey-richie ♥grey♥ |
30-03-2007 17:02 |
|
den er lækker tillykke
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. 110% Dressurrytter<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bgfhhh |
Louise ♥MaltheogMaritza♥ |
30-03-2007 17:02 |
|
Nåårh hvor er han fin Naha!! Hvor er I fine  Ihj, det bliver spændende til det stævne! Allerede  Men han kender jo selvf stedet (; Rigtig mange gange held og lykke ihvertfald !! 
Mister Malthe <3 (min dressurpony) Strandagers Maritza <3 (Min dressurpony) Skovgaardens Aribal <3 (Min Juniorhest) Life-style <3 (Min mors hest) WWW.123HJEMMESIDE.DK/lOUISEANDERSEN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Chaanel |
30-03-2007 17:06 |
|
Virkelig skøn hest. Tilykke med ham. Og held & lykke med stævnet! Hvad skal du starte? :]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
30-03-2007 19:06 |
|
Hehe og nice kamera du må have?  Det er godt nok nogle skarpe billeder Ö
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gnistemand ' |
LÚL-er »qnistemand« |
30-03-2007 19:10 |
|
.. hvor er den koen Ö
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daav... |
CJessen (StarBoy) |
30-03-2007 19:24 |
|
Hvor er den bare lækker og rigtig køn I er et godt par, du passer rigtig godt til den! Billederne er også rigtig gode, meget skarpe. Hvordan kan det egentlig være, at den ikke har været på fold i så lang tid? Held og lykke med jeres første stævne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AQSDFGHJKLÆ |
Bette Line |
30-03-2007 19:35 |
|
Ser da godt ud 
*Team Pedersen* Laban x Frøken Futte
Line Pedersen Laban ponyen over alle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| khgkgghk |
Tine ♣Jolly Jumper♣ |
30-03-2007 19:41 |
|
Lækker lækker hest.. 
Mvh. Tine . 100% Springrytter . Jolly Jumper <3 Se Vidunderet .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den nye hest |
Henriette ♥TUMLE♥ |
30-03-2007 19:43 |
|
@!#$ den er lækker 
©Tumle og Henriette© Et par med stil Og selvtilliden i orden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie med »penny« |
30-03-2007 20:03 |
|
lækker hest du har fået dig der
cecilie c har du hånd har du håndled 6 intet sigende ord
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nmnnmnmmb |
Pernille Bak |
30-03-2007 20:57 |
|
Hold op hvor er den sød! Og sikke den kan spadsere, og en dejlig udstråling  Lææækkker hesti!
= Min mening! ?Pernille Bak? Thiiiiiilaaaa <3 JHN's Championatliste, Dressur 2007 - Hvis i er seje, så send resultater til mig! Yo! :-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D :D :D :D :D |
naha |
30-03-2007 21:44 |
|
taak alle sammen  louise (dilli): han er efter Blue Hors Hertug  Lala: tak søde <3 CJessen (StarBoy) : tror ikke ejeren ville have der skete noget med ham, og det sted han stod kunne de vist også kun komme mange ud sammen på en gang, så det ville hun ikke risikere 
hilsen Natalie JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  ♥Mirage & La Costa vil altid være elsket og savnet ♥ Hermés rimer på Succes (-;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
SUPER lækker hest ! Hvornår skal du starte på his ? Kunne da være sjovt at komme og se 
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wooouw |
|
|
Lækker sag  jeg .. jeg .. jeg er solgt! Held & lykke emd den !!
♥ Mvh. Amanda Karlsen ♥ "Hende der ikke kender til det at give op" »OBS; ENGHØJSPONYCLUB, 29&42. Msn | Arto | Profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelu |
|
|
NØJH, hvor er han lækker !!  Det var da helt vildt .. Wauw.. Held og lykke med ham fremover..
.. skrev Kristina G. Outzen © Med Linse Aunsbjerg © *Around Pictures* Årets Junior og Årets Hoppe (hest) OBS: D. 12. APRIL ÅBNER NY HORZE BUTIK I RINGE (MIDTFYN) !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
naha |
31-03-2007 19:16 |
|
tror vi ska starte den 15. april 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NØØØJ |
Mini-me ♥Frederik♥ |
31-03-2007 19:23 |
|
Han er bare SUPER DUPER LÆKKER  Puhaaa, ham må du da godt nok være glad for! Bliver sjovt at "følge" jer på stævnebanerne!
Always look on the bright side of life! Man har kun 1 liv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jtfiujtiljljlj |
|
|
Hold mund hvor er han lækker jo, rigtig dejlig  - hvor meget måtte du give for sådan en dejlig bisken?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
31-03-2007 22:11 |
|
Hvor er den fin Det ser da rigtig godt ud!  Held og lykke til stævnet.. (:
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala. |
Bettemalz |
31-03-2007 22:20 |
|
hvor er den bare lækker !  og du rider den rigtig flot! 
» Min mening x'| ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ smukke ting kommer , smukke ting går .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
naha |
31-03-2007 22:48 |
|
ej tak alle sammen  det tror jeg da han er glad for at i syntes  Han var på fold for første gang igår og det gik rigtig godt  måske der kommer lidt billeder ind af det også, hvis i ikke er blevet alt for trætte af mine billeder  ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|