|
|
| Sommerklar |
|
|
Hvad så ænder, nyder i det gode vejr?  Tænkte på om det kun er mig som er i gang med at blive sommerklar, sådan tage en masse sol, tabe sig, træne gode mavemuskler op osv? haha! er lige kommet hjem fra en hård løbetur, puuuha altså.  Har lige købt to bikinier i går, så nu skal jeg satme i gang med at blive slim 
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sommer xD |
|
|
Haha, jeg elsker det også! Sommmer<3 - Hvor sjovt, jeg har også været ude at løbe idag + styrketræning. xD Årh hvad, hvad er det for nogle bikiner? xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Ej, hvor sjovt ! Var ude at løbe med en veninde idag .. haha! Mann det var hårdt.. Skal også ha' købt bikinier her i løbet af ugen, da jeg glemte min i Senegal 
Nina Are you a Mexican or a Mexican't?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dnkjgjkb |
| Forfatter:  |
NannaT |
| Dato:  |
26-03-2007 20:44 |
|
well jeg har taget 5-10 kilo på efter jeg stoppede med at ride i november så hell yeah jeg skal til at være kinda sommerklar :s må hellere se at komme i gang! 
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgrthr |
Vildrose |
26-03-2007 20:46 |
|
jeg skal også styrketræne - haha.. men skal sgu ikke ha' nogen bikini, skal slet ikke ha badetøj. har ikke badet på en strand i 4 år. kommer heller ikke til det, i mange år endnu  har ikke haft badetøj i 100 år
Mvh. Jyl Med den irske kaffe Rain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dasdasdsd |
|
|
haha godt jeg ikke er den eneste  Sisse - en guld og en pink. Det er svært at forklare hvordan de ser ud, MEN DE ER MØGFEDE 
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
JA!Det er så hårdt  Gider godt nok ikke at tage en masse sol, har ikke råd 
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| blalbalblabla |
|
|
Er igang med at tabe mig.. Men farve skal jeg ikke have noget af, nej tak! Hvid hud er flot hud (; + badetøj behøver jeg ikke bekymre mig om. Det er vel omkring 4 år siden jeg sidst har ejet den slags.. går aldrig i vandet.. hader badetøj.. hader 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Næææh.. Gider ikke det der solarie brun-grå farve mere og slankekur? Nix, det gider jeg ikke.
Sandra & Tímon JHN´s islænderrytter 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Skal også igang med at tabe mig! Men det plejer at komme helt af sig selv, op til sommer  Og skal også ud og ha købt bikini. 
- Kamilla Elisabeth =D I just hope you know, that if you say Goodbye today , i'd ask you to be true Cause the hardest part of this, is leaving you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
er i fuld gang med at tage sol d: det kniber bare nogen gange med at få røven lettet så jeg kan komme derop xD tabe skal jeg skam også, men cykler 8 km. hver dag + jeg skal til at løbe, så det skal vel nok komme [:
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 ('; kommer du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Tager solarie hele vinter halvåret, fordi at jeg blir så glad af varme 
Bikini? Nok har jeg ikke den fineste figur, men har det sådan at kan folk ikk tåle at se på mig, må de glo væk
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kokokokokoko |
|
|
Årh ja - dine bikinier er MEGA fede  Elsker også det her vejr, man har bare lyst til at være udenfor hele dagen. Men ja - er også begyndt at komme igang med at træne lidt. Cykler omkring 20 km. hver dag og laver 50 mavebøjninger, så nu må vi se om det hjælper, men har VIRKELIG brug for at tabe mig 5-8 kg. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
SamantaSoll |
27-03-2007 19:57 |
|
Annecathrine: Så er vi to. Jeg tager også sol om vinteren for at blive nogenlunde brun. Bikini tror jeg også at jeg skal have købt en ny af. Min er ikke den flotteste mere. 
©Samanta og Vippe© Skilles aldig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sooommer |
Annelise ♥Orlando er dejligb |
27-03-2007 20:02 |
|
Jaaa.. snart sommer! Det vil sige at jeg kan gå længere ture med mine små buttede kaniner... Elsker sommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tehrthrt |
|
|
skal ikke tabe mig, kun stramme MEGET op omkring lår og mave d: det er begyndt at halte lidt der, efter jeg er stoppet med at ride.heldigvis starter jeg igen om 3 uger! :') <33 skal også have købt en hvid bikini d: så har je nemlig lige de to jeg skal bruge. Har en orange/brun/gul en, som man ser RIGTIG brun ud i. Når jeg så er blevet brun, skal jeg bruge min hvide d:
Hilsen Julie uden hest Tidligere Julie xxx :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afihafhafh |
|
|
Uha ja. sommer <3 Smutter op og tager sol med en veninde imorgen, og så skal det sq holdes ved lige  Kiloene skulle gerne ryge, når jeg begynder at ride igen  Og når foden er helt rask igen, begynder jeg at løbe 
dillarh dallarh dilli dancer (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123 slim |
|
|
nææh ikk rigtig, jeg løbetræner dog, men det er mere for god kondi og god røv  bikini bliver der ikk meget af til mig i sommer da jeg skal kommer til at sidde på de der med 4 ben i X-antal timer, da jeg skal i praktik i en dressur/avlsstald i tyskland 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Ludwigsburg in der sommerferie! vi knekker deg til sist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeyy |
|
|
Nej, så vi to. Jeg løber hverdag med min hund + spiser sundt. Og har sat slikken til side, som kun er til meget, meget, meget få andledninger d; - Omg. det er super nice, at løbe synes jeg. Selv om det tager lang tid, at tabe sig på så bliver man alligevel mindre stresset.. Og det kan jeg godt lide 
♥ Mvh. Amanda Karlsen ♥ "Hende der ikke kender til det at give op" »OBS; ENGHØJSPONYCLUB, 29&42. Msn | Arto | Profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgseg |
|
|
Har lieg væretinde og svømmetræne. I aften skal jeg styrketæne, og i morgen ud og løbe 
Hilsen Julie uden hest Tidligere Julie xxx :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| adadsdsasd |
|
|
Julie - raart. Jeg Løb i en time i går, spillede fodbold i skolen(kamp) i tre kvarter, fodbold hjemme for sjov og så løbe igen. Fuckk mine ben er kvæstet i dag haha 
- Josefine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
29-03-2007 15:27 |
|
Jeg cykler de der ca. 10 km. om dagen, og sol, det er jeg allerede begyndt på :'D Skal satme oz ha trænet mave, lår og baller, men håber det kommer når jeg starter med ridningen igen :b Skal ud og kigge på bikinier imorgen :'b
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. My one and only <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|