|
|
| Ridebilleder af Gigant. |
|
|
Så er der næsten dugfriske billeder af Guffe-dyret  Han er faldet rigtig godt til, og nyder at blive redet. Jeg fik undervisning på ham for første gang i torsdags, og det gik godt  Der er en masse ting der skal arbejdes med, men jeg er sikker på, at Guffe og jeg nok skal være klar til stævne den 22. april  Vi skal starte LC1 og LC3 (Højelse Cup) i Darup. (Imod heste, da jeg desværre er faldet for aldersgrænsen). Nu til billederne: (Ikke i rækkefølge)          Det er tilladt at efterlade en kommentar 
Mvh. Carina - Med Dunja & Boy - nu uden Star. Du vil altid være elsket, savnet og husket. Søger en Passier Young Champ 16 tommer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjlrhvdc |
|
|
Rigtig fine billede og en sej hest..
Eline {L} » Bell <3 « Bakkegården uge 32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eline... |
|
|
Tak 
Mvh. Carina - Med Dunja & Boy - nu uden Star. Du vil altid være elsket, savnet og husket. Søger en Passier Young Champ 16 tommer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Wow dejlig pony, især med al den hovskæg, der blafre rudt  og det ser godt ud mht. ridningen.
At falde er ingen skam, men at blive liggende. Der er ikke noget, der så skidt, at det ikke kan blive værre Dyden i midten, sagde Fanden. Han satte sig mellem to advokater.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sissel ulbæk. |
|
|
Tak Ja, alt den har har sin charme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bla bla bla |
| Forfatter:  |
Marthine ♥Lukas♥ |
| Dato:  |
24-03-2007 21:04 |
|
Lækker pony, det ser godt ud. Fedt underlag! Hvor har du det fra ?
Lukas <3 Molger uge 28 I'm on the highway to hell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdsfdfsdsfd |
|
|
Lækker er han jo  Men jeg siger bare godt det ikke er mig der skal gøre ham klar til stævne xD OMG det må tage hundrede år xD
Sissel aka Tiss Du ved hende der med Kartoffel krikken Aht-Tk-Min msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker... |
|
|
Pernille: Ja, det skal nok bliver hyggeligt som sædvanligt  Marthine: Det er fra Land og Fritid i Tølløse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
24-03-2007 21:07 |
|
Hvor er han sød, med lang blafrende man Det ser jo rigtig godt ud  Sejt underlag 
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej... |
|
|
Team Toss: Ja, det tager lidt tid. Vi bruger normalt 3 timer, når han skal vaskes (3 personer)  Anne: Tak Jeg er også helt vild med underlaget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
Bella |
24-03-2007 21:28 |
|
Godt det ikke er mig der skal vaske det kodehår ting!  Det ser fint ud. Held & Løk ' ! (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cathrine |
|
|
dejlig pony, og held og lykke med stævnet, når det kommet :p -meen, nu må jeg spørge om noget dumt  er det ikke ekstremt tungt for den at flytte de der fødder, når der er så meget hår på? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Den er altså bare lækker 
- Mvh. Cecilie -
Fotografering - Gratis Jeg kommer gerne ud og tager billeder for at få en masse øvelse Skriv en PB for mere information www.ChaosPhoto.webbyen.dk Don't pretend you're something you're not
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jamen Jeg.. |
|
|
Må klart indrømme at jeg ikke plejer at bryde mig om de 'tungere' racer, men denne er ganske charmerende  Flotte billedere 
Mvh. Tine & Charming Sally <33 - Learn How To Be Charming
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Han er jo dejlig og smuk som altid.  Men har han ikke gået pænere på et tidspunkt, eller er det bare mig som husker forkert? Du må undskylde hvis det er mig som husker forkert. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak allesammen... |
|
|
Cath: Hmm.. ved det faktisk ikke  Simi: Han gik ikke særlig godt i går, der var en hel masse andre spændende ting at holde øje med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| esdgtjukilo |
|
|
Hvor er han fin, som altid 
MvH Catrine »Hende der med Zasha ox 1401 »Sagde hvad hun mente !!!! »Og tøffede afsted igen ღ Zasha ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flot hest :) |
Fionabona »Fiona« |
25-03-2007 19:49 |
|
orj en flot hest! 
»MVHFIONA« i ♥ TULLE - søger part (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak igen... |
|
|
Catrine og Fiona: Tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| wert7y8ui |
Sarah ♣Rista♣ |
25-03-2007 20:36 |
|
Wee en fiin hesti :b Hvor har du det seje ko-underlag fra!? Og os nogen ret seje fletninger han har  Go' stævne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Überschrift.. |
|
|
Guffe er jo dejlig og smuk som altid! Er helt vild med det sidste billede! Syntes det er virkelig godt fanget. 
-| Cecilie & Darling |- Togehter, We Are A Team ! <'33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
Sanne »Fredrik« |
26-03-2007 19:59 |
|
Det ser godt.. hvor er han skøn..  Kan godt lide du har et koplettet underlag til ham.. Det er sq kinky.. Men ellers lækker hest...;D
♡ Sanne ♡ Allways my Fredrik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak... |
|
|
Tak  Cille: Jeg skal nok maile billederne af Daring, når Catja er færdig ved den computer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Überschrift.. |
|
|
Carina: Taak, det lyder jo godt. Hehe..
-| Cecilie & Darling |- Togehter, We Are A Team ! <'33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NYE BILLEDER IGEN. |
|
|
Så er der lidt nye billeder fra i dag       
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|