|
|
| Resultater med Osten VIDEO+BILL |
|
|
Mooojn ænder  Ja , så var mig og Osten aka Castello til C-stævne i Vejle (: det er dens 4. c-stævne tror jeg . Lørdag: U-LC: Var vi fejlfrie (: og havde en fin tur , den kiggede dog lidt på pyntet i den ene ende a hallen :p Søndag: U-LC: var vi igen fejlfrie , han var dog lidt frisk og løb en smule, men hørte nogenlunde efter når jeg tog fat i ham (: VIDEO af U-LC'en: www.youtube.com/watch?v=01STWYUot-w LB: Osten's første LB (: og det gik faktisk rigtig fint. Men han løb meget på opvarmningsbanen, så vi fik et stop på dobleren, som i kan se på videoen, da han ikke kunne nå derned på 4 galop(han er jo lidt bette )og ville ikke bare ride ham frem, for viste ikke om han løb, så det var okay at han stoppede, det beviste bare at han er blevet lidt klogere, for den kan godt finde på at sætte af 2 m- før, og så får man altså ikke lige dte fedeste spring så det var ok og så fik vi en bom, da jeg bakkede af, uden at have ben ved :p hehe . Men det var helt fint, da han slet ikke løb derinde. VIDEO af LB'en: www.youtube.com/watch?v=VJqEeyzSYp8 Så har jeg lige plukket nogle billeder af af videoerne (og ja , han har sin egen springstil )  Nu vi er ved det kan i da også lige få en video fra da vi var på Fyens rideklub til C-stævne, også en U-LC hvor vi var fejlfrie  www.youtube.com/watch?v=OTkMyNoEhkY Det var aaalt for denne gang  hvis i har kritik , må det gerne skrives , bare det gøres på en pæn måde ! ellers ryger i rundt ! ikk line 
» Janni « Speedy The Speedfighter «3 JHN'S CHAMPIONATSLISTE SPRING PONY 2007 ! Send resultater til mig; Rytters Navn Hestens Navn Hesten kat. Stævnetype Placering Klasse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lalalala |
|
|
oo2-Pirat hehe taaak (:
» Janni « Speedy The Speedfighter «3 JHN'S CHAMPIONATSLISTE SPRING PONY 2007 ! Send resultater til mig; Rytters Navn Hestens Navn Hesten kat. Stævnetype Placering Klasse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdghjfdg |
|
|
 den ser super dejlig ud på den første video ,,  fik kun lige set den første ,, men kigger de andre nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vghjgvhklgvol |
|
|
rigtig fint!! ser super godt ud, ærgeligt med refuceringen og stoppet. Men så længe du ved hvorfor går det nok hehe ellers tillykke med de fejlfrie runder 
©Maria med Prinsen© [Os to forever and ever] |Team spring|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| laoalal |
|
|
oo2-Pirat haha det er bare ok (: hehe , det er en lidt speciel hest (: spring ♥Maria med Prins♥ Taak (: ja det var ærgeligt , men var nu meget glad for den ikke satte af, for det var gået galt . men ja det er rart når man ved hva der skete , og man kan se det på video bagefter (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjnjndgdg |
|
|
hvor ser den bare herlig ud  hvor høj er den ? for langt fra har den sådan et 3'er pony look ,, på en god måde og tæt på ligner det en 1'er eller en hest  men smuk er den ihvertfaldt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
oo2-Pirat den er sku også meget pony agtig, og moren til den er også en pony  den er 161  hehe , ja den har lige lidt lang man, men den er nødt til at blive lidt længere inden jegklipper den for ellers stritter den heh  og tak for de pæne ord 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Kode123 |
| Dato:  |
19-03-2007 13:05 |
|
Haha, er det en danse hest?  Det er lige nogle vilde moves der kommer når den stopper på bodleren ;P
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalal |
|
|
Kode123 hahaha, det har vi godt nok også grint meget af  fordi jeg trykker til den med sporen  så hopper den frem og tilbage hehe  det var altid noget den ikke bukkede , som den plejer at gøre, hvis den synes jeg trykker for meget med sporen eheh . det er en rigtig gadedreng 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jannibanani |
L-F |
19-03-2007 14:37 |
|
Så er der fangst Janni hahaha eii, det ser sku rigtig rigtig godt ud ! Osten er super sej og springer godt så niice ud i opvarmningen da den lige sku té sig lidt haha . Er det mig der filmede i den LB ? ;d Lige som advarsel til jer andre ænder, så er det livsens farligt at komme for tæt på Janni ! Hun er en modbydelig morder med hendes hamsterstemme lii i øret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retertert |
HGLarsen (Kastan) |
19-03-2007 15:29 |
|
WOW - det er ligesom at se Dina - hvor de bare minder om hinanden! Du rider ham sku pænt - og synes du klarer det skide godt når han stopper  ellers er han jo bare en fin musse - og tillykke med ULC-en (og den klogere hest )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhbkjbgkjg |
|
|
Super fin pony, ser rigtig godt ud. Tillykke med de fine ture 
♥ Anna med Frejadyret ♥ Verbumet at rocke hele verden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalall |
|
|
Mooo'mooor <3 hahahah , taak skat ja det er seje dig der filmer i LB'en 8D haha . ja han synes lige han sku svare lidt igen , men heldigvis ikke så slemt hehe . Ja tag jer i AGT !!  PeeernilZe taaak søjde (: hehe , ja de springer meget på samme måde hihi :p Milan (Freja Q3) Taaak , men han er nu en bette hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterter |
HGLarsen (Kastan) |
19-03-2007 18:50 |
|
Jaa  - og minder meget om hinanden når de galopere rundt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalall |
|
|
Pernilzzeee jaa hehe men kan godt se hun er mor til ham haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfikbakjfbjh |
L-F |
19-03-2007 19:10 |
|
haha, jeg sys nok det var en go video hiii . Men ja, osten ligner faktisk rigtig rigtig meget mutti - men med vatti's temperament haha. Jeg elsker dit løøøvebrøøøl i videoen. mwhahahah <333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalal |
|
|
Mooo'mooor Jaa haha , hvorfor skal den os ha sådan et underlig temp hehe , men vi har bar specielle heste os 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jgsbgkjsbgkjbg |
L-F |
19-03-2007 19:28 |
|
Jepper'depper'duuu det har vi nemmerlig ! Hvornår ska du til stævne igen ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidhgdshg |
|
|
Mo'moor skal jeg hvis nok i Hylke midt i april diig seje 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nsdglkjksjagb |
L-F |
19-03-2007 19:35 |
|
Lækkert musse !  ohmm... tror først checar skal gå igen til sdr. hygum og aabenraa i maj måned ;s skal lige ha tjekket stævnekalenderen ;p Kommer du der ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalal |
|
|
ja det regner jeg da stærkt med mormor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ksjbfkjbsakjb k |
L-F |
19-03-2007 19:43 |
|
KANONOS DO  wee wee wee ! ikke flere hamster mordforsøg så, tak  haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yiiir |
|
|
jooo hahah , jeg MORDER DIIG 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4324321 |
Aiida |
19-03-2007 19:47 |
|
Den er fin  Sjovt, det han laver med bagparten da han refuserede .. 
-Aiida  Nu med en halv pony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
|
|
Aiida haha , ja de ser ret blæret ud 8D hehe , den kan danse :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjgnsjkbgkjsbgkjb |
L-F |
19-03-2007 19:51 |
|
piiiv ! men bare vent dig. jeg finder på et lille trick som får dig til at falde bagover af skræk. ellers viser jeg dig mine kæmpe store Momormuller mwhahah . HEY ! Husk de 20 englehop haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterter |
HGLarsen (Kastan) |
19-03-2007 19:52 |
|
Jaaa  hvordan gårf det egentlig med dina nu ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fggg |
Bella |
19-03-2007 19:57 |
|
Jeg syntes godt der måtte være lidt mindre tummult efer han stoppet. det er trods alt rytterens fejl (: Elsker er han jo bare helt super fin! (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
|
|
Mo'mooor : hahahah , jeg så løber jeg sku skrigende væk , de hænger jo helt ned til jorden . HAHA , dte var altså 80 englehop , men du er jo en gammelbesse så vi nøjes med 5  Peernilze : den går bare på marken og tullerrundt :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertyerter |
HGLarsen (Kastan) |
19-03-2007 19:59 |
|
Bella: mindre tumult? Undskyld jeg blander mig - men janni sidder helt stille på den og ligger bare benet til den så den ved den skal springe - ikkle noget med at give den en i røven eller noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
|
|
Bella jaae altså det eneste jeg gør da han stopper er at trykke til den med sporen , det er det eneste . at han så begynder at danse må han jo om (: hehe . og grunden til at jeg trykker til den er så den ved at den skal altså springe næste gang . det er også derfor jeg "brøler" lidt a den anden gang jeg rider rundt, for det reagere han super godt på, men hvis jeg derimod havde givet den en med pisken havde den hoppet rundt som en skoldet skid :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjkgbksajbkajbg |
L-F |
19-03-2007 20:08 |
|
hahaha, bare vent dig ! Efter de 80 engelhop ( som nok kun blir til 5 ) har jeg så store muller at de ikke kan være inde under blusen do. jeg bliver bomstærk ! Bella: ja undskyld, nu blander jeg mig os jeg stod selv lige ved siden af det dobbeltspring og som pernille siger gør hun jo ikke andet end at lægge ben til den, som en næsten hvilken som helst anden ville ha gjort. Det er jo bare fordi den er lidt hidsig at den danser rundt. Der var rigtig rigtig mange i klassen som fik fejl på den dobler, så det er da helt okay at lægge ben til for at være sikker på at den springer næste gang ( som den så også gør uden problemer ) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Woow =) |
|
|
.. Med Venlig Hilsen MUMLE - hende der ejer Jordens dejligste pony <33 .. Rid ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG igennem en dør !! Tænk hvis den er for lille ?? ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalal |
|
|
Liiine'fiiine : det er nemmerlig rigtig hva du siger <3 Mumle : hihi , TUSIND tak for din søde besked :') bliver helt glad for sådan en positiv en , tusind tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djkgnkjsadgbkjgb |
L-F |
19-03-2007 21:03 |
|
:D smiiil . hamster <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
|
|
 <--- HAMSTER'BASSE SMIL 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|